نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29876
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29876

فروش انواع فرچه سیمی و نکات مربوط به خرید فرچه سیمی

فروش انواع فرچه سیمی و نکات مربوط به خرید فرچه سیمی فرچه سیمی یک وسیله کارگاهی است که برای کاربردهای مختلفی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این فرچه ها به این صورت است که ابتدا فرچه صنعتی روی دستگاه های چرخشی مانند دستگاه فرز یا دستگاه دریل نصب می شود و همین حرکت چرخشی این دستگاه ها روی فرچه های صنعتی، باعث ایجاد خاصیت ساییدگی در بین سیم های زبر فرچه ها و سطوح مختلف می شود. قیمت خرید فرچه سیمی بستگی به نوع فرچه سیمی صنعتی شما دارد.


قیمت فروش فرچه سیمی
فرچه سیمی دستی، یکی از انواع فرچه های سیمی است که بدون نیاز به دستگاه فرز یا دستگاه دریل کار می کند. قیمت فروش فرچه سیمی دستی کمتر از دیگر فرچه ها است. در واقع، این فرچه ها جزء ارزان ترین فرچه های صنعتی هستند.
فرچه های دیگری مانند فرچه سیمی تخت و فرچه سیمی کاسه ای دارای قیمت بسیار نزدیک، ولی بالاتر از فرچه سیمی دستی می باشند. قیمت فروش برس سیمی تخت و کاسه ای به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از
مهم ترین عواملی که روی قیمت فروش فرچه سیمی تاثیر می گذارد، قطر صفحه فرچه ها می باشد. هر چقدر که قطر صفحه فرچه بزرگتر باشد، طبیعتاً اندازه فرچه نیز بزرگتر می شود و همین دلیل می تواند باعث افزایش قیمت این فرچه ها شود.


نکات مربوط به خرید فرچه سیمی
• با توجه به نیاز خود یکی از انواع فرچه سیمی را خریداری کنید: خوشبختانه فرچه های سیمی در انواع و سایزهای مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل می توانند پاسخگوی تمام کاربردهای صنعتی باشند؛ اما لازم است که قبل از خرید فرچه سیمی در رابطه با نیاز خود اطلاعات کافی داشته باشید. قیمت فروش فرچه سیمی آنقدر به صرفه نیست که بتوان به راحتی آن را تعویض کرد.
• قبل از خرید فرچه سیمی به سیستم کارکرد فرچه سیمی دقت کنید: خرید و فروش برس سیمی در سه نوع مختلف دستی، مخصوص دستگاه فرز و مخصوص دستگاه دریل انجام می شود. به همین منظور قبل از خرید فرچه سیمی در رابطه با سیستم کارکرد فرچه مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید. لازم به ذکر است که امکان نصب فرچه سیمی سر دریلی بر روی دستگاه فرز وجود ندارد.
• به حداکثر دور فرچه سیمی دقت کنید: فرچه های سیمی در دورهای مختلفی تولید می شوند. حداکثر دور چرخش فرچه سیمی، نشان دهنده توانایی فرچه در چرخیدن در زمان اتصال به دستگاه فرز و دستگاه دریل است. به همین منظور در زمان خرید فرچه سیمی، به حداکثر دور مورد نیاز خود دقت کنید.
• از بالانس بودن فرچه سیمی در هنگام خرید مطمئن باشید: یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای فرچه های سیمی بی کیفیت به وجود بیاید، عدم بالانس بودن فرچه در هنگام کار است. در هنگام خرید فرچه سیمی از فروشنده این تضمین را بگیرید که فرچه سیمی خریداری شده شما، بالانس باشد و لنگ نزند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved