نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42603
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42603
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

زنجیر لنگر کشتی و لنچ

(ship and barge anchor chain)

لنگر کشتی و لنچ بسته به سایز کشتی دارای سایز های مختلفی بوده و لنگر کشتی های باربری بزرگ گاهی وزنی بالای 50 تن دارند. زنجیر لنگر در واقع نوعی زنجیر بوده که از یک سمت به لنگر و از سمت دیگر بر روی وینچ های سه فاز کشتی که وظیفه جمع کردن زنجیر لنگر را دارند اتصال پیدا می کند.
با وجود اینکه آب دریا مملو از املاح و نمک های بسیار خورنده می باشد که به سرعت سبب زنگ زدگی فولاد می شوند زنجیر لنگر اغلب از گرید های بالای فولادی تولید می شود. در واقع قابلیت تغییر قابلیت های مکانیکی فولاد با تغییر در درصد کربن و البته طی عملیات سخت کاری حرارتی این آلیاژ را برای تولید زنجیر لنگر که تحت تنش های شدید کششی و حتی ضربه Impact تحت تاثیر امواج دریا قرار می گیرد تبدیل نموده است. البته حتی زنجیر های استنلس استیل نیز از زنگ زدگی در تماس با آب دریا در طولانی مدت مصون نخواهند ماند و سرعت زنگ زدگی در آنها هر چند بسیار پایین تر از فولاد اما بالاست.
زنجیر لنگری اغلب از گرید های G80 و حتی بالاتر تولید می شود تا تنسایل کششی حداقلی 550 نیوتن بر میلیمتر مربع را داشته باشد. البته به جز مقاومت کششی مقاومت در برابر ضربه نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم کیفی در زنجیر لنگری محسوب می شود. در واقع کشتی های باری با وزن بسیار بالا تحت تاثیر امواج ریز دریا در حالت سکون و پس از لنگر انداختن جابجا می شوند و زمانکه زنجیر لنگر به حداکثر طول خود در اتصال می رسد با ضربه روبرو بوده که در این وضعیت مقاومت در برابر ضربه است که اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند.
زنجیر لنگر از نظر استاندارد تولید در دو شکل مختلف استفاده می شود. زنجیر لنگری که در قایق های کوچک تفریحی و برخی از لنچ ها مورد استفاده قرار می گیرند شبیه به زنجیر فولادی بار هستند. این در حالی است که زنجیر لنگری کشتی و بارج ها که برای حمل بار های بالک مورد استفاده قرار می گیرند از نظر شکل متفاوت با زنجیر ساده بوده و دارای یک میله بصورت جوشی در وسط دانه های زنجیر است. وجود این میله با هدف جلوگیری از جمع شدن دانه های زنجیر در یکدیگر و کاهش طول صورت می پذیرد که شرایط را براش افزایش یکباره طول تحت حرکت امواج به حداقل می رساند.
زنجیر لنگری اغلب با آبکاری گالوانیزه گرم مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع طی یک عملیات آبکاری در دمای بالای 600 درجه سانتی گراد یک لایه ضخیم با نفوذ عمقی در داخل سطح فولاد

زنجیر لنگر کشتی و لنچ
دیگر محصولات
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
قلاب دینام مادگی سایز 24
قلاب دینام مادگی سایز 24
ورق گیر عمودی و افقی
ورق گیر عمودی و افقی
مهارکش
مهارکش
حلقه اسلینگ بیضی شکل
حلقه اسلینگ بیضی شکل
قلاب و قلاب دانه گیر
قلاب و قلاب دانه گیر
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
 مهارکش
مهارکش
شگل
شگل
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved