نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 48527
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 48527
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین

(tower crane steel wire rope)

سیم بکسل نتاب همان گونه که از نامش مشخص است در برابر گردش چه در جهت عقربه های ساعت و چه در جهت خلاف عقربه های ساعت مقاومت می کند. این خاصیت مقاومتی از سیم بکسل نتاب سبب می شود که در لیفتینگ بار در ارتفاعات بالا دچار گردش نشده و هم از پیچ خوردن و پارگی سیم بکسل ممانعت به عمل آید و هم از گردش بار که عامل ایجاد لنگر و خطر های ناشی از آن است جلوگیری به عمل آید. قابلیت مقاومت در برابر گردش سیم بکسل نتاب که کاربری عمده آن بر روی تاور کرین ها در لیفتینگ های پر ارفاع است ناشی از نحوه قرار گیری رشته ها یا استرند ها در بافت این سیم بکسل فولادی است.
در تولید سیم بکسل نتاب فولادی اتصال تاور کرین ها از مفتول هایی با قطر کمتر نسبت به سیم بکسل های 6 و 8 رشته که در کاربری حفاری و آسانسور بکار می رود استفاده می شود. در عوض تعداد رشته ها یا استرند ها در ساختار سیم بکسل نتاب بیشتر بوده و اغلب با ساختار های 19 یا 35 رشته تولید می شوند. افزایش تعداد رشته های سیم بکسل نتاب در اصل به منظور رسیدن به همان اصل مقاومت در برابر تاب یا گردش صورت گرفته است. بدین ترتیب تعداد بیشتری رشته در تعداد بیشتری لایه در بافت این سیم بکسل صنعتی تاور کرین بکار گرفته می شوند. تعداد لایه های بیشتر این امکان را در بافت پدید می آورد که جهت باز شدن رشته ها در هر لایه از سیم بکسل نتاب در جهت عکس لایه مجاور آن صورت پذیرد که این در نهایت به یک مقاومت کلی در برابر تاب می انجامد.
سیم بکسل نتاب تنها بصورت تمام فولادی تولید شده و بر خلاف سیم بکسل های آسانسوری و حفاری بصورت مغز کنفی تولید نمی شود. در تولید و بافت سیم بکسل نتاب از آلیاژ های پر کربن فولادی استفاده می شود که قابلیت کششی تنسایل و مقاومت سایشی سختی بالایی داشته باشند. علاوه بر بکارگیری درصد بالایی کربن در ترکیبات آلیاژی مفتول های سیم بکسل نتاب از عملیات سخت کاری حرارتی نیز که شامل گرمایش و سرمایش چند مرحله ای فولاد است در تولید این مفتول ها استفاده می شود. عملیات سخت کاری مفتول های سیم بکسل نتاب سبب می شود که بلور های فولاد همگن شده بردار های داخلی فولاد همراستا شده و در نهایت مقاومت کششی سیم بکسل نتاب تاور کرین که یکی از مهمترین مشخصات کیفی آن است افزایش یابد.
سیم بکسل نتاب در اغلب موارد با تنسایل 1770 و یا 1960 نیوتن بر میلیمتر مربع تولید می شود. در کاربری های خاص گاهی تنسایل سیم بکسل ن
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین : لینک سایت

سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved