نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42748
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42748
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال

(1600 kg lever block)

از پولیفت اغلب برای کشیدن بار و یا نگهداشتن بار تحت زاویه استفاده شده و در کمتر مواردی برای لیفتینگ بار بجای جرثقیل استفاده می شود. البته ظرفیت وزنی پولیفت ها دقیقا در حالت آویز و بصورت لیفتینگ بار سنجیده می شود و این ابزار صنعتی قابلیت عملکرد بعنوان جرثقیل را نیز داراست.
پولیفت هم بصورت زنجیری با کاربری گسترده تر و هم بصورت سیم بکسلی با فراوانی کمتر در بازار یافت می شود. زنجیر های فولادی اتصال پولیفت از گرید G80 فولاد تولید می شوند که دارای درصد بالایی کربن بوده و سختی سطحی و سایشی بالایی دارند. از این رو طول عمر کاری پولیفت زنجیری بالاتر از طول عمر پولیفت های سیم بکسلی می باشد. در تولید زنجیر اتصال پولیفت که دارای تنسایل حداقلی 550 N/mm2 است از عملیات سخت کاری حرارتی استفاده می شود تا کشش و امنیت بالایی را در اتصال فراهم آورد.
پولیفت ها بر خلاف جرثقیل سقفی از متراژ محدودی زنجیر در اتصال استفاده می کنند. پولیفت 1600 کیلوگرمی از یک زنجیر فولادی در سایز M10 استفاده می کند که دارای طول 1.5 متر است. طول محدود زنجیر پولیفت نیز نشان از این واقعیت دارد که کاربری پولیفت ها در نگهداری دکل ها تحت زاویه، شاسی کشی خودرو ها در کاربری مدرن، نگهداری بار کابین آسانسور در تنظیم ارتفاع کابین و گاهی نیز در بسته بندی بار می باشد.
پولیفت زنجیری 1600 کیلوگرمی از یک اهرم دستی استفاده می کند که حرکت این اهرم بصورت دورانی سبب جمع شدن زنجیر و کشیدن بار می شود. پولیفت ها بعنوان سطح اتکا نیاز به یک نقطه ثابت با ثبات وزنی دارند که قلاب پولیفت به دور آنها فیکس شود. در بررسی قابلیت وزنی پولیفت های زنجیری از فاکتور ضریب امنیتی SF بعنوان یک فاکتور مهم استفاده می شود. هر اندهز ضریب امنیتی پولیفت زنجیری بالاتر باشد قابلیت های کششی آن بالاتر می رود و قیمت آن نیز بالاتر است. پولیفت های زنجیری نیز مانند دیگر ادوات لیفتینگ بار در تناژ مختلف و اغلب تا ظرفیت حداکثری شش تن تولید می شوند. تنوع وزنی پولیفت به قرار زیر است.
پولیفت زنجیری 800 کیلویی
پولیفت زنجیری 1600 کیلویی
پولیفت زنجیری 3.2 تن
پولیفت زنجیری 6.3 تن

پولیفت زنجیری با برند های مختلفی در بازار ایران یافت می شود که اغلب نمونه های چینی هستند. شناخته شده ترین برند در سطح دنیا که به تولید انواع جرثقیل دستی، ترولی های سقفی و پولیفت زنجیری می پردازد برند VITAL ژاپن است. محصولات
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال : لینک سایت

پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
دیگر محصولات
مگنت 2 تن ورق فولادی
مگنت 2 تن ورق فولادی
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
انواع ورقگیر و بشکه گیر
انواع ورقگیر و بشکه گیر
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
تیفور سیم بکسلی تولید چین
تیفور سیم بکسلی تولید چین
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی
جرثقیل برقی
جرثقیل برقی
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved