نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29214
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29214

کاربرد برس های سیمی در صنایع مختلف

کاربرد برس های سیمی در صنایع مختلف برس های سیمی جزء ابزارهایی هستند که معمولا در همه کارگاه ها و کارخانه های صنعتی وجود دارند. این فرچه ها در انواع و اندازه های مختلفی تولید می شوند، به همین خاطر می توانند تمام نیازهای صنعتی را برطرف کنند. برس های سیمی در صنایع مختلفی مانند صنایع ماشین سازی، صنایع کشاورزی، صنایع خطوط نفت و گاز، صنایع لاستیک سازی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

فرچه های سیمی در صنایع مختلف چه نقشی را ایفا می کنند؟
همانطور که گفته شد، فرچه های سیمی در صنایع مختلفی کاربرد دارند و در هر کدام از این صنایع نقش مهمی را ایفا می کنند.
• صنعت خطوط نفت و گاز: یکی از مهم ترین کاربرد برس های سیمی، استفاده کردن از آن ها برای زدودن اشک های جوش کاری در خطوط نفت و گاز است. این فرچه ها می توانند برای ترمیم محل جوشکاری، زدودن زنگ زدگی های ایجاد شده روی لوله های نفت و گاز و ... مورد استفاده قرار گیرند.

• صنعت خودرو و ماشین سازی: فرچه سیمی می تواند عمل پلیسه گیری روی قطعات فلزی که مورد نیاز صنعت خودروسازی است را انجام دهد. همچنین، کاربرد دیگر برس سیمی در صنعت خودرو و ماشین سازی، هموار کردن سطوح قطعات و تمیز کردن قطعات جوش کاری شده می باشد.

• صنعت چوب: شاید جالب باشد که بدانید این فرچه های سیمی با چرخش خود روی چوب ها عمل خش گذاری را انجام می دهند که این عمل برای صنعت چوب بسیار با اهمیت می باشد.
• صنعت لاستیک سازی: فرچه های سیمی سطوح لاستیک را برای قرار دادن روکش لاستیک آماده می کنند. همچنین، می توانند زائده ها و توده های اضافی از جنس لاستیک که روی قطعات مختلف ایجاد شده است را از بین ببرند.

• صنعت کشتی سازی: در صنعت کشتی سازی از فرچه سیمی برای هموار کردن سطوح مورد نظر، آماده کردن و تمیز کردن یک سطح برای رنگ زدن و ... استفاده می شود.

• صنعت کشاورزی: یکی از کاربردهای مهم فرچه های صنعتی، استفاده از آن ها در صنعت کشاورزی است. بعضی از برس ها مخصوصا برس های سیمی افشان برای کندن پوست محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

• صنعت غذایی: در واقع، کاربرد فرچه سیمی صنعتی در صنعت غذایی به طور مستقیم نیست، ولی می توان این گونه بیان کرد که برس های سیمی در تمیز کردن خطوط لوله های دستگاه هایی که در صنعت غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد دارد. همچنین، بعضی از دستگاه های صنعت غذایی بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شوند که می توان برای زدودن این زنگ زدگی ها از فرچه های سیمی استفاده کرد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved