نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29778
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29778

راهنمای خرید فرچه سیمی تخت

راهنمای خرید فرچه سیمی تخت فرچه تخت یا فرچه خورشیدی چیست؟
فرچه های تخت که به فرچه های خورشیدی نیز معروف هستند به فرچه هایی گفته می شود که سطح مقطع تخت دارند و مانند فرچه های کاسه ای دارای سطح مقطع دایره ای شکل و برآمده نیستند. این فرچه ها بسیار پرکاربرد می باشند، ولی بیشتر کاربرد آن ها ساییدن سطوح مختلف صنعتی است. در هنگام خرید فرچه سیمی تخت باید به نکات مربوط به آن دقت کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.


راهنمای خرید فرچه سیمی تخت
در هنگام خرید برس سیمی تخت ابتدا باید از انواع این فرچه ها آگاه بود. فرچه های تخت دارای سیم های زبر هستند. گاهی این سیم ها به صورت افشان تولید می شوند و گاهی به صورت به هم بافته شده! این دو نوع فرچه سیمی، تقریبا کاربرد یکسانی دارند و می توان با توجه به درخواست خریدار مورد استفاده قرار گیرند.
در هنگام خرید فرچه سیمی تخت به میزان زبری سیم های فرچه دقت کنید!

یکی از مواردی که در هنگام خرید فرچه سیمی تخت باید به آن دقت کرد، میزان زبری سیم های فرچه تخت است. زبری سیم ها می تواند بر اثر جنس این سیم ها باشد، ولی یکی از مهم ترین نکات که در زبری سیم های فرچه تخت موثر است، قطر سیم ها می باشد.
هرچه قطر سیم برس ها بیشتر باشد، طبیعتاً این فرچه ها زبری بیشتری دارند و اگر قطر سیم کمتر باشد، زبری فرچه نیز کمتر می شود. البته معمولا قطرهای مختلف سیم ها در فرچه های افشان دیده می شود و سیم های فرچه های به هم بافته شده، کمتر دارای قطرهای متنوع هستند.


برای چه دستگاهی قصد خرید فرچه سیمی تخت دارید؟
همیشه به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید برای چه دستگاهی فرچه تخت خریداری کنید. فرچه های مخصوص دستگاه فرز و دستگاه دریل متفاوت می باشند و نمی توان به طور یکسان از این فرچه ها در این دو دستگاه استفاده کرد. اگر قصد خرید فرچه سیمی تخت برای دستگاه فرز دارید، باید فرچه تختی بخرید که در وسط آن یک سوراخ رزوه دار باشد. اگر هم قصد خرید فرچه سیمی تخت برای دستگاه دریل دارید، باید فرچه ای بخرید که دارای یک میله استوانه ای شکل باشد.

به قطر فرچه ها دقت کنید!
یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید فرچه سیمی تخت به آن توجه شود، قطر متفاوت فرچه ها است.
فرچه های مختلف در اندازه های مختلفی تولید می شوند. بنابراین، در هنگام خرید به قطر متفاوت و مختلف
فرچه ها دقت کنید و سعی کنید بهترین فرچه را بسته به نیاز خود خریداری کنید.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved