Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دسته بندی محصولات
پیشنهادها

سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل آسانسوری در واقع سیم بکسل فولادی می باشد که از آن برای تعلیق وزن کابین آسانسور ها استفاده می شود. سیم بکسل آسانسوری دارای بافت 8 استرندی می باشد که در مغزی آن هم از الیاف کنفی در برخی ساختار ها یعنی ساختار 8X19+FC و هم از مغزی از نوع فولادی در ساختار 8X19+IWRC استفاده شده است. سایز های مختلفی از سیم بکسل آسانسوری مورد استفاده قرار می گیرند که معمولا در بازه 8 الی 13 میلیمتر تغییر می کنند. سیم بکسل آسانسوری اغلب با بافت نوع سیل بافته می شود. البته بر روی آسانسور ها علاوه بر اتصال کابین برای اتصال گاورنر آسانسور نیز از ساختاری کاملا متفاوت سیم بکسل استفاده می شود که بخش عمده ایت ساختار را الیاف کنفی تشکیل می دهد.

مشخصات مکانیکی سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل آسانسوری از آلیاژ های فولادی با تنسایل مقاومت کششی حداقل 1560 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 تولید می شود که با توجه به مقاومت پایین فولاد در تماس با آب و رطوبت در این کاربری از سیم بکسل ها اغلب از آبکاری سطحی گالوانیزه سرد برای سیم بکسل آسانسوری استفاده می شود. در سایز های پایین از 8 میلیمتر الی 10 میلیمتر اغلب از سیم بکسل آسانسوری با مغز فولادی و در سایز های بالاتر که مغز فولادی سبب به حداقل رسیدن انعطاف سیم بکسل آسانسوری می شود از مغزی کنفی استفاده می شود. برند های معتبر مختلفی در دنیا در حال حاضر به تولید سیم بکسل آسانسوری مبادرت دارند که برند سیم بکسل آسانسوری گوستاولف GUSTAV WOLF ELEVATOR ROPE یکی از معتبر ترین این برند ها می باشد.

نتایج جستجو برای سیم بکسل آسانسوری
بازرگانی فتح بکسل
Iran-مرکزی تهران
021_55411792 021_55405729

سیم بکسل آسانسوری

مشخصات فنی سیم بکسل آسانسور
سیم بکسل آسانسور عمدتا از جنس فولاد و از بافت معمولی ۱۹*۸ تولید و در بازار عرضه می‌شود.این ارقام بدین معناست که در بافت این سیم بکسل از ۸رشته فولادی استفاده شده است که هر کدام از آن ها شامل ۱۹ رشته ریز تر از جنس فولاد هستند.در ساخت این سیم بکسل پس از اینکه فولاد گداخته شد با انجام آزمایش های تخصصی درصد کربن مورد سنجش قرا. می‌گیرد .پس از آنکه درصد کربن مناسب ارزیابی شد ،سیم بکسل که هنوز فرایند تولید آن کامل نشده مورد کشش قرار می‌گیرد تا مفتولی فولادی با ترکیب این مفتول ها با همان فرمول ۱۹*۸ سیم بکسل آسانسوری تشکیل شود .پس از تشکیل مفتول فولادی جهت بافته شدن مناسب باید آبکاری برنج صورت گیرد .عملیات آبکاری جهت جلوگیری از فرسایش و زنگ زدگی سیم انجام می‌شود تا به سبب آن هیچ گونه شکستگی در برابر کشش هنگام کار پدیدار نگردد .
آشنایی با تست پیچش سیم بکسل
قبل از بافتن سیم بکسل یک آزمایش مهم وجود دارد که طی آن مفتول دور هم پیچانده می‌شود تا به یک حد مشخص برسد در طول این تست نباید سیم دچار پارگی و یا شکستگی شود .این آزمایش در صنعت آسانسور ،آزمایش پیچش نامیده می‌شود .آزمون پبچشی یکی از مهم‌ترین آزمون های اجرایی مربوط به کنترل

سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
بازرگانی فتح بکسل 021_55411792 021_55405729
بازرگانی آیرون
Iran-مرکزی تهران
021-55425675

سیم بکسل آسانسوری ۶.۵ میلیمتر فولادی گوستاولف

سیم بکسل آسانسوری برای تعلیق وزن کابین آسانسور استفاده می‌شود سیم بکسل آسانسوری در رایج ترین شکل استفاده آن کنفی است که بهترین و مرغوب ترین کنف سیل نام دارد معمولا کنف سیم بکسل آسانسوری روغن سیم بکسل رو به خود جذب می‌کند و وقتی سیم روی فلکه آسانسور به حرکت در می آید در اثر فشار روی فلکه روغن جذب شده آزاد می‌شود که در این حالت هم فلکه روغن کاری می‌شود و هم سطح سیم بکسل آسانسوری با فلکه با کمترین حد استحکاک جابجا می‌شود که در این صورت کمترین آسیب به فلکه و سیم بکسل می‌رسد در نتیجه عمر فلکه و سیم بکسل آسانسوری بیشتر شده و بهترین نتیجه حاصل می‌شود که در این حالت بازده موتور آسانسور بسیار بسیار بالا و خوب میباشد
پرفروش ترین سیم بکسل برای موتورهای آسانسور سیم بکسل ۱۰ میلیمتر از نوع مغز کنف هست که بسیار بسیار رایج در موتور های نسل قدیم هست ولی موتور های نسل جدید که در صنعت ساختمان سازی استفاده می‌شود سیم بکسل مغز فولاد هست و آن هم سایز ۸ مغز فولاد هست که در اصطلاح گیرلس نام دارد و در متراژ مختلف که بستگی به طبقات ساختمان دارد متر شده و استفاده می‌شود در بعضی از موتور ها و کابین ها به دلیل سنگینی کابین از زنجیر جبران استفاده می‌شود که یکسر از زن

سیم بکسل آسانسوری ۶.۵ میلیمتر فولادی گوستاولف
سیم بکسل آسانسوری ۶.۵ میلیمتر فولادی گوستاولف
بازرگانی آیرون 021-55425675
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4

سیم بکسل آسانسوری چینی

سیم بکسل یا steel sire rope یک قطعه فلزی است که به جرات میتوان گفت در دنیای لیفتینگ یکی از پرکاربردترین هاست.
این قطعه از نظر ساختار دارای شکل هندسی منظمی است و انواع مختلفی دارد اما نوع آسانسوری آن دارای یک ساختار مدور است ساختار به شکلی است که سیم ها یا استند ها به دور سیم مرکزی میچیند و سپس این دسته ها به حول هسته ی مرکزی میپیچند و به این ترتیب سیم بکسل آسانسوری شکل میگیرد. انعطاف این سیم ها بسیار بالاست واین نکته ایست که باید بدان توجه نمود.
در مورد جنس هسته میتوان به این نکته اشاره کرد که میتواند فیبری یا فولادی باشد. هسته ی فیبری F .C و هسته ی فولادی IWRC

در یک نگاه کلی، سیم بکسل خود دارای سه ساختار زیر است:
1- ساختار فولاد بدون روکش یا غیر گالوانیزه
2-ساختار فولادگالوانیزه
3-فولاد استینلس استیل
برای اینکه در مورد سیم بکسل بیشتر بدانیم باید با کابرد هر ساختار مختصری آشنا شوید:
+ ساختار 1- فولادی بدون روکش غیر گالوانیزه:
این نوع ساختار در مواردی کابرد دارد که فرسایش نسبت به زنگ زدگی اهمیت بیشتری دارد.
ساختار 2-فولاد گالوانیزه : کاربرد این نوع بیشتر در صنایع کشتی رانی و شیلغات و... است! با توجه به این کابرد باید حدس زده باشید که ساختار این سیم به شکلی ا

سیم بکسل آسانسوری چینی
سیم بکسل آسانسوری چینی
باختر پدید فولاد 021-55421082-4

محدوده تنسایل کششی سیم بکسل آسانسوری چقدر است؟

بر خلاف دیگر انواع سیم بکسل که بالا رفتن تنسایل به منزله افزایش قابلیت های مکانیکی وب بهوبد کیفیت می باشد، سیم بکسل آسانسوری می بایست تنها در محدوده ای از تنسایل تولید شود. در واقع بالا از آنجایی که عملیات سخت کاری حرارتی که به منظور افزایش تنسایل بکار گرفته می شود بصورت موازی سبب افزایش سختی مفتول های سیم بکسل آسانسوری نیز می گردد این محدودیت لحاظ شده است. بالا رفتن بیش از اندازه سختی سیم بکسل های آسانسوری سبب افزایش سرعت سایش و از بین رفتن قرقره موتور آسانسور می شود. از این رو سیم بکسل آسانسوری را در محدوده تنسایل 1360 الی 1560 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 انتخاب می کنند. این در حالی است که تنسایل برخی از انواع سیم بکسل مانند سیم بکسل نتاب تا 2160 نیوتن بر میلیمتر مربع نیز بالا می رود.

در اتصال کابین آسانسور از تعداد بالایی رشته های سیم بکسل آسانسوری استفاده می شود. از این رو کاهش تنسایل به منظور جلوگیری از سایش قرقره آسانسور مشکلی در عملکرد پدید نمی آورد. در واقع به ندرت با مشکل پارگی سیم بکسل های آسانسوری روبرو هستیم که به سبب تعداد بالای رشته ها است. در عوض آنچه سبب نیاز به تعویض سیم بکسل آسانسوری را پدید می آورد پدیده خزش یا افزایش دائمی طول سیم بکسل آسانسوری بر اثر عملکرد در سکیل های مختلف کاری در طولانی مدت می باشد. هر اندازه شتاب حرکتی آسانسور بالاتر رود پدیده خزش در سیم بکسل آسانسوری سریع تر اتفاق می افتد. از این رو در اتصال کابین آسانسور های پر سرعت اغلب از ساختار های ویژه سیم بکسل آسانسوری مانند ساختار های PAWO سری های F10, F7s از سیم بکسل گوستاولف استفاده می شود.

معرفی برند های معتبر تولید کننده سیم بکسل آسانسوری

با توجه به انبوه کاربری، شرکت ها و برند های مختلفی در سطح دنیا به تولید این محصول می پردازند. با توجه به توسعه صنایع در کشور چین اغلب نمونه های سیم بکسل آسانسوری موجود در ایران چه از نوع مغز فولادی و چه از نوع مغز کنفی تولید کشور چین هستند. در ایران نیز برخی از برند های تولید کننده سیم بکسل مانند برند ملایر و بهسازان به تولید ساختار 8X19 سیم بکسل آسانسوری با بافت سیل می پردازند که کیفیت این محصولات نیز قابل قبول است. با این وجود در سطح دنیا برند های معتبری به تولید سیم بکسل اتصالی بر روی موتور و کابین آسانسور می پردازند که به قرار زیر هستند.

  • سیم بکسل آسانسوری گوستاولف GUSTAV WOLF: برند آلمانی گوستاولف شناخته شده ترین برند در سطح دنیا در زمینه تولید سیم بکسل های آسانسوری می باشد. سیم بکسل آسانسوری گوستاولف هم در ساختار های 8 استرندی و هم در در ساختار های ویژه ای تحت نام PAWO که برخی از آنها با بافت وارینگتون تولید می شوند عرضه می شود. قیمت سیم بکسل آسانسوری گوستاولف بالاتر از برند های دیگر بوده و با تنسایل 1560 مگاپاسکال و یک نوار سبز رنگ تولید می شود.
  • سیم بکسل آسانسوری کیس وایر KISIWRE: برند کیس وایر یک برند کره ای و بزرگ ترین کارخانه فولاد در کشور کره می باشد. برند کیس وایر علاوه بر تولید سیم بکسل های آسانسوری به تولید انواع دیگری سیم بکسل های حفاری، نتاب و سیم بکسل اسلینگ با کیفیت بسیار ایده آل می پردازد.
  • سیم بکسل آسانسوری یوشامارتین Usha-Martin: برند یوشامارتین برندی انگلیسی می باشد که در کشور هند به تولید سیم بکسل می پردازد. تخصص اصلی برند یوشامارتین در تولید سیم بکسل های فولادی در سایز های بالا تا 64 میلیمتر با بافت های ویژه مانند بافت ترکیبی وارینگتون-سیل می باشد. سیم بکسل آسانسوری کیس وایر بصورت گالوانیزه سرد و در سایز های 8 الی 20 میلیمتر به بازار عرضه می شود.

انتخاب میان برند های مختلف تولید کننده سیم بکسل آسانسوری به سرعت و شتاب آسانسور، ارتفاع و تعداد طبقات، شرایط کاری و بودجه کاربران بستگی دارد. در آسانسور های شتاب بالا که تنش های کششی مضاعفی بر پیکر سیم بکسل آسانسوری وارد می شود پیشنهاد به استفاده از برند هایی مانند گوستاولف و کیس وایر با وجود قیمت بالاتر است.

مقاومت سیم بکسل آسانسوری در برابر زنگ زدگی

فولاد Carbon steel که در تولید مفتول های سیم بکسل آسانسوری بکار گرفته می شود در واقع یک آلیاژ پر کربن از عنصر فلزی آهن می باشد. در واقع فولاد دارای حداقل 97% آهن، است که با کرین در محدوده 0.8 الی 2.11% ترکیب شده باشد. باقی آلیاژ فولاد در تولید مفتول سیم بکسل آسانسوری را گوگرد، فسفر و سیلیسیوم تشکیل می دهند. آهن با درصد بسیار بالا در آلیاژ فولاد یک عنصر فلزی فعال با میل بالا برای از دست دادن الکترون یا به بیان ساده تر زنگ زدگی است. از این رو به منظور جلوگیری از زنگ زدگی مفتول های فولادی سیم بکسل آسانسوری از روش هایی برای ممانعت از تماس خورنده های محیطی با سطح مفتول ها استفاده می شود.

محبوب ترین روش به منظور افزایش قابلیت های سیم بکسل آسانسوری در برابر زنگ زدگی روش آبکاری سطحی به روش گالوانیزه سرد می باشد. در این روش یک لایه بسیار نازک از فلز Zn که در زبان انگلیسی به زینک و در زبان فارسی به روی شناخته می شود بر روی سطح مفتول های سیم بکسل آسانسوری قرار می گیرد. این لایه از زینک که دارای ضخامت بین 16 الی 18 میکرون است اولا مانع از تماس مستقیم مفتول ها با خورنده ها می شود و ثانیا فلزی فعال تر نسبت به آهن با میل بالاتر برای از دست دادن الکترون می باشد و بدین ترتیب یک مقاومت نسبی را برای سیم بکسل آسانسوری در برابر زنگ زدگی به همراه دارد.

روش ساده تر دیگر با مقاومت کمتر نیز برای پوشش سطحی سیم بکسل های آسانسوری وجود دارد. استفاده از گریس و یا روغن به منظور پوشش دادن سطحی سیم بکسل آسانسوری و ایجاد ممانعت از تماس سطحی با آب و رطوبت یک مقاومت اولیه را پدید می آورد. چرا که گریس و روغن در تماس با بسیاری از خورنده ها و شوینده ها شسته می شوند. اغلب برند های تولید کننده سیم بکسل آسانسوری از هر دو روش یعنی ابتدا با آبکاری گالوانیزه سرد سیم بکسل آسانسوری و سپس با گریس کاری و روغن کاری به افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی این محصول می پردازند.

تاپ وایر
Iran-مرکزی تهران
021-55400146

سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل های آسانسور بسیار مهندسی شده و از فولاد یا کامپوزیت های دیگر ساخته شدع اند. هم چنین آنها اغلب سیم های مجزا نیستند بلکه چندین رشته سیم با اندازه های مختلف هستند که به هم پیچیده شده اند. یک کابل یا سیم بکسل معمولی می تواند دارای بیش از 150 رشته سیم باشد و دقیقا طوری طراحی شده است که محکم و انعطاف پذیر بوده و عمر طولانی داشته باشد
آسانسورها به دو شیوه اصلی حرکت میکند و در بین طبقات بالا و پایین میرود در ساختمان های دو تا چهار طبقه که ارتفاع کم است معمولا برای انتقال کابین اسانسور در بین طبقات از جک های هیدرولیکی استفاده میشود جک ها میتواند در سطح زمین یا روی قرار گیرند یا تک مرحله ای یا تسکوپی باشد اگر تعداد طبقاتی که قرار است آسانسور در بین ان ها جابه جا شود اندک است استفاده از جک های هیدرولیکی عاقلانه ترین کار است ولی وقتی تعداد طبقات به 5 عدد میرسد شما باید به دنبال استفاده از گزینه های جایگزین یعنی استفاده از سیم بکسل باشین خوصوصا وقتی ارتفاع اسانسور از 100 فوت بیشتر شود تنها گزینه استفاده از سیم بکسل است.
تنها استسنایی که میتوان وجود داشته باشد استفاده از سیم بکسل وجک های هیدرولیکی است که به آن سیم هیدرولیکی گفته میشود. در آسانسور های ک

سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
تاپ وایر 021-55400146
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 13 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 13 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 13 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 س

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 13 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 13 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 12 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 12 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 12 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 س

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 12 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 12 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 11 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 11 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 11 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 س

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 11 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 11 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 10 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 10 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 10 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 س

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 10 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 10 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 6.5 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 6.5 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 6.5 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 س

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 6.5 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 6.5 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 8 میلیمتر

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز فولادی مناسب برای آسانسورهای گیرلس Gearless در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیرلس با ساختار 8x19 و با مغزی فولادی ساخته می شوند و در سایز های 6.5 – 8 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آُانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که دز ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 8 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: فولادی
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 8 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: IWRC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 6.8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی ساختار 19*8 سا

سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 8 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری مغز فولاد 8x19 سایز 8 میلیمتر
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
فرا بکسل
Iran-غرب‌ تهران
021-44427405

سیم بکسل آسانسوری 8x19

سیم بکسل آسانسوری مغز فولادی از لحاظ ساختار دارای گرید 1560 و 1770 میباشد. از لحاظ بافت دارای 8 رشته که هر کدام دارای 19 مفتول هست، میباشد. این 8 رشته به دور یک هسته یا مغزی مرکزی تابیده می‌شوند که این هسته نیز از لحاظ بافت 7رشته 7مفتوله میباشد. بافت‌های خیلی زیادی مخصوص آسانسور در کارخانجات تولید می‌شود که البته بیس کار همان 8رشته میباشد و تفاوت بیشتر در مغزی سیم بکسل از لحاظ نوع بافت و تعداد مفتول میباشد. سیم بکسل اسانسور از قدرت و انعطاف پذیری کافی برای کاری که نیاز به استفاده از آن میباشد برخوردار است، ساختار موازی رشته های آن باعث می‌شود که در صورت پارگی و یا ایجاد مشگل در یکی از رشته های آن دیگر رشته های سیم بکسل کار خود را به خوبی انجام دهند، قابلیت تشخیص ساده به معنی تعیین ظرفیت پایان عمر سیم بکسل و درجه خستگی و خمش آن با افزایش خستگی سیم‌های خارجی دچار پارگی می‌شوند و از این طریق می‌توان قبل از ایجاد شرایط خطرناک نسبت به تعویض سیم بکسل اسانسور اقدام کرد.از فاکتورهای مهم راجع به سیم بکسل اسانسور روغن کاری به موقع آن میباشد که به منظور حفاظت بیشتر از سیم بکسل در برابر زنگ زدگی و اصطکاک بین رشته ها انجام می‌شود، فرایند روغنکاری باید طبق یک

سیم بکسل آسانسوری 8x19
سیم بکسل آسانسوری 8x19
فرا بکسل 021-44427405
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 13 میلیمتر نواردار

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز کنف مناسب برای آسانسورهای گیربکسی Gearbox در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیربکسی با ساختار 8x19 و با مغزی کنف ساخته می شوند و در سایز های 8 - 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آسانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 13 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: کنف
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 13 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: FC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 11
سیم بکسل آسانس

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 13 میلیمتر نواردار
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 13 میلیمتر نواردار
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 12 میلیمتر نواردار

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز کنف مناسب برای آسانسورهای گیربکسی Gearbox در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیربکسی با ساختار 8x19 و با مغزی کنف ساخته می شوند و در سایز های 8 - 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آسانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 12 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: کنف
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 12 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: FC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 11
سیم بکسل آسانس

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 12 میلیمتر نواردار
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 12 میلیمتر نواردار
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 11 میلیمتر نواردار

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز کنف مناسب برای آسانسورهای گیربکسی Gearbox در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیربکسی با ساختار 8x19 و با مغزی کنف ساخته می شوند و در سایز های 8 - 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آسانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 11 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: کنف
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 11 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: FC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 11
سیم بکسل آسانس

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 11 میلیمتر نواردار
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 11 میلیمتر نواردار
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 10 میلیمتر نواردار

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز کنف مناسب برای آسانسورهای گیربکسی Gearbox در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیربکسی با ساختار 8x19 و با مغزی کنف ساخته می شوند و در سایز های 8 - 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آسانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 10 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: کنف
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 10 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: FC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 11
سیم بکسل آسانس

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 10 میلیمتر نواردار
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 10 میلیمتر نواردار
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
تجهیزات صنعتی کاریز
Iran-مرکزی تهران
021-55400161
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 8 میلیمتر نواردار

واردات، تولید و توزیع انواع طناب فولادی سیم بکسل مغز کنف مناسب برای آسانسورهای گیربکسی Gearbox در تجهیزات صنعتی کاریز.

طناب فولادی مخصوص آسانسورهای گیربکسی با ساختار 8x19 و با مغزی کنف ساخته می شوند و در سایز های 8 - 10 – 11 – 12 -13 مورد استفاده قرار می گیرند.
سیم بکسل های آسانسوری موجود در تجهیزات صنعتی کاریز ساخت شرکت های معتبر اروپایی، چینی و ایرانی می باشد که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
سیم بکسل آسانسوری برند Gustavwolf ساخت کشور آلمان
سیم بکسل آسانسوری برند Bezabala ساخت کشور اسپانیا
سیم بکسل آسانسوری برند Ushamartin ساخت کشور هند
سیم بکسل آسانسوری برند Kiswire ساخت کشور کره
سیم بکسل آسانسوری نواردار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری خط سبزدار طرح Gustavwolf ساخت کشور چین
سیم بکسل آسانسوری ساخت شرکت های معتبر ایرانی

سیم بکسل – طناب فولادی
سایز: 8 میلیمتر
ساختار: 19*8 وارینگتون سیل
مغز: کنف
گردش: راستگرد – چپگرد
گرید: 1570 - 1770 N/mm2
Steel Wire Rope
Size: 8 mm
Structure: 8*19 - Warrington-Seale
Core: FC
Lay: RHOL – LHOL
Tensile: 1570 - 1770 N/mm2

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 8
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف ساختار 19*8 سایز 11
سیم بکسل آسانسو

سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 8 میلیمتر نواردار
سیم بکسل آسانسوری مغز کنف 8x19 سایز 8 میلیمتر نواردار
تجهیزات صنعتی کاریز 021-55400161
جنرال بکسل
Iran- جنوب‌ تهران
021-55412101
سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل اسانسور و موارد مربوط به نصب آن یکی از مهم ترین بخش های نصب و مونتاژ اسانسور میباشد.
سیم بکسل ها که از آنها برای آویزان کردن کابین و وزنه های متعادل در اسانسور ها استفاده میشود دارای ساختاری استاندارد می‌باشند، آنها از دسته هایی که یک ساختار مدور را تشکیل می‌دهند ساخته شده اند.
دسته سیم ها یا رشته ها حول سیم مرکزی پیچیده شده و سپس این دسته سیم ها حول مغزی فیبری یا فولادی که شامل چند لایه سیم است پیچیده میشود.
شایان ذکر است جنس این رشته ها همگی از فولاد میباشد.
سیم بکسل در آسانسور به دلیل مقاومت بالایی که باید داشته باشد معمولا از فلزات بسیار قوی ساخته می‌شود که در واکنش با حرارت زیاد دوام زیادی از خود نشان می‌دهند.هسته فولادی معمولا دوام بیشتری نسبت به نوع فیبری از خود نشان میدهد،
به طور کلی هسته های سیم بکسل آسانسوری به نوع کلی فولادی یا همان IWRC یا فیبری که شامل دو نوع فیبر طبیعی NFC و مصنوعی SFC تقسیم می‌شود.
سیم بکسل آسانسوری معمولا در سایز های ۸ ۱۰ ۱۱ ۱۲ میلی متر تولید و عرضه می‌شود که سایز ۱۰ آن دارای بیشترین مصرف میباشد.
جنرال بکسل وارد کننده ی انواع سیم بکسل ۸ رشته اسانسوری آماده ی همکاری با صنایع مرتبط میباشد.

سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
جنرال بکسل 021-55412101
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل های آسانسوری انواع و دسته بندی مختلفی دارند اما آنها را میتوان از نظر نوع تاب نیز دسته بندی کرد.
انواع سیم بکسل از نظر نوع بافت کدامند؟
1- سیم بکسل آسانسوری با تاب معمولی
2-سیم بکسل با تاب لنگ
در توضیح بیشتر میتوان گفت که وقتی جهت تاب مفتول ها در یک رشته مخالف جهت تاب رشته ها باشند باعث میشود که سیم بکسل میل کمی به باز شدن از هم یا گره خوردن دارند همچنین در اثر فشار یا لهیدگی و تغییر شکل مقاوت بیشتر دارند در عوض مقاوت کمتری در برابر سایش و انعطاف کمتری نسبت سیم بکسل با تاب لنگ دارند
در سیم بکسل هایی که به آنها سیم بکسل با تاب لنگ گفته میشود، جهت تاب مفتول در یک رشته با تاب رشته ها در طناب یکی است، این نوع سیم بکسل در برابر سایش مقاومت بیشتری دارند؛ اما به این دلیل که این نوع از سیم بکسل تمایل زیادی به باز شدن از هم و گره خوردن دارند باید مراقب بود از این نوع بیشتر در مواردی استفاده میشود که دو سر سیم مهار شده باشند.

سیم بکسل آسانسوری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
02155421082-4
02155421077-9

سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
سیم بکسل طارم
Iran-مرکزی تهران
021-55430273
سیم بکسل آسانسوری 8 رشته

سیم بکسل آسانسوری از گرید های متوسط فولادی تولید می شود و در تنسایل 1560 و 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل آسانسوری را اغلب در سایز های پایین مانند 8 و 9 میلیمتر بصورت مغز فولادی و در سایز های 10 الی 13 میلیمتر اغلب با مغزی کنفی در اتصالات کابین آسانسور مصرف می کنند. مقاومت کششی و انعطاف بالا از مهمترین فاکتور های کیفی سیم بکسل آسانسوری محسوب می شود. پر مصرف ترین سایز سیم بکسل آسانسوری 10 میلیمتر می باشد که بصورت گالوانیزه به رنگ نقره ای براق با ساختار 8X19 با بافتی از نوع سیل که از دو قطر مختلف مفتول در بافت رشته های سیم بکسل آسانسوری استفاده می کند تولید می شود. سطح بیرونی سیم بکسل آسانسوری گاهی بصورت روغن اندود نیز برای مقابله با تماس مستقیم آب و رطوبت با سطح مفتول ها استفاده می شود. از معتبر ترین تولید کنندگان سیم بکسل آسانسوری در دنیا برند های گوستاولف آلمان و برند کیس وایر کره می باشند. بازرگانی سیم بکسل طارم واردات و عرضه سیم بکسل های آسانسوری در سایز های مختلف است.

سیم بکسل آسانسوری 8 رشته
سیم بکسل آسانسوری 8 رشته
سیم بکسل طارم 021-55430273
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری سایر 12

سیم بکسل آسانسوری سایز 12
باختر پدید فولاد ارائه دهنده ی سیم بکسل و کلیه ی ادوات لیفتینگ با بیشتر از سی سال سابقه
02155421082-4
02155421077-9
**************************
همانطور که میدانید سیم بکسلی که در صنعت آسانسوری استفاده میشود باید نرم و قابل انعطاف باشد این بارزترین خصوصیت سیم بکسل های مورد استفاده در صنعت آسانسور است.
این سیم بکسل ها باید با حساسیت زیادی انتخاتب شوند، زیرا خساراتی که سیم برجای میگذارد تنها مالی نیست و خسارات جانی نیز به دنبال دارد.
با گفتن کلمه ی سیم بکسل آسانسوری به افراد با تجربه در زمینه ی آسانسور یا لیفتینگ یک سیم هشت رشته ای در ذهن آنها نقش میبندد، پیشنهاد باختر پدید فولاد به شما سیم بکسل هشت رشته ای میباشد که باختر پدید با دو نوع هسته یا مغزی به شما ارائه میشود. مغز کنفی یا مغز فولادی.
*************
سیم بکسل های آسانسوری سایز 8 تا 12 میلیمتر را از باختر پدید فولاد بخواهید.
بهترین کیفیت بالاترین قیمت سریع ترین زمان تحویل
BPFCO
09128986071
02155421082-4
02155421077-9

سیم بکسل آسانسوری سایر 12
سیم بکسل آسانسوری سایر 12
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی سایز10

سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی سایز 10
*
انواع سیم بکسل و کلیه ی اتصالات لیفتینگ
باختر پدید فولاد با بیش از سه دهه تجربه در زمینه ی اتصالات لیفتینگ
02155421082-4
02155421077-9
09128986071
*********************
سیم بکسل آسانسوری
نکات:
+ سیم بکسل های آسانسوری عمدتا با تاب راستگرد معمولی یا تاب راستگر لنگ عرضه میشوند.
+ سیم بکسل های آسانسوری معمولا به صورت روغن اندود با یک روغن زرد رنگ که کل سیم را پوشانده عرضه میشوند.
+ ساده ترین راه و به اصطلاح بازاری ترین روش برای تعیین کیفیت سیم بکسل آسانسوری به این صورت است که آن را خم و رها میکنند.
سیم بکسل آسانسوری مرغوب سریعا به حالت اولیه خود برمیگردد و مغزی این سیم نیز در قسمت مرکزی آن قرار گرفته وبیروزن نزده است.
این ساده ترین روش برای بررسی کیفیت سیم بکسل آسانسوری میباشد
باختر پدید فولاد با کادر مجرب کارشناس آماده ی مشاوره خرید میباشد
به علت نواسانان لحظه ای قیمت هاتماس بگیرید:
021554214082-4
0215574521077-9
09128986071
*************

سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی سایز10
سیم بکسل آسانسوری مغز کنفی سایز10
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری 8 میلی متر مغز فولادی

سیم بکسل آسانسوری 8 میلی متر مغز فولادی
**********************
باختر پدید فولاد با سی سال سابقه در زمینه ی تولید و واردات انواع سیم بکسل و ادوات لیفتینگ
02155421082-4
02155421077-9
09128986071
********************
سیم بکسل آسانسوری هشت میلی متری با مغزی از جنس فولاد
این سیم بکسل هشت میلی متری با مغزی استیل نیز تولید و عرضه میگردد
این سیم بکسل برای آسانسور های کوچکتر استفاده میشود که به انعطاف بیشتری نیاز دارند.
این سیم بکسل دارای نرمی و انعطاف چشمگیری است.
در اغلب موارد به صورت گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرد و ومقاوت قابل توجهی در برابر زنگ زدگی و رطوبت محیط دارد.
تنسایل مقاومتی این سیم یکی از فاکتور های مهم در مورد این سیم میباشد
******
سوالی دارید؟
برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید:
وب سایت:
WWW.BPFCO.COM
INSTAGRAM
BPF.CO
TELEGRRAM
BPFCO
CALL
02155421082-4
02155421077-9
09128986071

سیم بکسل آسانسوری 8 میلی متر مغز فولادی
سیم بکسل آسانسوری 8 میلی متر مغز فولادی
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری سایز 11

باختر پدید فولاد
سیم بکسل های آسانسوری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
تماس با
09128986071
02155421082-4
02155421077-9
به علت نوسانات شدید قیمتی تماس بگیرید!
***********************
سیم بکسل آسانسوری
برای انتخاب سیم بکسل آسانسوری باید فاکتور های مختلفی را در نظر بگیرید و بهتری راه این است که توصیه های شرکت های تولید کننده ای را در نظر بگیرید که در این زمینه با سابقه هستند، باختر پدید فولاد نیز با بیشتر از 30 سال سابقه و مجرب ترین کارشناسان، آماده ی مشاوره ی خرید به شما میباشد.
نکته 1: معمولا سیم بکسل های آسانسوری دارای یک مغزی الیافی سخت هستند.
نکته 2: سیم بکسل های آسانسوری معمولا با تاب راستگرد لنگ یا راستگرد معمولی عرضه میشوند.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید.
کانال تلگرام ما:
02155421082-4
02155421077-9
09128986071

سیم بکسل آسانسوری سایز 11
سیم بکسل آسانسوری سایز 11
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
فورس وایر
Iran- جنوب‌ تهران
021-55416424
سیم بکسل آسانسوری سایز 8 میلیمتر

سیم بکسل آسانسوری سایز 8 میلیمتر هم با مغزی از جنس فولادی تولید می شود و هم با مغزی از جنس استیل و دارای 8 استرند بیرونی به دور یک مغزی می باشد. سیم بکسل نمهره 8 آسانسوری کمترین سایز سیم بکسل ها می باشد که اغلب برای آسانسور هایی با درام هایی با قطر کوچکتر که نیاز به انعطاف بالاتری برای سیم دارند مورد استفاده قرار می گیرد. در اغلب موارد سطح بیرونی مفتول های سیم بکسل نمره 8 آسانسوری با بکارگیری فرایند آبکاری گالوانیزه سرد و با فلز زینک یا روی پوشانیده شده است و مقاومت محیطی نسبتا مناسبی در برابر زنگ زدگی دارد. سیم بکسل نمره 8 آسانسور با برند های مختلف چینی، کره ای و آلمانی قابل عرضه می باشد. وزن واحد طول سیم بکسل نمره 8 آسانسوری به ازای هر 100 متر 22.8 کیلوگرم برای حالت مغز کنفی می باشد.

سیم بکسل آسانسوری سایز 8 میلیمتر
سیم بکسل آسانسوری سایز 8 میلیمتر
فورس وایر 021-55416424
باختر پدید فولاد
Iran-مرکزی تهران
021-55421082-4
سیم بکسل آسانسوری سایز 9 مغز فولادی

سیم بکسل آسانسوری سایز 9 با مغز فولادی
*****
تولید کننده و وارد کننده و توزیع کننده ی اصلی
بیشتر از سه دهه تجربه
نام آشنای باختر پدید فولاد
تماس با
02155421082-4
02155421077-9
09128986071
*********
نکاتی کوتاه در باره سیم بکسل آسانسوری
+ مشخصه اصلی سیم بکسل آسانسوری: انعطاف پذیری و نرمی
+ راه تشخیص کیفیت سریع: کشیدن و رها کردن
+ روغن اندود شده با روغن زرد رنگ
+معمولا مغز الیافی سختی دارند
+مغزی سیم بکسل با کیفیت دقیقا در مرکز آن قرار دارد و بیرون نزده است
+ میتوان آنها را به سه دسته ی کششی و کششی با نیروی بسیار بالا و آهنی تقسیم کرد

برای اطلاعات بیشتر در این باره و استفاده از مقالات باختر پدید فولاد به سایت ما مراجعه کنید
همچنین اینستاگرام و تلگرام ما را دنبال کنید:
INSTAGRAM: BPF.CO
TELEGRAM: BPFCO

سیم بکسل آسانسوری سایز 9 مغز فولادی
سیم بکسل آسانسوری سایز 9 مغز فولادی
باختر پدید فولاد 021-55421082-4
اسپانسر های ما
تاپ وایر
تاپ وایر

بازرگانی تاپ وایر وارد کننده انواع سیم بکسل های مغز کنفی و مغز فولادی، زنجیر و ادوات لیفتینگ بار

021-55400146
بازرگانی برادران امیر
بازرگانی برادران امیر

وارد کننده انواع سیم بکسل، زنجیر بار، تسمه حمل بار و کلیه اتصالات اسلینگ و ادوات لیفتینگ بار

021-55415814
بازرگانی تقی زاده
بازرگانی تقی زاده

بازرگانی تقی زاده تنها وارد کننده و نماینده فروش محصولات و لوازم زیربندی بیل مکانیکی با برند CH در ایران

02166661786
باختر پدید فولاد
باختر پدید فولاد

باختر پدید فولاد وارد کننده, تولید کننده و فروشنده انواع سیم بکسل و ادوات لیفتینگ

021-55421082-4
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved