نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42751
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42751
حلقه اسلینگ بیضی شکل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

حلقه اسلینگ بیضی شکل

(Oval master link)

حلقه اسلینگ در واقع یک قطعه فولادی یا استیل می باشد که به روش خم کاری حرارتی و در نهایت جوشکاری نقطه ای تولید شده است. حلقه اسلینگ در واقع در تولید اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی مورد استفاده قرار گرفته و نام خود را نیز از کاربری دریافت کرده است. در تولید اسلینگ ها رشته های زنجیر و سیم بکسل چه بصورت تک و چه بصورت چند شاخه در نهایت در منتهی علیه بالایی بر روی حلقه اسلینگ قرار می گیرند.
حلقه اسلینگ فولادی با بکارگیری آلیاژ های پر کربن فولاد تولید می شود که در نهایت طی عملیات سرمایش و گرمایش در چند مرحله سخت کاری مش وند تا هم مقاومت کششی و هم مقاومت سایشی سطحی آنها افزایش پیدا کند. حلقه اسلینگ هم بر حسب تناژ و ظرفیت وزنی و هم بر حسب سایز قابل عرضه می باشد.
حلقه اسلینگ در سه شکل مختلف یعنی بیضی شکل، دایره ای شکل و گلابی شکل تولید می شود که توازن وزنی مختلفی را در اتصال اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی پدید می آورند. پر کاربرد ترین شکل حلقه اسلینگ شکل بیضی انها می باشد که بصورت تک و گاهی بصورت دو بچه در بازار مورد استفاده قرار می گیرد.
حلقه اسلینگ در گرید های استنلس استیل نیز در دو گرید 304 معروف به بگیر جذب آهنربا و گرید 316 معروف به نگیر در بازار عرضه می شود. در حالی که رابط زنجیر استیل دارای مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی ناشی از وجود عناصر فلزی کروم و نیکل در ترکیبات آلیاژی خود است رابط زنجیر فولادی دارای قابلیت های کششی بالاتری بوده و به منظور کاربری در لیفتینگ بار کاربری گسترده تری دارد. با این وجود آسیب پذیری رابط زنجیر فولادی در تماس با آب و رطوبت سبب می شود که از روش هایی مانند رنگ کاری کوره ای برای ایجاد یک لایه محافظ و ضحیم از رنگ بر روی آن استفاده شود.
رابط زنجیر در سایز های مختلف اغلب با برند های چینی در بازار ایران یافت می شود. با این وجود برای لیفتینگ های حساس و برخی کاربری های دریایی نمونه هایی از رابط زنجیر با برند های شناخته شده ای مانند کروزبی CROSBY آمریکا نیز در بازار یافت می شود.

حلقه اسلینگ بیضی شکل
دیگر محصولات
زنجیر
زنجیر
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
مهارکش
مهارکش
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
رابط زنجیر فولادی
رابط زنجیر فولادی
حلقه
حلقه
قلاب دینام مادگی سایز 24
قلاب دینام مادگی سایز 24
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر لنگری
زنجیر لنگری
قلاب و قلاب دانه گیر
قلاب و قلاب دانه گیر
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved