نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42655
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42655
قلاب دینام مادگی سایز 24
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

قلاب دینام مادگی سایز 24

(eye nut M12)

قلاب دینام در واقع در دسته پیچ و مهره های صنعتی دسته بندی می شود. قلاب دینام نوعی اتصال است که شرایط را برای لیفتینگ اجزا و ماشین آلات سنگین صنعتی فراهم می آورد که هم بصورت تک، هم بصورت جفت و گاهی بر حسب بار بصورت 4 تایی مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام به روش فورج گرم تولید می شود و پس از تولید برای ایجاد قابلیت اتصال دنده زنی می شود. قلاب دینام مادگی با کاربری محدودتر و قلاب دینام نری با کاربری گسترده تر دو مورد از دسته بندی های اصلی این اتصال صنعتی را تشکیل می دهند. قلاب دینام هم بصورت اتصالی با رشته های اسلینگ زنجیری و هم بصورت متصل به رشته های اسلینگ سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام مادگی در واقع به سبب داشتن رزوه های داخلی بصورت مهره به این صورت نام گذاری شده است. از این سری قلاب برای اتصال بر روی بر امدگی های پیچی شکل که توسط تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی به منظور لیفت قرار داده شده اند استفاده می شود. سایز های مختلفی از قلاب دینام که هم بصورت اینچی و هم بصورت میلیمتری کالیبره می شوند در لیفتینگ بار مورد استفاده قرار می گیرند. قلاب دینام مادگی سایز 24 از سایز های بالای این اتصال است که در لیفتینگ دینام، موتور الکتریکی، گیربکس و توربین صنعتی و پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. در کاربری لیفتینگ به سبب تنش های کششی شدید اغلب از قلاب دینام فولادی که دارای تنسایل کششی بالاتری است استفاده می شود. در واقع وجود درصد بالای کربن در ترکیبات آلیاژی قلاب دینام مادگی و عملیات حرارتی که به منظور بالا بردن قابلیت های مکانیکی بر روی این آلیاژ صورت می پذیرد شرایط را برای تحمل بار های سخت تر افزایش می دهد. این در حالی است که قلاب دینام استنلس استیل اغلب در سایز های کوچکتر به سبب مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی دارد و در برخی موارد در کاربری اکسسوری ها به سبب ظاهر براقی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام مادگی با بکارگیری قلاویز و با دنده های درشت COARSE THREAD دنده زنی می شود تا مقاومت بالاتری در برابر کشش را فراهم آورد. در اتصال این قلاب تنها یک قانون وجود دارد که پیچ برامده بر روی ماشین آلات می بایشت حداقل یک رزوه پس از اتصال در بیرون قلاب دینام مادگی قرار گرفته باشد.
قلا

قلاب دینام مادگی سایز 24
دیگر محصولات
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
قلاب و قلاب دانه گیر
قلاب و قلاب دانه گیر
ورق گیر عمودی و افقی
ورق گیر عمودی و افقی
حلقه اسلینگ بیضی شکل
حلقه اسلینگ بیضی شکل
زنجیر فولادی بار گرید G80
زنجیر فولادی بار گرید G80
مهارکش
مهارکش
رابط زنجیر فولادی
رابط زنجیر فولادی
شگل
شگل
زنجیر
زنجیر
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved