نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42649
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42649
مهارکش فولادی قورباغه ای
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

مهارکش فولادی قورباغه ای

(steel turnbuckle)

مهارکش بست قورباغه ای در واقع به مهارکش های دو سر حلقه و گاهی مهارکش های یک سر حلقه و یکسر قلاب گفته می شود که با بدنه تخت و یا لوله ای تولید می شود. مهارکش قورباغه ای از اتصالاتی است که به منظور افزایش و کاهش طول اتصال که تغییر در تنش اتصال را به همراه دارد مورد استفاده قرار می گیرد. مهارکش بست قورباغه ای هم در اتصالات همراه با زنجیر و هم با اسلینگ های سیم بکسلی مورد استفاده قرار گرفته که بصورت تک، دوبل و گاهی چند اتصال استفاده می شود.
بدنه مهارکش فولادی بست قورباغه ای از سه جز که دو مورد آن در دو سمت بدنه و به شکل پیچ استفاده می شوند تولید می شود. بدنه مهارکش که در دو سمت به دو عدد مهره ختم می شود به روش فورج گرم تولید می شود و هم در گرید های فولادی و هم در گرید های چدنی مورد استفاده قرار می گیرد. البته مهارکش های استنلس استیل نیز در گرید بگیر و نگیر تولید می شوند که هر دو ضد زنگ بوده و مقاومت کششی پایین تری تسبت به مهارکش های فولادی دارند.
نوع طراحی و نحوه قرار گیری دو پیچ در دو سمت مهارکش بست قورباغه ای بگونه ای است که با گرداندن بدنه اصلی مهارکش هر دو پیچ بصورت همزمان یا باز یا بسته می شوند. قرار گیری بیشتر پیچ در داخل مهره بدنه مهارکش بسته شدن و جمع شدن اتصال و افزایش تنش و حرکت بدنه در جهت عکس باز شدن اتصال مهارکش را به همراه دارد.
در یک دسته بندی کلی مهارکش ها را می توان در دو دسته مهارکش لوله ای و تخت دسته بندی نمود که مهارکش های لوله ای با ضرافت بیشتر اغلب در تولید نرده های سیم بکسلی مورد استفاده قرار گرفته و مهارکش های فولادی تخت در کاربری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. اشکال مختلف مهارکش بر حسب نوع اتصال عبارتند از:
مهارکش دو سر قلاب
مهارکش دو سر حلقه
مهارکش دو سر سوکت
مهار کش یکسر قلاب یک سر سوکت
مهارکش یک سر قلاب یک سر حلقه
مهارکش یک سر حلقه یک سر سوکت

استعلام قیمت و خرید مهارکش ها بر حسب سایز و گرید صورت می پذیرد. در سایز برابر مهارکش های استنلس استیل به سبب کاربری عناصر فلزی گرانبها مانند کروم، میکل و مولیبدنیوم دارای قیمت بالاتری نسبت به مهارکش های فولادی و چدنی بوده و طول عمر بالاتری در تماس با آب و رطوبت دارند. مهارکش ها را هم می توان بر حسب ظرفیت وزنی و هم بر حسب ابعاد اینچی سفارش داد. اغلب نمونه های مهارکش بست قورباغه ای موجود در ایران محصول کشور چین بوده و در گر

مهارکش فولادی قورباغه ای
دیگر محصولات
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
حلقه اسلینگ بیضی شکل
حلقه اسلینگ بیضی شکل
حلقه
حلقه
 مهارکش
مهارکش
رابط زنجیر فولادی
رابط زنجیر فولادی
زنجیر لنگری
زنجیر لنگری
قلاب دینام مادگی سایز 24
قلاب دینام مادگی سایز 24
زنجیر
زنجیر
ورق گیر عمودی و افقی
ورق گیر عمودی و افقی
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved