نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 2308
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2308
لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90

(VOLVO L90 hydraulic parts)

ولوو مارکت وارد کننده کلیه قطعات و لوازم یدکی هیدرولیک لودر ولوو ال90 VOLVO L90 در ایران می باشد. انواع پمپ های هیدرولیک، جک هیدرولیک لودر ولوو L90، لوازم هیدرولیک جک، سیل کیت ها، گردگیر گسکت و شیر های کنترل لودر ولوو ال 90 با برند های معتبر در این مجموعه عرضه می شوند. ارائه مشاوره رایگان خرید و تعویض قطعات و لوازم یهیدرولیک لودر ولوو L90 در کوتاهترین زمان انجام می گیرد. ولوو مارکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع شیر های کنترل هیدرولیک، پمپ های هیدرولیک، آکومولاتور و لوازم هیدرولیک لودر ولوو ال 90 VOLVO L90 برای مشتریان گرامی است.
واردات مستقیم کلیه لوازم اصلی هیدرولیک لودر ولوو L90 تولید شده برند های معتبر دنیا مانند زاور دانفوس، رکسروت، پارکر، هایداک و اولائر همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش در این مجموعه انجام می گیرد. فروش و استعلام قیمت انواع پمپ های هیدرولیک فرمان خشتی فرمان لودر ال90 ولوو با برند زاور دانفوس SAUER DANFOSS با حداقل قیمت صورت می پذیرد.

لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90

برند های تولید کننده لوازم هیدرولیک لودر L90

هر چند بسیاری از محصولات موجود در بازار برای تامین قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO محصول کشور چین هستند اما در مورد قطعات هیدرولیک به این ترتیب نیست. در واقع با توجه به تلرانس ابعادی بسیار پایینی که در طراحی و تولید لوازم هیدرولیک لودر ولوو ال 90 VOLVO L90 بکار گرفته می شود تنها تولید کنندگان معتبر ترجیح به تولید این قطعات می کنند هر چند که در دهه گذشته برخی برند های چینی بصورت اصلی با نام برند خود و یا بصورت طرح و کپی شده از برند های معتبر تولید کننده لوازم هیدرولیک لودر ولوو به تولید این قطعات پرداخته اند.

بدون ترتیب یکی از معتبر ترین تولید کنندگان پمپ های هیدرولیک برای لودر L90 ولوو برند رکسروت Rexroth می باشد که به تولید قطعات با کد ها و شماره های فنی مختلفی می پردازد. برند آمریکایی پارکر Parker یکی دیگر از شناخته شده ترین تولید کنندگان لوازم هیدرولیک لودر ولوو L90 می باشد که به تولید قطعات هیدرولیک طبق استاندارد ASTM می پردازد. در زمینه تولید پمپ های هیدرولیک برند هایداک HYDAC آلمان نیز نیازی به معرفی نداشته و تولید شده طبق استاندارد صنایع کشور آلمان که یکی از با کیفیت ترین استاندارد ها از نظر مشخصات فنی است می باشد. در زمینه تولید آکومولاتور که بعنوان یک قطعه هیدرولیکی پنوماتیکی اتصالی بر روی لودر ال 90 می باشد برند هایداک، پارکر و اولائر فرانسه از پیشگامان تولید این قطعه صنعتی محسوب می شوند.

دیگر محصولات
لوازم موتوری لودر L90 ولوو
لوازم موتوری لودر L90 ولوو
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90
رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved