نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29221
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29221

سه نوع برس سیمی از نظر جنس مفتول

سه نوع برس سیمی از نظر جنس مفتول جنس یک برس سیمی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در هنگام تولید و خرید به آن توجه می شود. همه برس های سیمی از جمله برس سیمی با سیم های افشان و به هم بافته از فلزهای خاصی تولید می شوند. به دلیل اهمیت زیاد زبری سیم های فرچه های صنعتی، معمولا سیم های این فرچه ها از فلزاتی ساخته می شوند که هم دوام بالایی داشته باشند، هم زبری بسیار خوبی را ارائه نمایند.

بهترین جنس برس سیمی از چیست؟
همانطور که گفتیم فرچه های سیمی از سیم هایی از جنس فلزهای با دوام بالا ساخته شده اند. این فلزها معمولا شامل برنج، فولاد و استیل ضد زنگ هستند. هر کدام از فلزهای ذکر شده، خصوصیت خاصی را به برس سیمی اضافه می کنند و می توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند، که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

• برس سیمی با جنس مفتول استنلس استیل استیل ضد زنگ: یکی از مهم ترین کاربردهای برس سیمی، زدودن زنگ های آهن از روی سطوح فلزی است. از مزیت استفاده از فرچه سیمی با جنس مفتول استنلس استیل استیل ضد زنگ، این است که این برس ها به دلیل خاصیت ضد زنگی که دارند کمتر دچار زنگ زدگی می شوند. به همین خاطر اگر قصد دارید یک فرچه سیمی خریداری کنید و از آن برای زدودن زنگ آهن از روی سطوح مختلف استفاده کنید، بهتر است برس های سیمی با جنس استیل ضد زنگ را خریداری نمایید. اگرچه این برس ها، برای بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

• برس سیمی با جنس مفتول فولاد سخت: یکی از پرکاربردترین سیم ها که در فرچه های سیمی مورد استفاده قرار می گیرد، فلز فولاد می باشد. این فلز به دلیل دوام بسیار بالا، جزء بهترین فلزهایی است که در فرچه های سیمی صنعتی به کار برده می شود.
برس سیمی با سیم های فولادی سختی بسیار زیادی دارند، به همین خاطر این نوع فرچه سیمی برای ساییدن سطوح سخت، از بین بردن زنگ زدگی های عمیق و مورد استفاده قرار می گیرد.

• برس سیمی با جنس مفتول برنج: فرچه های سیمی که سیم های آن از جنس برنج ساخته شده است، مقدار انعطاف بالاتری را از خود نشان می دهند. بعضی از سطوح نیز، حساس تر از سطوح دیگر می باشند و نمی توان از برس های سیمی بسیار سخت برای هموار کردن سطوح آن ها استفاده کرد. در اینجور مواقع، بهتر است از فرچه سیمی برنجی که انعطاف بالاتری نسبت به برس سیمی فولادی و استیل ضد زنگ دارد، استفاده کرد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved