نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42476
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42476
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

زنجیر خشکه بار و جرثقیل

(sling and crane chain)

زنجیر ها در دسته بندی اصلی بصورت زنجیر خشکه، زنجیر استیل و زنجیر آهنی دسته بندی می کنند. زنجیر خشکه در واقع نوعی زنجیر فولادی می باشد که اغلب به گرید G80 شناخته می شود. این در حالی است که زنجیر آهنی در گرید های پایین تر از G43 و با بکارگیری درصد کمتری کربن در ترکیبات آلیاژی تولید می شود. در واقع اختلاف اصلی زنجیر خشکه با زنجیر آهنی در درصد کربن بیشتر گرید G80 خشکه نسبت به گرید آهنی زنجیر و البته عملیات سخت کاری حرارتی است که در تولید زنجیر خشکه باربرداری بکار گرفته می شود.
زنجیر خشکه G80 از مفتول های فولادی خاصی که به منظور افزایش تنسایل و سختی سطحی طی عملیات سخت کاری قرار گرفته اند و به روش فورج تولید می شود. دانه های زنجیر خشکه بصورت مجزا خم کاری شده و با عبور بر روی دانه پیشین جوشکاری می شوند. جوشکاری فولادی دانه های زنجیر خشکه به روش قوس الکتریکی صورت می پذیرد و گفته می شود کیفیت جوش می بایست به اندازه ای بالا باشد که طی عملیات تست کششی زنجیر خشکه بار دانه ها در نقطه ای به جز نقطه جوشکاری می بایست دچار پارگی و شکسات گردند. زنجیر خشکه هم در ابعاد میلیمتر اغلب طبق استاندارد ISO, EN, DIN و هم در استاندارد ASTM با ابعاد اینچی تولید می شود.
زنجیر خشکه مقاومت کششی و سایشی بالایی دارد و از این رو در باربرداری در تولید اسلینگ های زنجیری کاربرد وسیعی دارد. علاوه بر تولید اسلینگ از زنجیر خشکه بعنوان اتصال بار بر روی انواع جرثقیل های سقفی زنجیری دستی و برقی، پولیفت و وینچ های زنجیری نیز استفاده می شود. در واقع زنجیر و سیم بکسل بعنوان دو مورد از پرکاربرد ترین ابزار در لیفتینگ بار همواره در مقایسه قرار دارند. در این مقایسه باید گفت سیم بکسل ها به سبب تنوع بسیار بالایی که در ساختار، بافت و متریال دارند بصورت تخصصی تر در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند اما زنجیر خشکه فولادی به سبب داشتن قطر مفتول بیشتر مقاومت سایشی بسیار بالاتری نسبت به سیم بکسل داشته و در تولید اسلینگ و اتصالات جرثقیل کاربری گسترده تری دارد.
زنجیر خشکه G80 دارای تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 یا مگاپاسکال است. این عدد بدین معناست که زنجیر خشکه به ازای هر میلیمتر مربع از سطح مقطع خود در مرحله پارگی کامل در تست کشش قابلیت لیفتینگ 55 کیلوگرم بار را داراست. تاکید می شود که تنسایل زنجیر ، سیم بکسل و کلیه تجهیزات صنعتی در نقطه ای سنجیده

زنجیر خشکه بار و جرثقیل
دیگر محصولات
حلقه اسلینگ بیضی شکل
حلقه اسلینگ بیضی شکل
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
مهارکش
مهارکش
حلقه
حلقه
زنجیر لنگری
زنجیر لنگری
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
 مهارکش
مهارکش
شگل
شگل
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved