نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42623
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42623
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43

(G43 galvanized chain)

زنجیر آهنی که با بکارگیری و خم کاری مفتول های برش خورده آهنی تولید می شود اغلب در گرید های G30, G43 در بازار یافت می شود. این زنجیر آهنی به روش فورج سرد تولید شده و پس از خم کاری در هر نقطه و برای تولید هر دانه زنجیر جوشکاری می شود. زنجیر آهنی گالوانیزه برای مقاصد غیر از لیفتینگ بار مورد استفاده قرار گرفته و از آلیاژ فولادی کم کربن در تولید آن استفاده شده است که دارای چکش خواری بالایی بوده و سطحی نرم دارد.
زنجیر آهنی گالوانیزه در سایز های مختلف اغلب از 3 میلیمتر به بالا تولید شده و در سایز های 6 الی 12 میلیمتر دارای حداکثر کاربری می باشد. در قیاس با زنجیر فولادی خشکه که دارای درصد متوسطی کربن در ترکیبات آلیاژی بوده و همراه با عملیات سخت کاری حرارتی تولید می شود، زنجیر آهنی دارای تنسایل و مقاومت کششی پایینتری بوده و سختی سطحی آن نیز به همین میزان پایین تر می باشد.
زنجیر آهنی اغلب بصورت بشکه ای وارد شده و برای کاربری های صنعتی مختلف به جز لیفتینگ بار که تنش های کششی بسیار بالایی را بر پیکر زنجیر وارد می کند بکار گرفته می شود. تنسایل مقاومت کششی زنجیر آهنی گالوانیزه در گرید G43 حدود 320-360 نیوتن بر میلیمتر مربع می باشد که در قیاس با زنجیر خشکه گرید G80 که تنسایل 550 N/mm2 دارد مقدار اندکی است.
زنجیر آهنی اغلب دارای ظاهری براق به رنگ نقره ای است که نشان از آبکاری گالوانیزه سرد آن دارد. در واقع بدون آبکاری گالوانیزه سطح زنجیر آهنی به رنگ تیره می باشد و آسیب پذیری بالایی در برابر زنگ زدگی در محیط های مرطوب داشته که به تدریج از مقاومت زنجیر می کاهد. آبکاری گالوانیزه سرد زنجیر آهنی با بکارگیری عنصر فلزی زینک یا روی صورت گرفته که یک لایه بسیار نازک از فلز زینک اغلب با ضخامت 16-18 میکرونی را بر روی سطح مفتول های زنجیر پدید می آورد. بازرگانی ویکی وایر عرضه کننده انواع سیم بکسل و زنجیر و وارد کننده کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ در ایران می باشد.

زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
دیگر محصولات
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
حلقه
حلقه
مهارکش
مهارکش
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر لنگری
زنجیر لنگری
زنجیر فولادی بار گرید G80
زنجیر فولادی بار گرید G80
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
شگل
شگل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
 مهارکش
مهارکش
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved