نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42625
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42625
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316

(stainless steel 316 wire rope)

سیم بکسل استیل از نظر فنی با سیم بکسل استنلس استیل تفاوت زیادی دارد هر چند که در فارسی کلمه استیل را بجای ساتنلس استیل بکار می برند. سیم بکسل استیل در واع در زبان انگلیسی به سیم بکسل فولادی گفته می شود حال آنکه سیم بکسل استنلس استیل همان سیم بکسل ضد زنگ می باشد.
سیم بکسل استیل به مفهومی که در زبان انگلیسی ضد زنگ در نظر گرفته می شود بدون نیاز به آبکاری سطحی و با مقاومت قابل قبولی در برابر زنگ زدگی در تماس با آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دلیل زنگ زدگی سیم بکسل های فولادی میل بالایی است که عنصر فلزی آهن با درصد بالا در ترکیبات آلیاژی این گرید از سیم بکسل دارد. این در حالی است که در ترکیبات آلیاژی سیم بکسل استنلس استیل از کروم Cr و نیکل Ni که هر دو فلزاتی قدرتمند با میل بالای الکترون دهی هستند همراه با آهن استفاده شده است. کروم با حداقل موجودیت 18% و نیکل با حداقل موجودیت 8% در ترکیبات شیمیایی سیم بکسل استیل در تماس با آب و رطوبت و بسیاری از خورنده های محیطی الکترون از دست داده وئ مانع از زنگ زدگی سیم بکسل استیل می شود.
سیم بکسل استنلس استیل در اغلب موارد دارای خزش یا تغییر طول دائمی بیشتری نسبت به سیم بکسل های فولادی بوده و از این رو در فرایند لیفتینگ بار بالاخص در اتصالات تاور کرین ها کاربری ندارد. از نظر مقاومت کششی اغلب سیم بکسل فولادی به سبب داشتن عملیات سخت کاری به منظور افزایش تنسایل مقاومت کششی بیشتری نسبت به سیم بکسل استنلس استیل دارد. تنسایل حداکثر اغلب نمونه های سیم بکسل استنلس استیل موجود در بازار 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع است حال آنکه سیم بکسل فولادی در کاربری های لیفتینگ بار مانند سیم بکسل نتاب تاور کرین ها اغلب دارای تنسایل حداقل 1770 و تنسایل کاربردی 1960 نیوتن بر میلیمتر مربع است.
سیم بکسل استیل اغلب یا با ساختار های 7X7 بصورت افشان در سایز های ریز یا با ساختار 6X19 , 7X19 در سایز های بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت ساختار سیم بکسل استیل 6X19 , 7X19 در ساختار مغزی است بگونه ای که ساختار 7X19 أر مغزی از یک استرند تک رشته مانند استرند های بیرونی استفاده کرده و سیم بکسل استیل 6X19 در مغزی از یک سیم بکسل افشان 7X7 استیل استفاده می کند.
سیم بکسل استیل در دو گرید 316 که به نگیر معروف است و 304 که بگیر است مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت دو گرید از سیم بکسل استیل در کاربری درصد

سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
دیگر محصولات
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved