Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دسته بندی محصولات
پیشنهادها
  • سیم بکسل و زنجیر
    • آسانسور
      • خدمات بازرگانی

        سیم بکسل گوستاولف

        سیم بکسل گوستاولف

        سیم بکسل گوستاولف GUSTAV WOLF محصول کشور آلمان بوده و به تولید سیم بکسل های مغز فولادی و مغز کنفی برای کاربری های مختلف صنعتی می پردازد. شهرت اصلی سیم بکسل گوستاولف آلمان به سبب تولید سیم بکسل های آسانسوری می باشد که هم بصورت مغز کنفی و هم بصورت مغز فولادی در سایز های 6.5 میلیمتر الی 20 میلیمتر تولید می شوند. سیم بکسل گوستاولف با بیش از 90 سال فعالیت مستمر در امر تولید انواع سیم بکسل و دارای بودن استاندارد های کیفی مانند BV فرانسه و GL و همچنین استاندارد های امنیتی مانند CE اروپا در بالاترین رده از تولید کنندگان سیم بکسل آسانسوری قرار دارد. سیم بکسل گوستاولف در حال حاضر در بیش از 130 کشور دنیا مورد استفاده قرار گرفته و به جز آلمان در 7 کشور دیگر دنیا تحت لیسانس تولید می شود.

        مشخصات مکانیکی و ساختار های خاص سیم بکسل گوستاولف

        مشخصات مکانیکی فوق العاده ایده آل سیم بکسل گوستاولف نه تنها به واسطخ انتخاب متریال مناسب و دارا بودن تکنولوژی بسیار بالا در فراوری فولاد بلکه در طراحی و تولید سیم بکسل با ساختار هایی ویژه نهفته می باشد. مفتول های فولادی بکار گرفته شده در ساختار های مختلف سیم بکسل گوستاولف طی عملیات سخت کاری ویژه ای در دما و شرایط دقیق سخت کاری می شوند که تنسایل کششی و سختی سطحی ایده آل برای اتصال بر روی موتور آسانسور را داشته باشند. اغلب نمونه های سیم بکسل آسانسوری گوستاولف GUSTAV WOLF با تنسایل 1560 N/mm2 به بازار عرضه شده و دارای انعطاف و برگشت پذیری فوق العاده ای هستند. آبکاری گالوانیزه سرد بکار گرفته شده در مقاوم سازی سطحی سیم بکسل گوستاولف در برابر زنگ زدگی که لایه ای از فلز زینک با ضخامت 18-20 میکرون (بیشتر از استاندارد آبکاری گالوانیزه سرد که 16 میکرون است) را در پی دارد حداکثر مقاومت سطحی را تضمین می کند.علاوه بر ساختار 8X19S با بافت سیل که استاندارد مصرفی اغلب آسانسور ها می باشد سیم بکسل گوستاولف برای اتصالات آسانسور با ساختار های ویژه ای که تحت نام PAWO برای این برند به ثبت رسیده است نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار های ویژه سیم بکسل گوستاولف مانند PAWO 819 W که با بافتی از نوع وارینگتون تولید می شود، ساختار PAWO F3 که علاوه بر مغزی و لایه بیرونی از یک سری رشته (استرند در میان لایه ها استفاده کرده و مغزی کنفی بسیار نازکی دارد از دیگر ساختار های ویژه سیم بکسل گوستاولف برای کاربری آسانسور محسوب می شوند. ساختار های PAWO F10 , F 7S از دیگر شاهکار های برند گوستاولف در تولید سیم بکسل آسانسوری محسوب می شوند که با قابلیت مقاومت بالا در برابر خزش برای اتصال کابین های آسانسور در شتاب، سرعت و ارتفاع بالا هستند.

        نتایج جستجو برای سیم بکسل گوستاولف
        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری PAWO F10

        ساختار PAWO F10 از سیم بکسل گوستاولف GUSTAV WOLF بصورت تخصصی برای کاربری در اتصال کابین های آسانسور که وزن و قابلیت حمل بالایی دارند طراحی شده است. ساختار F10 از سیم بکسل گوستاولف دارای شباهت بسیار زیادی با ساختار F7s است با این تفاوت که در مغزی به جای استفاده از یک رشته سیم بکسل با بافت وارینگتون Warrington از یک رشته سیم بکسل با بافت فیلر Filler استفاده می کند.
        با توجه به داشتن ساختار تمام فولادی سیم بکسل گوستاولف آلمان با ساختار PAWO F10 دارای قابلیت کششی بسیار بالایی بوده و در مقایسه با ساختار های مغز کنفی مانند سیم بکسل گوستاولف PAWO F3, PAWO F819S دارای قابلیت کششی بیشتر و خزش کمتری است. در قیاس با ساختار های مشابه باید گفت که ساختار PAWO F7s دارای انعطاف بالاتر اما ساختار سیم بکسل گوستاولف آلمان PAWO F10 دارای مقاومت بالاتری در برابر کشش و خزش است. وزن واحد طول هر دو ساختار از سیم بکسل گوستاولف با اندکی تلرانس شبیه به یکدیگر است.
        کاربری اصلی سیم بکسل گوستاولف با ساختار PAWO F10 با بافت مغزی فیلر اغلب در برج ها، مراکز تجاری و آسانسور هایی است که قابلیت حمل تعداد بالایی از مسافر را داشته و از این رو یک تنش کششی بالا بین وزنه های تعادل و کابین به ساختار سیم بکسل آسانسوری وارد می شو

        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری PAWO F10
        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری PAWO F10
        فورس وایر 021-55416424
        باختر پدید فولاد
        Iran-مرکزی تهران
        021-55421082-4

        سیم بکسل گوستاولف

        سیم بکسل گوستاولف آلمان
        این سیم بکسل به این دلیل که طبق استاندارد های بین المللی ساخته میشود و طول عمر و استحکام کششی چشم گیری دارد قیمت بالاتری به نسبت نمونه های نامعتبر و نا مرغوب مشابه دارد پس اگر قصد خرید این نوع سیم بکسل را دارید باید حتما از نمایندگی های معتبر و فروشگاه های سرشناس خرید خود را انجام دهید و ضمنا بتوانید نمونه ی اصلی را از نمونه های تقلبی تشخیص دهید. باختر پدید فولاد به شما کمک میکند تا بتوانید جنس اصل تهیه فرمایید و همچنین بتوانید آن را از نمونه ی نامرغوب تشخیص دهید.
        ساده ترین راه تشخیص این سیم بکسل این است که سیم بکسل گستاولف آلمان عمدتا دارای مارک لاین سبز است و مانند نمونه های چینی دارای گریس زیاد نمیباشد
        * سیم بکسل نواردار یا سیم بکسل طلایی، که دارای گریس طلایی یا نوار طلایی رنگ هستند که روی آن جمله ی made in germany حک شده است، سیم بکسل گستاولف آلمان اصلی نیستند و از نمونه های چینی هستند.
        البته مارک لاین سبز نیز سند درستی برای تشخیص 100% اصل بودن نیست و در بازار سیم بکسل های دارای مارک لاین سبزی نیز وارد شده است که اصلی نیستند و ساخت چین میباشند.

        روش دوم این است که از شرکتی که خرید میکنید سرتیفیکیت بخواهید.
        البته این نکته قا

        سیم بکسل گوستاولف
        سیم بکسل گوستاولف
        باختر پدید فولاد 021-55421082-4
        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری ساختار PAWO F3

        ساختار PAWO F3 از سیم بکسل گوستاولف یک ساختار منحصر به فرد برای این برند آلمانی می باشد که مشخصات مکانیکی بینابینی از سیم بکسل مغز فولادی و مغز کنفی دارد. در واقع بین مغزی کنفی و استرند های بیرونی از سیم بکسل گوستاولف سری PAWO F3 از یک لایه میانی و یک استرند با ساختار 1X7 استفاده شده است. مغزی کنفی این ساختار از سیم بکسل گوستاولف بسیار نازک بوده و بیشتر به منظور افزایش انعطاف در کاربری و جلوگیری از فشرده شده رشته های سیم بکسل در حین گردش بر روی قرقره آسانسور بکار گرفته شده است.
        سیم بکسل آسانسوری گوستاولف سری PAWO F3 دارای بافت نوع سیل می باشد که در بیرونی ترین لایه از رشته ها بکار گرفته شده و از دو قطر مختلف مفتول در هر رشته استفاده می کند. در قیاس با ساختار استاندارد 8X19S+FC که در مورد سیم بکسل های آسانسوری بکار گرفته می شود، سیم بکسل گوستاولف سری F3 دارای قابلیت های کششی بالاتر و مقاومت مناسب تری در برابر پدیده خزش می باشد. از سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمانی با توجه به ضریب امنیتی بسیار بالا در تولید و قیمت بالایی که دارد اغلب در اتصال آسانسور های برج ها در ارتفاعات بالا و کابین های آسانسور های پر سرعت استفاده می شود. سیم بکسل گوستاولف آلمان سری PAWO F3 از سایز 8 م

        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری ساختار PAWO F3
        سیم بکسل گوستاولف آسانسوری ساختار PAWO F3
        فورس وایر 021-55416424

        روش های تشخیص سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان از نمونه های طرح

        در اتصال کابین آسانسور هایی با ارتفاع بالا، آسانسور هایی که سرعت و شتاب حرکت کابین بالایی داشته و یا بار زیادی را حمل می کنند از سیم بکسل آسانسوری با کیفیت و قابلیت های بالا مانند سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمانی استفاده می شود. با توجه به تفاوت قیمت قابل توجه سیم بکسل گوستاولف آلمان Gustav Wolf با نمونه های چینی، متاسفانه برخی از کسبه و وارد کنندگان سیم بکسل اقدام به وارد نمودن محصولاتی با مشخصات ظاهری سیم بکسل گوستاولف از کشور چین و با قیمت بسیار پایین تر نموده که با فروش این محصولات تحت نام گوستاولف آلمان حاشیه سود قابل توجهی خواهند داشت. در زیر به معرفی روش هایی برای اطمینان از اصل بودن سیم بکسل گوشتاولف می نامیم.

        • استرند سبز رنگ برند گوستاولف: اولین و ساده ترین نشان سیم بکسل گوستاولف آلمان وجود یک نوار رنگی به رنگ سبز مطابق با لوگوی گوستاولف می باشد که بصورت خطی در طول سیم بکسل قرار گرفته است. این نشانه به سادگی توسط تولید کنندگان چینی قابل کپی بوده و روش کافی برای تشخیص اصل بودن محصول نیست.
        • قرقره های چوبی قدرتمند سیم بکسل گوستاولف همراه با پلاک: سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمانی بر روی قرقره های چوبی از تخته دو لا با استقامت بسیار بالایی به بازار عرضه شده و دارای پلاک های فلزی همراه با کلیه مشخصات مکانیکی سیم بکسل گوستاولف شامل تنسایل، سختی سطحی، سایز و متراژ هستند. بدیهی است که کپی کردن و تولید این قرقره ها نیز با دشواری چندانی روبرو نبوده و نشان کافی برای اصل بودن محصول نیست.
        • سرتیفیکت سیم بکسل گوستاولف Gustav Wolf: کلیه قرقره های سیم بکسل آسانسوری گوستاولف در هر سایز و با هر ساختاری دارای سرتیفیکت اصلی تولید کننده هستند. کپی کردن این سرتیفیکت ها با دشواری هایی روبرو است اما با توجه به پیشرفت فناوری و کامپیوتر بالاخص در بخش گرافیک ساختن سرتیفیکت نیز برای محصولاتی طرح که با برند گوستاولف به فروش می رسند دشوار نیست.

        در عمل تنها راه عملی به منظور اطمینان از اصل بودن محصولات گوشتاولف آلمان آنالیز و تست این محصولات که هم در رده تست انالیز متریال و هم تست تنسایل و سختی صورت می پذیرد است. در غیر این صورت حتی با دارا بودن سرتیفیکت و قرقره واقعی نیز فروشندگان می توانند با باز نمودن سیم بکسل گوستاولف اصلی از روی قرقره ها نمونه های طرح چینی را بعنوان جایگزین بر روی قرقره بسته و بجای سیم بکسل گوستاولف اصلی ژاپنی به خریداران عرضه کنند. خرید از مراکز معتبر تر و فروشندگان خوش نام نیز یکی دیگر از راه های خرید محصولات اصلی محسوب می شود.

        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف آلمان ساختار PAWO F7s

        بر خلاف اغلب ساختار های سیم بکسل آسانسوری که با بافت سیل SEALE تولید می شوند، سیم بکسل گوستاولف سری PAWO F7s با بافتی از نوع وارینگتون Warrington تولید شده است. این ساختار تمام فولادی از سیم بکسل گوستاولف که منحصرا توسط این برند به ثبت رسیده است دارای مقاومت کششی بالاتر نسبت به ساختار های دیگر سیم بکسل آسانسوری بوده، وزن واحد طول بیشتر داشته و مقاومت بهتری در برابر خزش یا تغییر طول دائمی سیم بکسل تحت تنش کششی ناشی از وزن کابین آسانسور دارد. سیم بکسل گوستاولف سری PAWO F7s اغلب با تنسایل حداکثری 1560 نیوتن بر میلیمتر مربع تولید می شود.
        ساختار سیم بکسل آسانسوری گوستاولف Gustav wolf سری PAWO F7s در کل از دو نوع رشته و در سه لایه تشکیل می شود که مغزی سیم بکسل و بیرونی ترین لایه سیم بکسل کاملا یکسان و با بافتی از نوع وارینگتون و لایه میانی از استرند ها دارای بافت استاندارد با قطر مفتول های برابر تولید شده است. این ساختار از سیم بکسل گوستاولف را بصورت 8X19W-IWRC نیز نشان می دهند و در سایز های مختلف از 8 میلیمتر الی 20 میلیمتر تولید می شود.
        مقاومت کششی بالا و مقاومت در برابر خزش سبب شده است تا سیم بکسل گوستاولف از نوع آسانسوری با ساختار F7s برای اتصال بر روی آسانسور هایی که با شتاب اول

        سیم بکسل گوستاولف آلمان ساختار PAWO F7s
        سیم بکسل گوستاولف آلمان ساختار PAWO F7s
        فورس وایر 021-55416424
        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف ساختار PAWO 819 W

        سیم بکسل گوستاولف با ساختار PAWO 819 W در واقع شبیه به ساختار PAWO F3 می باشد با این تفاوت که به جای داشتن یک مغزی نازک کنفی از یک رشته سیم بکسل که با ساختاری شبیه به ساختار وارینگتون بافته شده اند تولید شده است. این ساختار از سیم بکسل گوستاولف آلمان تنها در سایز های 8 میلیمتر الی 13 میلیمتر تولید شده و در پایین ترین سایز یعنی 8 میلیمتر دارای MBL برابر 46 کینو نیوتن KN و در بالاترین سایز یعنی 13 میلیمتر دارای MBL 123 KN است.
        در ساختار سیم بکسل گوستاولف با ساختار PAWO 819 W در مجموع از دو نوع بافت رشته های سیم بکسل استفاده شده است که بیرونی ترین لایه و مغزی این سیم بکسل با بافتی از نوع وارینگتون و لایه میانی با مفتول های قطر کمتر اما از نوع استاندارد بافته شده است.
        سیم بکسل آسانسوری گوستاولف با ساختار 819 W بر روی قرقره های چوبی ویژه با استحکام بالا و دارای یک پلاک که کلیه مشخصات مکانیکی سیم بکسل برای کاربری آسانسوری بر روی آن قید شده است به بازار عرضه می شود. این ساختار ویژه از سیم بکسل گوستاولف تمام فولادی با مقاومت بسیار مناسب در برابر کشش و خزش تولید شده است. برای افزایش مقاومت زنگ زدگی مفتول های فولادی سیم بکسل آسانسوری گوستاولف GUSTAV WOLF با فلز روی آبکاری گالوانیزه سر

        سیم بکسل گوستاولف ساختار PAWO 819 W
        سیم بکسل گوستاولف ساختار PAWO 819 W
        فورس وایر 021-55416424
        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف 9 رشته

        خاص ترین ساختار سیم بکسل گوستاولف آلمان در کاربری آسانسور ساختار F10 می باشد. بر خلاف ساختار های عمومی و پر کاربرد سیم بکسل آسانسوری مانند 8X19 که بصورت 8 رشته تولید می شوند سیم بکسل آسانسوری گوستاولف با ساختار F10 بصورت 9 رشته و با بافتی از نوع سیل تولید شده است. در واقع این ساختار از سیم بکسل گوستاولف از 19 رشته تولید شده که یکی با قطر بیشتر در مغزی قرار گرفته و دو ردیف استرند ها هر ردیف به تعداد 9 رشته به دور آن قرار گرفته است.
        ساختار PAWO F10 آز سیم بکسل گوستاولف در اتصال آسانسور برج ها که شتاب حرکتی کابین آسانسور بالا است مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود داشتن تنسایا 1560 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 این ساختار از سیم بکسل در برابر خزش مقاومت بالایی داشته و اغلب در سایز های بالای 10 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی بالای برند GUSTAV WOLF در انجام فرایند های سخت کاری حرارتی فولاد سبب می شود که مفتول های فولادی سیم بکسل گوستاولف تحت کشش قابلیت های منحصر به فردی داشته باشند. قیمت ساختار F10 از سیم بکسل گوستاولف به سبب داشتن مغزی فولادی و ساختاری خاص در سایز برابر بالاتر از دیگر ساختار های این برند می باشد.

        سیم بکسل گوستاولف 9 رشته
        سیم بکسل گوستاولف 9 رشته
        فورس وایر 021-55416424
        فورس وایر
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55416424

        سیم بکسل گوستاولف 819 S-FC

        انچه بعنوان ساختار عمومی سیم بکسل آسانسوری شناخته می شود یعنی 8X19S+FC با برند گوستاولف تحت نام 819 S-FC به بازار عرضه می شود این ساختار از سیم بکسل گوستاولف با تنسایل 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع تولید شده و در سایز های 8 الی 20 میلیمتر نیز موجود می باشد. در قیاس با برند های دیگر الیاف کنفی مغزی این سیم بکسل آسانسوری گوستاولف دارای فشردگی بالاتر و وزن واحد طول بشتر بوده و مقاومت کششی بالاتری دارند. ساختار عمومی از سیم بکسل آسانسوری گوستاولف برای آسانسور های ساختمانی در ارتفاع متوسط و پایین و با شتاب متوسط کاربرد داشته و بصورت قرقره های 1000 متری به بازار عرضه می شود.
        خرید سیم بکسل گوستاولف به سبب قیمت بالایی که دارد می بایست همراه با ضمانت و سرتیفیکت صورت گرفته و با توجه به فراوانی واردات این محصول بصورت طرح از کشور چین از کیفیت و اصلی بودن این محصول آلمانی اطمینان حاصل نمایید. راهکار خاصی برای تشخیص سیم بکسل گوستاولف از نمونه های طرح وجود ندارد چرا که حتی با داشتن قرقره اصلی این محصول ممکن است سیم بکسل پیچیده شده به دور قرقره اصلی نباشد.

        سیم بکسل گوستاولف 819 S-FC
        سیم بکسل گوستاولف 819 S-FC
        فورس وایر 021-55416424
        تجهیزات صنعتی ایران ال اکسپورت
        Iran-مرکزی تهران
        021-55421083

        سیم بکسل گوستاولف آلمان

        همانطور که میدانید این برند یکی از برند های محبوب و بسیار شناخته شده و از اصلی ترین پیشگامان تولید سیم بکسل در جهان می باشد که عمده ی کاربرد آنها در زمینه ی سیم بکسل های آسانسوری می باشد.
        سیم بکسل های گوستاولف آلمان بسیار سبک، با استحکام و مقاومت بالایی می باشند.
        توجه داشته باشید، سطح این نوع از سیم بکسل ها به رنگ خاکستری می باشد.
        وجه تمایز این برند از سیم بکسل ها با سایرین، وجود یک خط و یا روکشی سبز رنگ در سطح سیم بکسل است.
        سیم بکسل های گوستاولف آلمان دارای سرتیفیکیت می باشند و هنگام خرید باید این گواهی را از فروشنده تحویل بگیرید.
        علاوه بر صنعت آسانسور، از این سیم بکسل ها در تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، کشتی سازی، ساختمان سازی و ... استفاده می شود.

        سیم بکسل گوستاولف آلمان
        سیم بکسل گوستاولف آلمان
        تجهیزات صنعتی ایران ال اکسپورت 021-55421083
        بازرگانی فتح بکسل
        Iran-مرکزی تهران
        55405729-021 ,021-5411792

        سیم بکسل گوستاولف آلمان

        شرکت آلمانی گوستاولف یکی از پیشگامان در تولید سیم بکسل های آسانسوری در دنیا محسوب میشود که محصولات خود را با برند گوستاولف همراه با سرتیفیکیت های ویژه و پلاک مخصوص بر روی قرقره در دنیا عرضه می کند سیم بکسل آسانسوری گوستاولف آلمان که بصورت ۸ استرندی و با مغزی کنفی و فولادی عرضه میشود و در سایزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ بیشترین مصرف را داشته که استرندی سبز رنگ بعنوان نشان سیم بکسل آسانسوری گوستاولف در بازار موجود میباشد .
        بازرگانی فتح بکسل عرضه کننده سیم بکسل های آسانسوری فولادی و کنفی گوستاوولف آلمان با سایزها و اندازه های مختلف در خدمت صنعت آسانسور کشور

        سیم بکسل گوستاولف آلمان
        سیم بکسل گوستاولف آلمان
        بازرگانی فتح بکسل 55405729-021 ,021-5411792
        باختر پدید فولاد
        Iran-مرکزی تهران
        021-55421082-4

        سیم بکسل گوستاولف

        در بین انواع مختلف سیم بکسل، سیم بکسل گوستاولف آلمان یکی از معتبرترین و مطرح ترین برندها میباشد که به شما توصیه میکنیم با خرید از مجموعه باختر پدید فولاد این سیم بکسل را اصل تهیه فرمایید. سیم بکسل گوستاولف در بین سایر محصولات مشابه خود به سه ویژگی شهرت دارد که آنها استحکام کششی بالا، وزن کم و طول عمر زیاد هستند، فولادی که این سیم بکسل از آن ساخته میشود از نوع بسیار خاص و نابی میباشد که در محیط زیست بازیافت میشود.

        * اصل بخرید * مطمین بخرید * ارزان بخرید*
        باختر پدید فولاد
        09255421082-4
        02155421077-9
        09128986071

        سیم بکسل گوستاولف
        سیم بکسل گوستاولف
        باختر پدید فولاد 021-55421082-4
        جنرال بکسل
        Iran- جنوب‌ تهران
        021-55412101

        سیم بکسل گوستاولف

        جنرال بکسل وارد کننده انواع سیم بکسل های آسانسوری سایز های مختلف، واردات سیم بکسل های آسانسوری گوستاولف آلمان
        سیم بکسل گوستاولف با استحکام کششی بالا وزنی بسیار کم و عمری طولانی طراحی شده است.علاوه بر این سیم بکسل گوستاولف از فولادی بسیار ناب ساخته شده است که در محیط زیست قابل بازیافت می باشد.سیم بکسل گوستاولف انواع گوناگونی دارد از جمله سیم بکسل اسانسور.جرثقیل و سیم بکسلهای ویژه با هادی الکتریکی برای سیستم عامل های تعمیر و نگهداری.

        سیم بکسل گوستاولف
        سیم بکسل گوستاولف
        جنرال بکسل 021-55412101
        اسپانسر های ما
        تاپ وایر
        تاپ وایر

        بازرگانی تاپ وایر وارد کننده انواع سیم بکسل های مغز کنفی و مغز فولادی، زنجیر و ادوات لیفتینگ بار

        021-55400146
        بازرگانی برادران امیر
        بازرگانی برادران امیر

        وارد کننده انواع سیم بکسل، زنجیر بار، تسمه حمل بار و کلیه اتصالات اسلینگ و ادوات لیفتینگ بار

        021-55415814
        بازرگانی تقی زاده
        بازرگانی تقی زاده

        بازرگانی تقی زاده تنها وارد کننده و نماینده فروش محصولات و لوازم زیربندی بیل مکانیکی با برند CH در ایران

        02166661786
        باختر پدید فولاد
        باختر پدید فولاد

        باختر پدید فولاد وارد کننده, تولید کننده و فروشنده انواع سیم بکسل و ادوات لیفتینگ

        021-55421082-4
        I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
        نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
        کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
        Copyright 2024 - All rights reserved