نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سایا ابزار با سایا ابزار، هزیته تامین ابزارالات خود را کاهش دهید.
دفعات بازدید : 29902
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 29902

با تفاوت فرچه سیمی سردریلی و فرچه سیمی دستگاه فرز آشنا شوید

با تفاوت فرچه سیمی سردریلی و فرچه سیمی دستگاه فرز آشنا شوید فرچه های سیمی از رشته های محکم و زبری تشکیل شده اند که می توانند سطوح مورد نظر را صاف و صیقلی کنند. فرچه سیمی می تواند روی دو دستگاه فرز و دستگاه دریل متصل شود. این ابزار با حرکت دورانی خود موجب ایجاد اصطکاک بین فرچه سیمی و سطوح فلزی، سنگ، سرامیک و ... می شود. همین اصطکاک ایجاد شده می تواند باعث ساییده شدن سطوح و صیقلی شدن آن شود.

تفاوت فرچه سیمی سردریلی و دستگاه فرز
همانطور که گفته شد، برس سیمی در دو نوع برس سیمی سردریلی و برس سیمی مخصوص دستگاه فرز در بازار موجود است. برای خرید مناسب هر یک از این دو نوع نیاز به اطلاعات خاصی دارد که در ادامه برای شما ذکر می کنیم. قبل از اینکه در رابطه با تفاوت این دو نوع برس صنعتی اطلاعات لازم را پیدا کنید، باید بدانید که فرچه سیمی سردریلی و برس سیمی مخصوص دستگاه فرز در مدل های متفاوتی مانند تخت، کاسه ای و یا استوانه ای تولید و عرضه می شوند که هر کدام می توانند برای صیقلی کردن سطوح مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

فرچه سیمی دستگاه فرز
این نوع فرچه ها، در مصارف کارگاهی بسیار رایج می باشند. تشخیص برس صنعتی مخصوص دستگاه فرز از برس صنعتی دستگاه دریل بسیار راحت است. در مرکز فرچه سیمی مخصوص دستگاه فرز، یک سوراخ رزوه دار وجود دارد. این سوراخ محل اتصال فرچه به دستگاه فرز است. به همین خاطر است که این فرچه ها روی دستگاه دریل برقی نصب نمی شوند. معمولا سیم های فرچه صنعتی مخصوص دستگاه فرز در دو نوع بافته و افشان وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خودش را دارد.


فرچه سیمی سردریلی
این نوع از فرچه ها از همه لحاظ بسیار شبیه به فرچه های دستگاه فرز هستند؛ اما چگونه می توان این فرچه را از فرچه سیمی مخصوص دستگاه فرز تشخیص داد؟ برای تشخیص نوع برس سیمی صنعتی، باید به مرکز آن توجه کنید. اگر در مرکز فرچه سوراخ رزوه دار موجود نبود و جای آن یک میله استوانه ای شکل قرار داشت؛ شک نکنید که این برس، برس سیمی سردریلی است.


آیا می توان از فرچه سیمی دستگاه فرز، روی دستگاه دریل استفاده کرد؟
شاید بعضی از افراد قصد خرید دو نوع از فرچه را نداشته باشند و تنها بخواهند برای خرید یک نوع از فرچه صنعتی هزینه کنند. به هر حال راهی برای استفاده فرچه مخصوص دستگاه فرز روی دستگاه دریل وجود دارد. این راه استفاده از رابط های مخصوص فرچه های سیمی است که می تواند فرچه صنعتی مخصوص دستگاه فرز را به فرچه صنعتی دستگاه دریل تبدیل کند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved