نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42620
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42620
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح

(genuine chain block)

با توجه به عدم نیاز جرثقیل دستی زنجیری به الکتریسیته کاربری این محصول صنعتی در کارگاه ها بسیار گسترده است. جرثقیل دستی زنجیری ابزاری به شکل یک بلوک با اجزای ساده و محدود می باشد که قابلیت حمل بار تا 25 تن را بدون نیاز به تجهیزات الکتریکی خاص برای کاربران فراهم می کند. تنها شرط لازم برای استفاده از جرثقیل دستی زنجیری که بصورت اصلی و طرح در بازار یافت می شود داشتن قابلیت های وزنی سقفی یعنی یک قلاب با شرایط وزنی پایدار و یا یک ریل سقفی که با بکارگیری تیز آهن نصب می شود می باشد.
جرثقیل دستی زنجیری هم برای اتصال بار به جرثقیل از زنجیر استفاده می کند و هم بعنوان اتصال انتقال قدرت دست و به حرکت در آوردن بار. البته گرید های زنجیر اتصالی بر روی جرثقیل دستی در اتصال بار از نوع فولادی اغلب در گرید G80 و برای اتصال در انتقال نیروی دستی از گرید آهنی G43 و حتی پایین تر می باشد.
جرثقیل دستی از یک بلوک فلزی که اغلب از آلیاژ های ترکیبی و سخت شده آلومینیوم تولید شده اند تشکیل می شود که در داخل در بر دارنده یک شافت مرکزی، تعدادی دنده و دنده اسپراکت می باشد که حرکت زنجیر دستی به حرکت دنده اسپراکت ورودی و در پشت انتقال قدرت بر روی دنده های مختلف می شود. جرثقیل های دستی از دو قلاب یکی در بالا برای اتصال بر روی قلاب سقفی و یکی در پایین برای اتصال به بار استفاده می کنند که از نوع قلاب هوک ضامن دار بوده و در گرید G80 تولید شده است. انتقال قدرت از زنجیر دستی بر روی زنجیر بار با بکارگیری چندین چرخدنده در سایز های مختلف در داخل بلوک جرثقیل دستی صورت می پذیرد که در نهایت نیروی بالا برنده لازم را برای حمل بار فراهم می کند.
جرثقیل دستی زنجیری دارای مزایا و معایب مختلفی است. در واقع از معایب جرثقیل دستی می توان به سرعت پایین در انتقال قدرت و هدر رفتن نیروی انسانی اشاره نمود. البته کاربری جرثقیل دستی زنجیری در تناژ پایین از 1 الی 5 تن اغلب با سرعت متوسط و قابل قبولی صورت می پذیرد حال آنکه با افزایش ظرفیت وزنی سرعت عملکرد جرثقیل دستی نیز بصورت قابل توجهی کاهش می یابد. با این وجود از آنجایی که جرثقیل های برقی اغلب نیاز به الکتریسیته 3 فاز دارند در بسیاری از کاربری ها استفاده از جرثقیل دستی انتخاب کاربران خواهد بود. علاوه بر این به سبب عدم داشتن سیم کشی کاربری جرثقیل های دستی خطر آتش سوزی و مخاطرات دیگر را نیز به حداقل می رس
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح : لینک سایت

جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
دیگر محصولات
مگنت 2 تن ورق فولادی
مگنت 2 تن ورق فولادی
جرثقیل برقی
جرثقیل برقی
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
تیفور سیم بکسلی تولید چین
تیفور سیم بکسلی تولید چین
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی
انواع ورقگیر و بشکه گیر
انواع ورقگیر و بشکه گیر
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved