نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 2651
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2651
رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90

(VOLVO L90 water radiator)

ولوو مارکت عرضه کننده کلیه لوازم یدکی لودر شامل رادیاتور آب لودر ولوو ال90 VOLVO L90 بصورت اورجینال OE تولید برند ولوو و بصورت طرح تولیدی توسط شرکت های چینی در ایران است. لودر ولوو ال 90 L90 از یک موتور دیزلی گازوئیل سوز در سری TD61 تولید برند ولوو و با حجم 5490 سانتی متر مکعب تولید شده است که بصورت آب خنک کار کرده و دارای رادیاتور آب بعنوان تانک ذخیره کننده آب در گردش در موتور می باشد. رادیاتور آب لودر ال90 VOLVO L90 دارای شبکه هایی می باشد که به جریان بهتر آب کمک کرده و در جلوی آن یک پروانه ایمپلر دوار قرار گرفته که به انتقال حرارت از رادیاتور لودر ال90 کمک می کند. در واقع انتقال قدرت ناشی از احتراق داخلی در موتور دیزلی لودر از دو طریق یکی از طریق آب در گردش موتور و رادیاتور لودر ال 90 L90 و با گردش روغن که نقش روان کننده را نیز ایفا می کند صورت می پذیرد.
بر خلاف بسیاری از لوازم موتوری در سورت سوراخ شدن و یا ترکیدی و استحلاک رایاتور آب لودر ال 90 قابل تعمیر نبوده و در این صورت تنها می بایست تعویض شود. تعداد سوراخ ها و شبکه ها از فاکتور های انتخاب نوع صحیح رادیاتور آب لودر ال 90 L90 محسوب می شوند.
برند های چینی تولید کننده رادیاتور آب لودر ال90 در حال حاضر با رعایت استاندارد های کیفی مورد نظر برند مادر ولوو VOLVO به تولید این قطعه موتوری پرداخته و قیمت مناسب تری دارند. گروه صنعتی ولوو مارکت وارد کننده لوازم یدکی موتوری و رادیاتور آب لودر L90 در ایران است.

رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 VOLVO L90

فاکتور های کیفی رادیاتور آب لودر ال 90 VOLVO L90

انتخاب و استفاده از رادیاتور آب لودر ال 90 VOLVO L90 پیش از هر چیز می بایست با شماره فنی دقیق صورت پذیرد چرا که رادیاتور های لودر می توانند سوراخ ها و شبکه هایی با تعداد و در وضعیت های مختلف داشته باشند. از آنجایی که نقش اصلی رادیاتور آب لودر ولوو L90 ذخیره آب گردش در موتور و انتقال حرارت به منظور خنک کاری سریع این آب می باشد رعایت استاندارد های طراحی که می توانند به انتقال حرارت بهتر از آب کمک کنند نقش بسیار مهمی دارد. انتخاب متریال و آلیاژ های مناسب در تولید رادیاتور آب ولدر ولوو که رسانای بهتر حرارتی باشند یکی از فاکتور های مهم کیفی در تولید این قطعه موتوری لودر محسوب می شود. انتخاب ضخامت مناسب فلزی که سرعت انتقال حرارت را از آب داغ خارج شده از موتور TD61 لودر ولوو ال 90 را افزایش دهد یکی دیگر از فاکتور های کیفی در عملکرد رادیاتور آب لودر ولوو ال 90 محسوب می شود. گروه صنعتی ولوو مارکت ارائه دهنده مشاوره رایگان عرضه لوازم یدکی لودر ولوو در ایران است.

دیگر محصولات
لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم هیدرولیک لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم موتوری لودر L90 ولوو
لوازم موتوری لودر L90 ولوو
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
لوازم یدکی برقی لودر ال90 ولوو VOLVO L90
بازگشت به لوازم و قطعات یدکی لودر L90 ولوو VOLVO
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved