نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42693
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42693
ورق گیر عمودی و افقی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

ورق گیر عمودی و افقی

(sheet grip)

ورق گیر یکی از ابزار آلاتی است که در صنایع فولاد و ساختمان برای حمل ورق های فولادی، قوطی ها و تیر آهن مورد استفاده قرار می گیرد. ورق گیر های عمودی که برای لیفتینگ عمودی ورق های فولادی بصورت عمودی و بصورت تک و گاهی جفت بر حسب وزن بار مورد استفاده قرار می گیرند. این در حالی است که ورق گیر های افقی که به بغل گیر نیز شناخته می شوند تنها به صورت جفت 2 تایی و یا 4 تایی مورد استفاده قرار می گیرند.
از ورق گیر ها بصورت اتصال بر روی اسلینگ های زنجیری و گاهی اسلینگ های سیم بکسلی استفاده می شود. بدنه ورق گیر از دو بخش تشکیل می شود که نسبت به هم حرکت دورانی داشته و یا به بیان ساده تر در یک نقطه فیکس می باشد. یک فک از ورق گیر در زیر و یا پشت ورق قرار گرفته و فک دیگر که دارای شیار های پله ای است بر روی ورق و یا قسمت جلوی ورق قرار می گیرد. طراحی ورق گیر بگونه ای است که در زمان لیفتینگ بار با افزایش تنش کششی از سمت اسلینگ تنش فشاری بیشتری بین دو فک بوجود آمده که به لیفتینگ بار و افزایش امنیت اتصال می انجامد.
ورق گیر ها از آلیاژ های سخت فولادی تولید می شوند تا حداکثر مقاومت کششی و سایشی را داشته باشند. از محبوب ترین گرید های بکار رفته در تولید ورق گیر عمودی و افقی بغل گیر می توان به گرید G80 اشاره نمود. سایز های مختلفی از ورق گیر ها در لیفتینگ مورد استفاده قرار می گیرند که بر حسب ضخامت ورق و یا سایز تیر آهن مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب نمونه های ورق گیر در بازار ایران وارداتی و از کشور چین می باشند هر چند در برخی از موارد ورق گیر های کارل اشتال محصول کشور آلمان و ییل محصول کشور آمریکا نیز بصورت کار کرده در بازار یافت می شوند.
به سبب کاربری امنیتی اغلب از ضرایب امنیتی بالا مانند ضریب 5:2 در تولید ورق گیر ها استفاده می شود که حداکثر امنیت کاری را در لیفتینگ ورق ها و تیر ها فراهم می آورد. بازرگانی ویکی وایر وارد کننده سایز های مختلف ورق گیر در ایران می باشد.

ورق گیر عمودی و افقی
دیگر محصولات
زنجیر
زنجیر
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
مهارکش
مهارکش
رابط زنجیر فولادی
رابط زنجیر فولادی
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
قلاب و قلاب دانه گیر
قلاب و قلاب دانه گیر
زنجیر فولادی بار گرید G80
زنجیر فولادی بار گرید G80
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
شگل
شگل
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved