نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
گروه صنعتی فراز تجهیز راویس
دفعات بازدید : 126729
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 126729
فیلتر صنعتی مانا
جرثقیل سقفی ویکی لیفت
تکین بکسل

انواع منهول های پلی اتیلن

انواع منهول های پلی اتیلن
انواع منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی گروه صنعتی فراز تجهیز راویس
الف - گذرمستقیم
این منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی برای استفاده در نقاط عطف لوله که دارای چندین اتصال ورودی و خروجی می‌باشد طراحی گردیده است. از جمله موارد استفاده این منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی می‌توان به انشعاب‌گیری و نیز تجمیع اتصالات خانگی اشاره نمود. این نوع از منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی برای استفاده در لوله های با اتصالات ورودی و خروجی تا قطر 700 میلیمتر مناسب می‌باشند. در این حالت یک لوله 1000یا 1200 میلیمتر در مسیر به عنوان آدم رو استفاده می شود. انتهای منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی ساخته شده از پلی اتیلن ساختار جوش‌خورده داشته، بنابراین از نظر آب بندی کاملاً مطمئن می‌باشند. در پاره ای اوقات بر حسب ضرورت می‌توان برای سایزهای بالاتر از 800 میلیمتر از لوله بزرگتر از 1000 میلیمتر استفاده نمود . لازم به ذکر است این گونه منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی با توجه به نوع ساختار و نوع مسیر انتقال سیال به دو نوع تقسیم میشود
• نوع اول به شکلی است که لوله ورودی بدون هیچ گونه برشی از دیواره منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی وارد و از سوی دیگر خارج میشود که در این حالت پلیت کف نقش محل ایستادن فرد بابت بازرسی مسیر را دارد.
• نوع دوم به شکلی است که لوله ورودی پس از وارد شدن به منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی از دیواره کناری برش خورده وسپس لوله خروجی از دیواره روبروه یا کناری با ارتفاع و زاویه یکسان یا متفاوت خارج میشود که این سبک منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی برای تولید منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی ریزشی بسیار کارا خواهد بود .
ب - جانبی tangential shaft
برای بازرسی سایزهای بالاتر از 1000 بهترین و اقتصادی ترین راه حل منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی جانبی است. در این نوع منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی به جای قراردادن شفتی بزرگتر از قطر لوله در مسیر لوله گذاری ، لوله ای به قطر 1000 میلیمتر به عنوان آدمرو مورد استفاده قرار می گیرد بدین نحو که در کناره لوله هم قطر با مسیر لوله گذاری شفت مماس شده و با تعبیه پله و پلیت در کف شفت امکان بازدید را مهیا می سازد. این روش باعث کم شدن مقدار خاکبرداری ، سرعت اجراء و سهولت اجراء می شود. به طور نمونه برای لوله 2000 میلیمتر بایستی از شفت بزرگتر از 2500 میلیمتر استفاده نمود که با جایگزین نمودن آن با منهولهای پلی اتیلن فاضلابی ، هندهول های پلی اتیلن فاضلابی مخابراتی فرودگاهی جانبی 1000 به 2000 می‌توان به اختلاف وزنی در حدود 12 برابر رسید.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved