نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42615
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42615
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل حفاری گالوانیزه

(galvanized excavating wire rope)

در صنایع نفت و بر روی دکل های حفاری از سیم بکسل ها با ساختار خاصی استفاده می شود. سیم بکسل حفاری اغلب از نوع 6 رشته مورد استفاده قرار می گیرد که از مفتول های فولادی با قطر بیشتری نسبت به سیم بکسل های مصرفی در صنایع آسانسور و یا بر روی تاور ها تولید شده است. سیم بکسل حفاری از سایز 8 میلیمتر به بالا مورد استفاده قرار می گیرد اما در سایز 10 میلیمتر دارای حداکثر میزان کاربری است.
سیم بکسل حفاری در سایز های کوچکتر با مغزی فولادی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ساختار 6X19 می باشد و با پسوند IWRC عرضه می شود. در سایز های بزرگتر سیم بکسل حفاری را اغلب با مغزی کنفی مورد استفاده قرار می دهند که با پسوند FC مخفف Fiber core مورد استفاده قرار می گیرد. در سایز برابر سیم بکسل حفاری مغز فولادی دارای وزن واحد طول بیشتری بوده و قیمت بالاتری نیز دارد. در مقایسه قابلیت های کیفی سیم بکسل حفاری مغز کنفی و مغز فولادی باید گفت که مورد مغزی فولادی دارای مقاومت کششی WLL working load limit بالاتری بوده اما نمونه های مغز کنفی دارای انعطاف بیشتر و سایش بین لایه ای محدود تری هستند.
سیم بکسل حفاری با دو نوع بافت مختلف یعنی با بافت سیل Seale و بافت استاندارد تولید می شود. سیم بکسل با بافت سیل از مفتول در دو قطر مختلف در بافت استفاده می کند که به دور هسته هر رشته یک لایه مفتول با قطر کم پیچیده شده که در بیرونی ترین لایه توسط یک لایه مفتول با قطر بالاتر احاطه شده است. این در حالی است که سیم بکسل حفاری با بافت استاندارد از مفتول هایی با قطر برابر در کل ساختار سیم بکسل استفاده می کند که مقاومت کششی بالاتر اما انعطاف کمتری دارد.
در بررسی مشخصات کیفی سیم بکسل حفاری باید گفت که که دو فاکتور انعطاف و مقاومت سایشی از مهمترین فاکتور های کیفی این سری از سیم بکسل ها محسوب می شوند. سختی سطحی که تحت تاثیر آلیاژ های فولادی، درصد کربن در ترکیبات شیمیایی و البته عملیات سخت کاری حرارتی سیم بکسل بالا می رود حال آنکه انعطاف سیم بکسل حفاری اغلب تابع ترکیبات آلیاژی و درصد عنصر فلزی وانادیوم V و همچنین نوع بافت سیم بکسل می باشد.
در برخی از موارد به منظور بالا بردن مقاومت سایشی سیم بکسل حفاری از ساختار نوع کامپکت Compact استفاده می شود که در آن سطح بیرونی مفتول های رشته بیرونی سیم بکسل بصورت تخت تولید شده است. سیم بکسل حفاری کامپکت سطح تماس بیرونی بالاتری داش
سیم بکسل حفاری گالوانیزه : لینک سایت

سیم بکسل حفاری گالوانیزه
دیگر محصولات
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved