نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
حامیان ژنراتور تعمیر و اجاره انواع دیزل ژنراتور در تهران و حومه
دفعات بازدید : 30964
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 30964

معرفی دیزل ژنراتور دوسان DOOSAN کره

معرفی دیزل ژنراتور دوسان DOOSAN کره برند دوسان DOOSAN کره یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند در زمینه تولید بسیاری از ماشین آلات سنگین صنعتی از جمله دیزل ژنراتور، کمپرسور، جرثقیل های سقفی و غیره می باشد. دیزل ژنراتور دوسان DOOSAN اغلب دارای چهارچوب فلزی و بصورت دیزل ژنراتور سایلنت تولید شده و تا توان حداکثر 850 کاوا KVA به بازار عرضه می شود. دیزل ژنراتور دوسان در دو فرکانس 50 و 60 هرتز در مدل های XF/XW تولید می شود و دارای مصرف گازوئیل قابل قبول و توان خروجی مناسبی است.
دیزل ژنراتور دوسان DOOSAN کره از الترناتور برند Leroy Somer که محصول کشور کره و یکی از با کیفیت ترین نوع آلترناتور است در اتصال با یک موتور دیزلی Doosan که در توان بالا بصورت 12 سیلندر تولید شده است استفاده می کند.
سری G850 از دیزل ژنراتور دوسان که دارای حداکثر توان یعنی 850 کاوا است دارای توان کاری 678 کیلو وات بوده و 1288 آمپر جریان را تولید می کند. این دیزل ژنراتور دارای یک باک گازوئیل با ظرفیت 950 لیتر بوده دارای حجم موتور 21.9 لیتر می باشد. این دیزل ژنراتور دوسان در حالت standby توان 931 kVA تولید می کند. گروه صنعتی حامیان ژنراتور مشاوره امین شما در امر اجاره، خرید و تعمیرات انواع دیزل ژنراتور با برند های مختلف است.
دیزل ژنراتور

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved