نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42619
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42619
سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه

(galvanized tower crane wire rope)

سیم بکسل اتصالی بر روی تاور کرین ها اغلب در متراژ بالا و برای لیفتینگ بار تا ارتفاعات بالا مصرف می شود. از این رو سیم بکسل تاور کرین را بگونه ای انتخاب می کنند که دارای حداقل لنگر در لیفتینگ بوده و در برابر گردش و پیچ خوردن مستحکم باشد. ساختار سیم بکسل تاور کرین از نوع Non-rotating یا مقاوم در برابر تاب انتخاب می شود. دو ساختار کاربردی سیم بکسل نتاب به قرار زیر هستند:
19X7
35X7
هر دو ساختار از سیم بکسل تاور کرین نتاب بوده و بصورت تمام فولادی تولید می شوند. بصورت کلی از بافت های ریز یعنی از تعداد رشته های بالا و مفتول هایی با قطر کم در تولید سیم بکسل تاور کرین ها استفاده می شود. این بافت ریز سبب می شود که سیم بکسل تاور دارای انعطاف بالایی بوده و ظاهری خیره کننده داشته باشد. سیم بکسل تاور کرین اغلب در سایز حداقلی 8 میلیمتر تولید شده و در سایز های بالا تا 38 میلیمتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخصات کیفی سیم بکسل تاور کرین در وحله اول شامل مقاومت کششی تنسایل و مقاومت سایشی سختی سطحی می باشد. انعطاف و بازگشت پذیری که اغلب با بکارگیری درصد پایینی وانادیوم V در ترکیبات آلیاژی فولاد پدید می آید از دیگر فاکتور های کیفی سیم بکسل نتاب محسوب می شود. در افزایش مقاومت سایشی سیم بکسل تاور کرین در برخی موارد از ساختار های کامپکت و یا بافت های خواب لنگ نیز استفاده می شود.
سیم بکسل تاور کرین با بافت نوع استاندارد تولید می شود بدین معنا که مفتول های فولادی مورد استفاده سر تا سر ساختار سیم بکسل قطر برابری دارند. به منظور داشتن قابلیت کششی بالا از آلیاژ های سخت فولاد که دارای تنسایل مقاومت کششی بالایی باشند در تولید سیم بکسل تاور کرین استفاده می شود. از این رو حداقل تنسایل سیم بکسل تاور برابر 1770 N/mm2 می باشد. این آلیاژ همراه با عملیات حرارتی سخت کاری شده و دارای سختی سطحی بالایی نیز است.
سیم بکسل تاور کرین از آلیاژ های فولادی تولید می شود بنابراین با وجود دارای بودن مقاومت کششی بالا در برابر آب و رطوبت آسیب پذیر بوده و دچار زنگ زدگی می شود. از دو روش اغلب در محافظت سطحی سیم بکسل تاور ها استفاده می شود که روش گالوانیزه سطحی و روغن کاری می باشد. در روش گالوانیزه سرد سیم بکسل تاور کرین یک لایه نازک بین 15 الی 18 میکرون از فلز روی Zn بر روی سطح مفتول های سیم بکسل قرار می گیرد و از تماس مستقیم آب و رطوبت با سطح فلز جلوگ

سیم بکسل تاور کرین نتاب گالوانیزه
دیگر محصولات
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
سیم بکسل استنلس استیل نگیر 316
بست بکسل استیل و فولادی
بست بکسل استیل و فولادی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل روکش دار باشگاه بدنسازی
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل حفاری گالوانیزه
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل آسانسوری
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
سیم بکسل نتاب فولادی تاور کرین
اسلینگ سیم بکسل
اسلینگ سیم بکسل
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل کلایمری و نماشویی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
سیم بکسل گالوانیزه فولادی
بازگشت به سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved