نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
حامیان ژنراتور تعمیر و اجاره انواع دیزل ژنراتور در تهران و حومه
دفعات بازدید : 30950
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 30950

موارد فنی که پیش از اجاره دیزل ژنراتور تست می شوند کدامند؟

موارد فنی که پیش از اجاره دیزل ژنراتور تست می شوند کدامند؟ هر چند دیزل ژنراتور ها دارای بروشور هایی هستند که شامل اطلاعات فنی دقیق آنها می باشد اما این مشخصات فنی در اغلب موارد در زمان راه اندازی دستگاه صادق بوده و با عملکرد دستگاه با افت هایی روبرو می باشد. اطلاعات فنی اصلی عملکرد دیزل ژنراتور ها شامل کاوا KVA ، آمپراژ و ولتاژ تولید می باشد. در اثر عملکرد طولانی مدت موتور با ایجاد سایش در اجزای موتور، تجمع آلودگی در دریچه های دود و هوا از یک سمت و کاهش دقت و عملکرد آلترناتور از سمت دیگر افت هایی را در مشخصات فنی دیزل ژنراتور ها شاهد هستیم. از این رو به ندرت توان خروجی، ولتاژ و آمرپاژ دیزل ژنراتور ها با میزان اسمی آنها که توسط تولید کننده مشخص شده است برابری می کند.
به میزان اطمینان از قابلیت های خروجی دیزل ژنراتور ها پیش از اجاره ژنراتور می بایست مشخصات فنی آنها مورد تست قرار گیرد. از مهم ترین مشخصات فنی دیزل ژنراتور ها که مورد تست قرار می گیرد آمپراژ تولیدی توسط آنها می باشد.
تست مصرف سوخت، تست توان حداکثری موتور و آلترناتور، تست ولتاژ خروجی از دیگر تست هایی است که می توان پیش از اجاره دیزل ژنراتور ها صورت پذیرد. سرویس دوره ای ژنراتور ها شامل تعویض فیلتر های گازوئیل و روغن از مواردی است که می تواند به بهبود عملکرد و کاهش افت قابلیت های فنی این ماشین آلات صنعتی کمک قابل توجهی نماید.
اجاره ژنراتور

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved