نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29724
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29724

آشنایی با انواع فرچه سیمی صنعتی

آشنایی با انواع فرچه سیمی صنعتی برس سیمی؛ ابزاری پر استفاده برای ساییدن سطوح مختلف
استفاده از فرچه سیمی در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها رایج است. این ابزار در انواع مختلف فرچه سیمی دستی، فرچه سیمی کاسه ای، فرچه سیمی تخت و فرچه سیمی سردریلی در بازار موجود هستند که در ادامه قصد داریم شما را با این فرچه های سیمی آشنا کنیم.

استفاده از فرچه های سیمی با سه روش مختلف دستی، استفاده روی دستگاه فرز و استفاده روی دستگاه دریل امکان پذیر است. به همین منظور باید بسته به هدف خود یکی از انواع برس های سیمی زیر را خریداری نمایید.

فرچه سیمی دستی
این نوع از برس سیمی، دارای دسته ای از جنس پلاستیک است که به راحتی در دست افراد جا می گیرد. در واقع، به این دلیل به این نوع از فرچه ها، دستی گفته می شود که نیاز به هیچ دستگاه خاصی ندارند و به راحتی و با کمک دست کار پرداخت و ساییدن سطوح را انجام می دهند. جنس سیم های فرچه سیمی دستی معمولا از فولاد سخت با کربن می باشد که از خاصیت زبری بالایی برخوردار است.
فرچه سیمی کاسه ای؛ مناسب دستگاه فرز
برس سیمی کاسه ای یکی از انواع این ابزار است که باید به دستگاه فرز یا دریل متصل شود. این فرچه ها دارای سطح مقطع دایره ای شکل هستند و می توانند برای پرداخت و ساییدن سطوح مختلفی مانند سرامیک، فلز و ... مورد استفاده قرار گیرند.

فرچه صنعتی کاسه ای چیست؟
سیم های این نوع فرچه ها در دو نوع تارهای بافته شده و بدون بافت یا همان افشان در بازار موجود هستند که
می توانند بسته به کاربرد تخصصی مورد نظر شما، خریداری شوند. برس سیمی کاسه ای در قطرهای مختلفی تولید می شوند. به همین منظور می توانند در روش های مختلف پرداخت سطوح مورد استفاده قرار گیرند.
فرچه سیمی تخت؛ قابل نصب روی دستگاه فرز
برس سیمی تخت، مانند برس سیمی کاسه ای به دستگاه فرز یا دریل متصل می شود. تفاوت این نوع فرچه با فرچه های سیمی کاسه ای در شکل سیم ها است. این نوع فرچه ها دارای سطح مقطع صافی هستند و در ضخامت صفحه های مختلفی تولید می شوند.

انواع برس سیمی تخت
بهترین نوع برس سیمی تخت باید دارای سیم های زبر به هم بافته شده یا افشان باشد که بتواند به راحتی سطوح زنگ زده و ناصاف را صیقل دهد.

فرچه سیمی سردریلی؛ مخصوص نصب روی دستگاه دریل
برس سیمی سردریلی مشابه فرچه های کاسه ای و تخت می باشد، تنها تفاوت این فرچه ها در سطح مقطع ورودی به دستگاه دریل است. در واقع، این برس ها نیز در انواع مختلف تخت، کاسه ای، خورشیدی و استوانه ای تولید می شوند و از لحاظ بافت بسیار مشابه فرچه های سیمی دستگاه فرز هستند، ولی در بالای آن ها یک میله عمودی وجود دارد که در داخل دستگاه دریل قرار می گیرد.


مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved