نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29867
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29867

انواع فرچه سیمی دستی

انواع فرچه سیمی دستی بعضی از فرچه های سیمی بر روی دستگاه هایی مانند دستگاه فرز و دستگاه دریل نصب می شوند و با حرکت چرخشی خود موجب ساییدن و تمیز کردن سطوح می شوند؛ اما بعضی از فرچه های سیمی به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرند که در بازار به نام فرچه سیمی دستی معروف هستند.

آشنایی با انواع فرچه سیمی دستی
برس سیمی دستی، در انواع مختلف و سایزهای متفاوتی تولید می شوند که هر کدام یک کارکرد متفاوتی دارند. بیشترین تفاوت فرچه های سیمی در سیم های به کار رفته در آن ها می باشد. در ادامه با این فرچه ها آشنا می شویم.

• فرچه سیمی دستی مسواکی
این فرچه ها دارای سایز کوچکی هستند و معمولا در سه مدل متفاوت در یک مجموعه عرضه می شود. سیم های برس سیمی که مشابه مسواک می باشد، در دو مدل زبر و مویی شکل موجود هستند. برس های سیمی مویی شکل، برای تمیز کردن سطوح معمولی از گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد و برس سیمی زبر برای پاک کردن و تمیز کردن سطوح سخت و فلزی و ساییدن این سطوح استفاده می شود. این نوع از فرچه های دستی دارای دسته پلاستیکی می باشند.


• برس دستی با سیم های دارای تراکم پایین
این برس ها دارای سیم هایی هستند که به صورت از هم جدا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این مدل برس سیمی دستی، بسیار مشابه یک شانه مو می باشد و تراکم سیم پایینی دارد.
معمولا سیم های این نوع فرچه سیمی دستی از جنس فلز می باشد که زبری خوبی را ارائه می دهد. به همین خاطر این نوع برس سیمی دستی، می تواند برای از بین بردن زنگ زدگی ها، آلودگی ها و یا برداشتن رنگ های اضافی مورد استفاده قرار گیرد.


• برس سیمی دستی با سیم های افشان
می دانیم که در انواع برس هایی که روی دستگاه فرز نصب می شوند دو نوع سیم افشان و به هم بافته شده وجود دارد. این سیم های افشان در یکی از انواع فرچه سیمی دستی نیز وجود دارد. این فرچه ها دارای سیم های بسیار زیر و قابل قبول هستند و معمولا دارای یک دسته پلاستیکی بسیار محکم می باشند.

بهترین نوع فرچه سیمی دستی با سیم های افشان باید دارای سیم های حجیم و پر باشد، ولی در عین حال سبکی خود را حفظ کند؛ چرا که سنگین بودن یک برس سیمی دستی می تواند دست مصرف کننده را خسته کند.
این فرچه سیمی دستی به دلیل تراکم بالای سیم های خود، می تواند برای ساییدن رنگ از روی چوب، از بین بردن هر نوع آلودگی و زنگ زدگی ها روی سطوح فلزی و استیل، تمیز کردن سطوح، خش کاری و ... مورد استفاده قرار بگیرد.


مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved