نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
حامیان ژنراتور تعمیر و اجاره انواع دیزل ژنراتور در تهران و حومه
دفعات بازدید : 30946
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 30946

مقایسه برند های تولید کننده دیزل ژنراتور

مقایسه برند های تولید کننده دیزل ژنراتور برند های اصلی تولید کننده دیزل ژنراتور در دنیا اغلب به تولید موتور های دیزلی اتصالی بر روی این ماشین آلات می پردازند. در واقع بدنه و ساختمان اصلی دیزل ژنراتور ها از یک موتور دیزلی گازوئیل سوز تشکیل شده و یک آلترناتور که مبدل اصلی در تبدیل انرژی جنبشی دورانی خروجی میل لنگ موتور دیزلی به انرژی الکتریکی می باشد. برند دیزل ژنراتور ها اغلب برند موتور دیزلی آنها می باشد که توان خروجی آن بر حسب کیلو وات یا اسب بخار بر حسب برند که می تواند دارای استاندارد آمریکایی فوت پوند با توان خروجی اسب بخار یا استاندارد کیلوگرم متر با توان خروجی کیلو وات است.
شناخته ترین برند های تولید کننده دیزل ژنراتور ها در سطح دنیا که به تولید دیزل ژنراتور تا توان 3000 کاوا KVA نیز می پردازند برند های کومنز CUMMINS و برند کاترپیلار CAT می باشند که هر دو با استاندارد های آمریکایی ASTM تولید شده و دارای توان موتور بر حسب اسب بخار hp می باشند. در حالی که در کاربری های معدنی، راهسازی و کشاورزی اغلب از دیزل ژنراتور کومنز CUMMINS با گستردگی بیشتری در توان استفاده می شود بر روی اغلب کشتی ها از موتور دیزلی کاترپیلار CAT و از دیزل ژنراتور های برند کت استفاده شده است.
در مرحله مقایسه باید گفت که برند کومنز آمریکا سابقه طولانی تری در زمینه تولید موتور های دیزلی و دیزل ژنراتور ها داشته و گستردگی و تنوع بیشتری از محصولات را ارائه می دهد. با این وجود برند کاترپیلار در زمینه های دریایی اتصال دیزل ژنراتور با گستردگی بیشتری دارد. علاوه بر دیزل ژنراتور کومنز و کاترپیلار برند های معتبر دیگری مانند برند برند های کره ای دوسان DOOSAN و هیوندا HYUNDAI نیز وجود دارند که سهم بیشتری از بازار را در سال های اخیر به خود اختصاص داده اند.
دیزل ژنراتور

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved