نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42622
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42622
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی

(gym PVC coated wire rope)

سیم بکسل روکش دار در واقع از یک مغزی فولادی تشکیل شده است که بر روی آن یک لایه پلاستیکی از جنس PVC قرار گرفته است. سیم بکسل روکش دار اغلب در سایز های پایین مورد استفاده قرار گرفته و نقش اتصالی را ایفا می کند. از سیم بکسل روکش دار در کاربری های مختلفی استفاده می شود اما اصلی ترین کاربری آن برای اتصال در باشگاه های بدنسازی و بر روی ماشین های بدنسازی است. سیم بکسل روکش دار در کاربری باشگاهی از یک سمت به سنگ های وزنه متصل شده و با عبور از روش قرقره در سمت دیگر به دستگیره که توسط ورزشکاران گرفته می شود اتصال پیدا می کند.
سیم بکسل روکش دار از مغزی فولادی تولید می شود که اغلب دارای ساختار 6X19 است. گرید مغزی فولادی سیم بکسل نتاب گاهی 1570 و گاهی نیز 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع انتخاب می شود. مغزی سیم بکسل روکش دار برای داشتن مقاومت محیطی بالاتر با روکش گالوانیزه سرد مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان ساده تر استفاده از روکش پلاستیکی برای سیم بکسل روکش دار برای افزایش قابلیت در برابر زنگ زدگی صورت نگرفته و این پوشش اغلب برای جلوگیری از تماس مستقیم سیم بکسل روکش دار با سطوح بالاخص سطح پوست ورزشکاران که می تواند جراحت به همراه داشته باشد مصرف شده است.
فاکتور های کیفی سیم بکسل روکش دار را می تواند در دو بخش کیفیت مغزی فولادی و کیفیت سطح پلاستیکی بررسی نمود. در کاربری های باشگاهی به ندرت مغزی فولادی سیم بکسل روکش دار دچار پارگی شده و دلیل تعویض دوره ای این سری از سیم های باشگاهی از بین رفتن روکش سطحی آنها می باشد. البته با توجه به حرکت سیکلی سیم بکسل روکش دار بر روی قرقره ها تحت بار وزنه ها و سنگ های بدنسازی این سیم ها اغلب دچار تغییر شکل دائمی و انحنا می شوند که با افزایش درصد وانادیون در ترکیبات آلیاژی این سیم بکسل ها قابل کنترل بوده و البته مشکل جدی نیز در کاربری پدید نمی آورد.
مهمترین فاکتور کیفی سیم بکسل روکش دار ترکیبات شیمیایی و جنس پلیمر بکار رفته در روکش سطحی سیم بکسل می باشد. پوشش های پلاستیکی که دارای مرغوبیت بالایی نباشند به سرعت تحت کشش و سایش بر روی قرقره ها دچار خشکی و ترک سطحی می شوند که این ترک به تدریج گسترش پیدا کرده و دچار پارگی و یا کنده شدن روکش پلاستیکی سطحی سیم بکسل روکش دار می شوند. سیم بکسل های روکش دار در برابر اشعه UV خورشید نیز آسیب پذیر بوده و روکش آنها دچار خشکی و در زمان ت
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی : لینک سایت

سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved