نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
حامیان ژنراتور تعمیر و اجاره انواع دیزل ژنراتور در تهران و حومه
دفعات بازدید : 30948
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 30948

تاثیر فیلتر موتوردر راندمان دیزل ژنراتور ها

تاثیر فیلتر موتوردر راندمان دیزل ژنراتور ها بر روی موتور های دیزلی ژنراتور ها از انواع فیلتر های صنعتی استفاده می شود. مهمترین نوع فیلتر های اتصالی بر روی موتور دیزل ژنراتور ها فیلتر روغن موتور، فیلتر گازوئیل فیلتر آبگیر گازوئیل و فیلتر هوای موتور می باشند. در این میان کیفیت و عملکرد فیلتر گازوئیل مهمترین نقش را در راندمان خروجی دیزل ژنراتور ها ایفا می کند.
فیلتر گازوئیل موتور دیزل ژنراتور به منظور داشتن قابلیت جذب قطرات آب معلق در سوخت گازوئیل اغلب از نوع فیلتر سپراتور آبگیر مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت جذب قطرات آب تا ابعاد 3 میکرون از مشخصات کیفی فیلتر آبگیر برخی از برند های معتبر تولید کننده فیلتر های صنعتی از جمله برند دونالدسون، فیلیتگارد و کاترپیلار می باشد. جذب حداکثری قطرات ریز آب معلق در گازوئیل و سوخت دیزل ژنراتور ها سبب می شود اولا از زنگ زدگی و آسیب به اجزای موتور دیزلی جلوگیری به عمل آید و ثانیا با افزایش دمای احتراق گشتاور خروجی موتور دیزل ژنراتور افزایش پیدا کرده و به افزایش راندمان نهایی و خروجی دینام ژنراتور بیانجامد.
بی تردید اهمیت کیفیت عملکرد فیلتر هوای موتور در بهبود فرایند احتراق غیر قابل انکار می باشد. با این وجود از نظر مقایسه و اهمیت بی تردید فیلتر گازوئیل موتور دیزل ژنراتور ها در اولویت اول قرار می گیرد.
فیلتر صنعتی موتور دیزل

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved