نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29907
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29907

چه فرچه ای برای از بین بردن زنگ زدگی مناسب است؟

چه فرچه ای برای از بین بردن زنگ زدگی مناسب است؟ خلاصه مقاله:
فرچه های سیمی در دو نوع بافته و افشان تولید می شوند. برای از بین بردن زنگ زدگی های عمیق، بهتر است که از برس سیمی تخت یا کاسه ای بافته استفاده کرد، ولی اگر زنگ زدگی سطحی باشد، برس سیمی افشان نیز می تواند مفید واقع شود. به طور کلی بهترین نوع فرچه برای از بین بردن زنگ زدگی، فرچه ای است که روی دستگاه فرز و دریل نصب شود.

زنگ زدگی روی سطوح صنعتی یکی از مشکلاتی است که ممکن است در بسیاری از کارگاه های صنعتی به وجود بیاید. یکی از راه های مناسب برای از بین بردن این زنگ زدگی ها استفاده از فرچه سیمی صنعتی می باشد. این محصولات از سیم های زبری ساخته شده اند به همین خاطر می توانند با حرکت دورانی که روی سطوح ایجاد می کنند، به سادگی اثرات زنگ زدگی ها از روی سطوح صنعتی پاک کنند؛ اما چه نوع فرچه ای برای از بین بردن زنگ زدگی ها مناسب است؟ ابتدا باید بدانید که بهترین نوع جنس سیم های برس های صنعتی برای از بین بردن زنگ زدگی از روی سطوح، فولاد ضد زنگ می باشد؛ چرا که این نوع از برس ها به ندرت با مشکل زنگ زدگی مواجه می شوند.


توصیه ما برای از بین بردن زنگ زدگی ها این است که شما حتما از فرچه هایی استفاده کنید که روی دستگاه فرز یا دستگاه دریل نصب می شوند. حرکت دورانی دستگاه فرز و دستگاه دریل بر روی برس سیمی باعث می شود که عمل زنگ زدایی به راحتی صورت بگیرد. در صورتی که در فرچه های دستی در عین حال که نیاز به صرف انرژی زیادی توسط فرد می باش، عمل زنگ زدایی نیز به خوبی صورت نمی گیرد.

فرچه سیمی با سیم های افشان؛ مناسب برای زنگ زدگی های سطحی
همانطور که می دانید فرچه ها در دو نوع افشان و بافته تولید می شوند. تفاوت این دو نوع برس سیمی در نوع سیم های به کار رفته در آن ها می باشد. برس های سیمی که با سیم های افشان تولید می شوند، مقدار زبری کمتری نسبت به برس های سیمی دارای سیم های به هم بافته را ارائه می دهند.
بنابراین، اگر یک زنگ زدگی سطحی دارید و قصد دارید که آن را از بین ببرید، بهتر است از فرچه سیمی با سیم های افشان استفاده کنید. اگرچه این برس ها، زبری کمتری دارند؛ اما می توانند با حرکت دورانی مناسب زنگ زدگی های سطحی را از روی سطوح انواع فلزات، سرامیک ها و ... بردارند.


فرچه سیمی با سیم های به هم بافته؛ مناسب برای زنگ زدگی های عمیق
اگر روی یک سطحی یک زنگ زدگی عمیق وجود دارد، توصیه می کنیم حتما از فرچه سیمی کاسه ای یا تخت با سیم های به هم بافته ای که از جنس فولاد ضد زنگ هستند، استفاده کنید؛ چرا که این برس ها زبری بالاتری نسبت به برس های افشان دارند. همین دلیل باعث می شود که بتوانند به راحتی زنگ زدگی های عمیق را از روی سطوح بردارند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved