نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
گروه صنعتی فراز تجهیز راویس
دفعات بازدید : 126738
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 126738
جرثقیل سقفی ویکی لیفت
فیلتر صنعتی مانا
تکین بکسل

لوله کاروگیت و اتصالات پلی‌اتیلن

لوله کاروگیت و اتصالات پلی‌اتیلن لوله کاروگیت و اتصالات پلی‌اتیلن گروه صنعتی فراز تجهیز راویس جهت مصارف فاضلاب شامل زهکش و فاضلاب‌های صنعتی و خانگی می‌باشد .البته از این نوع لوله‌ها و اتصالات می‌توان در اجرای پروژه های بزرگ فاضلاب شهری نیز استفاده نمود .
لوله دوجداره کاروگیت و اتصالات گروه صنعتی فراز تجهیز راویس در اجرای پروژههای بزرگ فاضلاب شهری و صنعتی میتواند با توجه به مزایای بیشمار لوله و اتصالات پلیاتیلن ، هزینه اجرای چنین پروژه‌هائی را کاهش دهد.
مزایای لوله و اتصالات پلی‌ا‌تیلن گروه صنعتی فراز تجهیز راویس جهت مصارف فاضلاب بشرح ذیل می باشد
-1 مقاومت بالا در برابر خوردگي
2.محدوده دمای کاری وسیع
3. انعطاف‌پذيري،امکان بارگيری و نصب سهل‌تر به دليل قابليت انعطاف بالای لوله‌های پلی اتیلن
4.اتصالات مناسب با آب‌بندی کامل
5.مقاومت جوش برابر و حتي بيشتر از لوله به دليل همگن بودن جوش و لوله
6.رفتار هیدرولیکی مناسب‌تر
7. مقاومت بالا در برابر سایش
8.وزن سبک و امکان جابجایی راحت‌تر
9.هزینه پائین انتقال و نصب
زبری سطح داخلی لوله کاروگیت پلی اتیلن و اتصالات پلی‌اتیلن گروه صنعتی فراز تجهیز راویس باعث افزایش دبی خروجی این لوله‌ها و کاهش افت فشار می‌شود که این خاصیت درلوله و اتصالات پلی‌اتیلن گروه صنعتی فراز تجهیز راویس در انتقالفاضلاب زیاد مد نظر نیست چون در فاضلاب هیچ‌گونه فشاری نیست, بلکه این خاصیت باعث می‌شود در مسیر‌های فاضلاب جرم و ذرات به دیواره‌ی لوله نچسبد و نیاز به نظافت سطوح داخلی و یا خوردگی نباشد که خود در دیواره‌ی این لوله‌ها عامل بازدارنده‌ای برای عدم تخریب است .

روند رو برشد استفاده از مواد پلاستيکي و بطور خاص پلی اتيلن در صنعت مرهون خواص و مشخصات اين مواد و کاربردهاي آن مي باشد که باعث شده است در مدت زمان کوتاهي که از عمر آن مي گذرد از پيشرفت چشمگيري در توليد و ميزان کاريري در صنايع مختلف را شاهد باشد.
در پنجاه سال گذشته اين صنعت با پيشرفت هائي که در زمينه توليد انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن نموده است خود را به عنوان جايگزين مناسبي برای لوله هاي فلزي ،PVC ، GRP و چدني مطرح نموده است و توانسته است در اکثر موارد به عنوان جايگزين اين قبيل لوله ها خود را مطرح نمايد.مديران پروژه هاي اجرائي در اکثر مواقع راضي شده اند که اين جايگزيني را بپذيرند .استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلي اتيلن در اين تصميم گيري بسيار موثر بوده است. امروزه سيستم هاي لوله کشی پلی اتیلن گروه صنعتی فراز تجهیز راویس در اکثر پروژه هاي سیستم های آتـش نشانی، پروژه های فشار قوي انتقال آب و سيستم هاي انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی و همينطور انتقال گاز طبيعي در محيط هاي صنعتي و شيميائي و يا پروژه هاي مخابراتي و کاورينگ کابل مورد استفاده پروژه هاي بزرگ قرار دارد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved