نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42773
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42773
تیفور سیم بکسلی تولید چین
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

تیفور سیم بکسلی تولید چین

(wire rope chinese tirfur)

تیفور یک ابزار سیم بکسلی بوده که دارای مکانیزم کاری کاملا متفاوت با انواع جرثقیل سقفی و پولیفت می باشد. تیفور ها در قابلیت های وزنی مختلف و بسیار محدودتر نسبت به جرثقیل های سقفی استفاده شده و به ندرت در لیفتینگ بار مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر کاربری تیفور ها را در بیشتر موارد با وینچ های سیم بکسلی مقایسه می کنند.
تیوفر یک ابزار دستی و اهرمی می باشد که با حرکت یک اهرم هم در رفت و هم در برگشت به جمع کردن سیم بکسل و کشیدن بار می پردازد. بر روی تیفور ها از یک سیم بکسل فولادی اغلب بصورت مغز فولادی و با ساختار 6 رشته استفاده می شود که با متراژ 20-35 متر بکار گرفته شده و سایز آن بر حسب ظرفیت وزنی تیفور متغیر می باشد. تیفور نیاز به یک سطح اتکا از نوع قلاب دارد که قلاب تیفور بر روی آن در یک سمت فیکس شده و در طرف دیگر با حرکت اهرم جمع می شود. تیفور سیم بکسلی در تناژ حداکثر 3.2 تن تولید می شود که این ظرفیت بصورت لیفتینگ و آویز سنجیده شده است.
امروزه و در کاربری های مدرن از پولیفت بجای تیفور در بسیاری از موارد استفاده می شود. در گذشته نه چندان دور از پولیفت ها برای شاسی کشی خودروهای تصادفی و همچنین در تنظیم ارتفاع کابین آسانسور پیش از اتصال موتور استفاده می شده است.
در بررسی کیفی تیفور ها ضریب امنیتی و سبکی تیفور از معیار های بسیار مهم محسوب می شوند. اغلب تیفور های موجود در بازار ایران تولید کشور چین می باشند. معتبر ترین و شناخته شده ترین برند چینی تولید کننده تیفور سیم بکسلی که در بازار ایران نیز گستردگی بسیاری دارد برند سوپر تیل Super til »ی باشد که به تولید تیفور در محدوده وزنی مختلف بصورت زیر می پردازد.
تیفور 800 کیلوگرمی
تیفور 1.6 تن
تیفور سیم بکسلی 3.2 تن
برخی از برند های بزرگ تولید کننده ادوات لیفتینگ نیز در دنیا به تولید تیفور مبادرت دارند که در این میان برند کارل اشتال آلمان و الفانت ژاپن را می توان نام برد. البته تیفور الفانت به سبب استفاده از آلیاژ های چدنی در قسمت بدنه دارای وزن بالایی بوده که حمل آن را برای کاربران دشوار نموده و از این رو به سرعت کاربری آن در بازار ایران محدود گردید.

تیفور سیم بکسلی تولید چین
دیگر محصولات
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
پولیفت 1600 کیلویی زنجیری طرح ویتال
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
وینچ بالابر ساختمانی تک فاز
انواع ورقگیر و بشکه گیر
انواع ورقگیر و بشکه گیر
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
جرثقیل دستی زنجیری اصلی و طرح
مگنت 2 تن ورق فولادی
مگنت 2 تن ورق فولادی
جرثقیل برقی
جرثقیل برقی
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved