نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42626
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42626
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل کلایمری و نماشویی

(climber wire rope)

سیم بکسل کلایمری یکی از خاص ترین نوع سیم بکسل می باشد که با کاربری خاص و بصورت محدود در کشور وارد می شود. به جز سیم بکسل مهاری که بصورت تک رشته تولید می شود سیم بکسل کلایمری دارای حداقل تعداد رشته یا استرند بوده و بصورت 4 رشته و بصورت تمام فولادی تولید می شود. از سیم بکسل کلایمری همانطور که از نام آن مشخص است در کوه نوردی و برای ایجاد راه های امنیتی برای ورزشکاران استفاده می شود. علاوه بر کوهنوردی از سیم بکسل کلایمری برای آویز ساختمان ها، برج ها و هتل ها برای مقاصد مختلف از جمله شستن نمای ساختمان هایی که نمای شیشه ای دارند نیز استفاده می شود. از این رو سیم بکسل کلایمری را به سیم بکسل نما شویی نیز می شناسند.
ساختار سیم بکسل کلایمری بصورت کامل به 4X31WS بیان می شود که نشان از ساختار 4 رشته و استفاده از 31 مفتول در هر رشته دارد. نوع بافت سیم بکسل کلایمری ترکیبی است بدین معنا که از بافت وارینگتون-سیل در تولید این سیم بکسل خاص استفاده شده است که ساختاری با مقاومت کششی بسیار ایده آل می باشد. در سه قطر مختلف مفتول در بافت استرند های سیم بکسل کلایمری استفاده می شود که بیشترین قطر مفتول در بیرونی ترین لایه قرار می گیرد تا حداکثر مقاومت سایشی را پدید آورد. در لایه های درونی تر از دو قطر مفتول بصورت وارینگتون استفاده شده است که بصورت یکی در میان در بافت شرکت می کنند.
سیم بکسل کلایمری اغلب از گرید های بالای فولادی تولید می شود که هم در ترکیبات آلیاژی فولاد دارای درصد کربن نسبتا بالایی هستند و هم به منظور افزایش سختی و تنسایل دارای عملیات سخت کاری حرارتی هستند. تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع از پر کاربرد ترین تنسایل های سیم بکسل کلایمری محسوب می شود که مقاومت کششی بالا و خزش تغییر طول دائمی حداقلی را در برابر کشش پدید می آورد. سیم بکسل کلایمری اغلب در متراژ 1000 متری بر روی قرقره های چوبی مستحکم و بصورت محدود در بازار یافت می شود. استفاده از ساختار 4 رشته تمام فولادی سبب می شود که انعطاف سیم بکسل کلایمری اندکی پایین بوده که البته از حرکات و نوسانات موجی در اتصال این سیم بکسل که کاربری امنیتی دارد نیز می کاهد.
سیم بکسل کلایمری از آلیاژ های فولادی تولید می شود و از این رو بدون مقاوم سازی سطحی در تماس با آب و رطوبت آسیب پذیر است. از این رو اغلب از روش آبکاری گالوانیزه سرد به منظور افزایش مقاومت در براب
سیم بکسل کلایمری و نماشویی : لینک سایت

سیم بکسل کلایمری و نماشویی
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved