نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42646
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42646
رابط زنجیر فولادی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

رابط زنجیر فولادی

(Galvanized connecting link)

برای اتصال رشته های مختلف زنجیر به یکدیگی و یا اتصال زنجیر به دیگر ادوات لیفتینگ نیاز به یک قطعه می باشد که شبیه به یک دانه زنجیر عمل کرده اما قابلیت باز کردن و تفکیک داشته باشد. رابط زنجیر فولادی در واقع این قابلیت را فراهم می آورد که دو رشته زنجیر در سایز های مختلف را به یکدیگر متصل کرده و یا برای اتصال زنجیر به شگل، قلاب و یا حلقه اسلینگ مشکلی نداشته باشیم.
رابط زنجیر فولادی از یک بدنه اصلی به شکل منحنی تشکیل می شود که این بدنه به روش فورج گرم تولید شده است. اغلب از فولاد در گرید G80 در تولید این بدنه استفاده می شود که هم دارای درصد متوسط و بالایی کربن در آلیاژ فولاد داشته و هم طی عملیات سخت کاری قابلیت های مکانیکی آن افزایش پیدا کرده است. این دو بخش منحنی از بدنه رابط زنجیر از طریق یک پین فولادی و پس از عبور بر روی زنجیر و اتصالات به هم متصل می شود و در این مرحله تنها دو قسمت منحنی قابلیت حرکت دورانی نسبت به هم داشته و دیگر قابلیت جداسازی ندارند.
رابط زنجیر فولادی در سایز های مختلف اغلب از 4 میلیمتر الی 32 میلیمتر بر حسب سایز زنجیر انتخاب می شود. رابط زنجیر 8، 10 و 12 پر کاربرد ترین سایز های این اتصال صنعتی هستند. بر خلاف دیگر اتصالات اسلینگ که بصورت مشترک هم در اتصالات اسلینگ های سیم بکسلی و هم اسلینگ های زنجیری بکار گرفته می شوند رابط زنجیر از اتصالاتی است که بصورت انحصاری در اسلینگ های زنجیری به کار گرفته می شود.
سطح بیرونی رابط زنجیر فولادی می بایست برای مقابله با زنگ زدگی مقاوم سازی شود. اغلب برند های تولید کننده رابط زنجیر از روش رنگ کاری کوره ای که یک لایه مقاوم و ضخیم از رنگ صنعتی را بر روی سطح فولاد قرار می دهد استفاده می کنند. از این رو رابط زنجیر اغلب به رنگ های زرد، قرمز و گاهی آبی در بازار یافت می شود. البته شایان ذکر است که اغلب نمونه های آبی رنگ و صورتی رنگ از رابط زنجیر در گرید های فولادی بالا یعنی گرید های G100, G120 تولید شده و مناسب برای اتصال رشته های زنجیر با همین گرید ها هستند. برخی از برند های تولید کننده رابط زنجیر بجای بکارگیری روش پوشش رنگ از روش آبکاری گالوانیزه برای مقاوم سازی سطحی رابط زنجیر استفاده می کنند که در نهایت به سطحی نقره ای می انجامد. رنگ نقره ای براق نشان از رابط زنجیر گالوانیزه سرد و رنگ نقره ای مات نشان از آبکاری گالوانیزه گرم رابط زنجیر دارد. بازر

رابط زنجیر فولادی
دیگر محصولات
مهارکش فولادی قورباغه ای
مهارکش فولادی قورباغه ای
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
زنجیر خشکه بار و جرثقیل
قلاب دینام مادگی سایز 24
قلاب دینام مادگی سایز 24
مهارکش
مهارکش
قلاب و قلاب دانه گیر
قلاب و قلاب دانه گیر
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
زنجیر آهنی گالوانیزه گرید G43
جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ای
 مهارکش
مهارکش
حلقه
حلقه
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
زنجیر لنگر کشتی و لنچ
بازگشت به زنجیر و اتصالات زنجیر
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved