نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42606
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42606
مگنت 2 تن ورق فولادی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

مگنت 2 تن ورق فولادی

(2 ton steel sheet magnet)

مگنت صنعتی 2 تن در کارخانه های فولاد و برای لیفتینگ ورق های فولادی و آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. مگنت باربرداری به شکل یک بلوک فلزی و دارای یک اهرم می باشد که بصورت 90 درجه با دست جابجا شده و یکی از با دوام ترین نوع ابزار لیفتینگ بار محسوب می شود.
از مگنت صنعتی باربرداری همانطور که از نام آن مشخص است تنها برای لیفتینگ بار های فلزی که قابلیت مگنت شوندگی تحت تاثیر میدان مغناطیسی را دارند استفاده می شود. ظرفیت وزنی مگنت باربرداری صنعتی بصورت اتصال آویز در لیفتینگ عمودی و در تماس با یک سطح فلزی کامل صاف از آهن که حداقل 97% ترکیبات شیمیایی آن را عنصر Fe آهن تشکیل می دهد مشخص می شود. البته عدم اتصال مگنت به بار از طریق قلاب و شگل سبب می شود که ضریب امنیتی از مهمترین فاکتور های عملی در کاربری این ابزار لیفتینگ محسوب شود. قابلیت و ظرفیت وزنی مگنت صنعتی تا اندازه بسیار زیادی تابع کیفیت سطح و قابلیت مگنت شوندگی فلز می باشد.
مگنت صنعتی باربرداری با ظرفیت 2 تن با ضریب امنیتی 5:2 تولید شده که تا 2.5 برابر وزن اسمی خود را در اتصال با سطح فلزی صاف نگه داشته است. بلوک مگنت صنعتی از دو بخش اصلی که یکی روتور با قابلیت دوران در داخل بلوک بوده که توسط اهرم کنترل می شود و بدنه ثابت بلوکی که شامل تعداد زیادی آهنربا است می باشد.
از مگنت صنعتی 2 تن با برند های چینی در صنایع ذوب آهن، تولید ورق های فلزی، تولید صفحه های اصطکاکی، تراشکاری فلزات و در کارخانه های خودرو سازی استفاده بسیاری می شود.
اغلب نمونه های مگنت صنعتی موجود در بازار ایران محصول کشور چین می باشند که البته با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی نیز عرضه شده اند. عدم کاربری کیت های الکتریکی در داخل بلوک مگنت صنعتی سبب می شود که طول عمر کاری این محصول بسیار بالا بوده و در طولانی مدت تنها نیاز به سرویس های ساده برای روانی بیشتر حرکت روتور و مگنت های آن در داخل بلوک مگنت باربرداری دارد. مگنت صنعتی دارای یک دستگیره فلزی قدرتمند است که به شکل شگل طراحی شده و از آلیاژ های سخت فولاد برای داشتن مقاومت کششی بالا تولید شده است. اتصال این دستگیره مگنت با قلاب، شگل و دیگر ادوات لیفتینگ و در نهایت با یک اسلینگ زنجیری و یا سیم بکسلی صورت می پذیرد.
مزایا و معایب مختلفی در کاربری مگنت صنعتی وجود دارد که اتصال سریع و بدون کاربری قلاب از مهمترین مزایای آن می باشد. طول

مگنت 2 تن ورق فولادی
دیگر محصولات
تیفور سیم بکسلی تولید چین
تیفور سیم بکسلی تولید چین
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی
جرثقیل برقی
جرثقیل برقی
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
انواع ورقگیر و بشکه گیر
انواع ورقگیر و بشکه گیر
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved