نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42632
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42632
بست بکسل استیل و فولادی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

بست بکسل استیل و فولادی

(steel wire rope clip)

بست بکسل در چند ردیف و برای ایجاد حلقه و اتصال سیم بکسل مورد استفاده قرار می گیرد. بست بکسل در گرید های فولادی و استیل تولید می شود اما بخش بدنه فورج آن بر روی پیچ های استیل گاهی از جنس چدنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بست سیم بکسل را بر حسب سایز سیم بکسل خریداری می کنند و بعنوان مثال برای اتصال سیم بکسل سایز 10 میلیمتر می بایست از بست بکسل 10 استفاده نمود. گرید بست بکسل تابع گرید سیم بکسل می باشد و در اتصال سیم بکسل استیل از بست بکسل استیل و در اتصال سیم بکسل فولادی از بست بکسل فولادی استفاده می شود.
بست بکسل برای ایجاد اتصال و نه در لیفتینگ بکار گرفته می شود. به بیان ساده تر برای ایجاد اسلینگ های سیم بکسلی که در حمل بار با جرثقیل بکار گرفته می شوند باید از روش هایی مانند پرس سیم بکسل و یا سوکت زنی سیم بکسل استفاده نمود و بست بکسل حتی در چندین ردیف نیز روشی مطمئن برای تولید اسلینگ نمی باشد.
بست بکسل در دو استاندار اروپایی و آمریکایی تولید می شود که تفاوت اصلی آنها در شکل بدنه می باشد و بخش مهره و پیچ یو U-bolt در آنها بصورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع پیچ یو بکار گرفته شده در تولید بست بکسل می بایست بگونه ای باشد که پس از عبور دو قطر سیم بکسل یکی در رفت و یکی در بگشت و قرار گیری بدنه گریپ Grip و پس از اتصال دو مهره در دو سر پیچ حداقل یک رزوه بصورت کامل از داخل مهره بست بکسل بیرون بماند.
بست بکسل فولادی از پیچ و مهره فولادی اغلب در گرید 8.8 و یک بدنه چدنی استفاده می کند. این در حالی است که بست بکسل استنلس استیل در دو گرید 304 بگیر با کاربری محدودتر و گرید 316 نگیر با کاربری گسترده تر مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که بست بکسل فولادی برای تولید اسلینگ های سبک مورد استفاده قرار می گیرد بست بکسل استیل اغلب برای ایجاد نرده های سیم بکسلی که نمونه های آنها در ویلا ها و باغ ها به وفور یافت می شود مورد استفاده قرار می گیرند.
در تولید پیچ و مهره بست بکسل از دنده های درشت Coarse thread استفاده می شود که مقاومت کششی بیشتری را برای این اتصال سیم بکسل به همراه دارد. در اتصال بست بکسل در چند ردیف می بایست به این نکته توجه نمود که کلیه بست ها بصورت موازی و هم جهت اتصال پیدا کنند. لازم به ذکر است که بست بکسل فولادی اغلب با آبکاری گالوانیزه سرد مورد مورد استفاده قرار می گیرند.
بست بکسل استیل و فولادی : لینک سایت

بست بکسل استیل و فولادی
دیگر محصولات
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved