نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29909
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29909

راهنمای خرید انواع فرچه سیمی

راهنمای خرید انواع فرچه سیمی فرچه های سیمی دارای رشته های زبر هستند. این فرچه ها بر روی دستگاه هایی مانند دستگاه فرز و دستگاه دریل نصب می شوند و با حرکت دورانی خود باعث ساییدن سطوح می شود. قبل از خرید فرچه سیمی باید در رابطه با انواع فرچه ها و کاربردهای مختلف آن ها اطلاعات لازم را داشته باشید.

خرید فرچه سیمی کاسه ای؛ افشان یا بافته

فرچه سیمی کاسه ای از یک سطح مقطع دایره ای شکل تشکیل شده است. دور تا دور این فرچه را سیم های نازکی از جنس فولاد، استیل و یا برنج احاطه کرده است.




راهنمای خرید فرچه سیمی

سیم های فرچه سیمی کاسه ای در دو نوع مختلف افشان و به هم بافته شده در بازار موجود هستند که البته کارایی این دو فرچه مشابه یکدیگر می باشد. از دیگر نکات مهم برای خرید فرچه سیمی کاسه ای، دقت به قطر صفحه فرچه است. طبیعتا هر چه قطر صفحه فرچه بزرگ تر باشد، سطح بیشتری را برای صیقل دادن پوشش می دهد. قطر صفحه فرچه از اندازه های کوچک تا اندازه های بزرگ تولید می شوند؛ لذا لازم است که قبل از خرید فرچه سیمی، به قطر فرچه مورد نیاز خود دقت کنید.

خرید فرچه سیمی تخت

این نوع فرچه ها دارای یک سوراخ یا یک میله ای استوانه ای شکل در وسط خود هستند و دور تا دور این سوراخ را سیم های افقی از جنس فولاد سخت احاطه کرده است. خرید فرچه سیمی تخت برای صیقل دادن سطوح خاصی توصیه می شود؛ اما کاربرد فرچه سیمی تخت و فرچه سیمی کاسه ای بسیار مشابه یکدیگر می باشند.

خرید فرچه سیمی استوانه ای

همانطور که از اسم فرچه های سیمی استوانه ای پیدا است، این فرچه ها به شکل استوانه های باریک هستند و به همین منظور بیشتر برای سطوح خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که فرچه های سیمی استوانه ای معمولا مخصوص دستگاه دریل ساخته می شوند.

قبل از خرید برس سیمی به حداکثر دور آن دقت نمایید!

جدای از موارد ذکر شده بالا و انواع فرچه های سیمی، قبل از خرید برس سیمی باید به میزان حداکثر دور فرچه سیمی دقت کنید. حداکثر دور فرچه سیمی با واحد دور بر دقیقه مشخص می شود و نشان دهنده میزان قابلیت چرخش فرچه سیمی می باشد.

بعضی از برس های سیمی تنها می توانند 200 دور در دقیقه بچرخند، اما بعضی از فرچه های سیمی جدید دارای حداکثر دور چرخش حدود 12500 دور در دقیقه هستند. بنابراین، لازم است که با توجه به نیاز و نوع دستگاه فرز یا دریل خودتان برس سیمی با دور مناسب را انتخاب و خرید کنید.




خرید برس سیمی و نکات مربوط به آن

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved