نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16809
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16809
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5

(roofing self drill screw)

پیچ نوک مته ای در واقع نوعی از پیچ خودکار می باشد که برای ورود به سطح نیازی به سوراخ کاری اولیه ندارد. نوک پیچ نوک مته ای همان گونه که از نام آن مشخص است شبیه به مته دریل عمل کرده و اتصال آنها اغلب با دستگاه صورت می پذیرد. پیچ نوک مته ای را به پیچ شیروانی نیز می شناسند چرا که نوع شش گوش آنها در اتصال ورق های گالوانیزه شیروانی دارای کاربری گسترده ای است. در واقع پیچ های نوک مته ای با انواع مختلفی از گل از قبیل گل شش گوش، شش گوش فلنج دار و یا بصورت خزینه ای سر تخت تولید می شوند. برای سفارش و خرید پیچ نوک مته ای شیروانی می بایست هم قطر جان پیچ که به سایز پیچ شناخته می شود و هم طول جان پیچ را ارائه دهید. پیچ نوک مته ای سایز 5 میلیمتر اغلب در طول حداقل 15 میلیمتر و در طول حداکثری 6 سانتی متری در اتصالات شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد. نوک خزینه یا سر تخت پیچ های نوک مته ای در اتصالات ماشین آلات و وسایل آشپزخانه کاربرد گسترده ای دارد. نوع دنده های سطحی پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5 میلیمتر درشت با طول گام های بلند می باشد که سرعت اتصال این پیچ را برای ایجاد شیروانی پشت بام ها بالا می برد. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده سایز های مختلف پیچ نوک مته ای شیروانی در ایران می باشد.

پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5

اشکال گل پیچ نوک مته ای شیروانی

پیچ های نوک مته ای شیروانی طبق استاندارد DIN7504 در دستگاه استاندارد متریک کشور آلمان تولید می شوند. شکل گل این پیچ ها به صورت شش گوش بوده و بر روی آنها اغلب از یک شیار به منظور افزایش قابلیت اتصال پیچ نوک مته ای با آچار دو سو و یا چهار سو بجای آچار بوکس استفاده شده است. پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5 میلیمتر هم با گل ساده و هم بصورت فلنج دار مورد استفاده قرار می گیرد. نوع فلنج دار پیچ شیروانی در واقع در محل اتصال جان پیچ و گل پیچ از یک واشر تخت بصورت پیوسته و بخشی از پیچ استفاده کرده و به آب بندی بهتر در اتصال پیچ نوک مته ای شیروانی کمک می کند. در اغلب موارد برای اتصال پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5 از یک واشر لاستیکی و پلاستیکی به منظور افزایش تنش اتصال و به منظور آب بندی بهتر استفاده می شود.

گرید های کاربردی پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5

بر خلاف پیچ و مهره های شش گوش و آلنی که تحت تنش های شدید کششی قرار می گیرند، پیچ های نوک مته ای اغلب با تنش های کششی پایینی روبرو بوده و از این رو اغلب از گرید های کم کربن فولاد تولید می شوند. پر مصرف ترین گرید پیچ شیروانی از نوع نوک مته ای گرید آهنی آن می باشد که با گرید 5.6 تولید شده دارای دنده های درشتی بوده و نرم می باشد. این گرید از پیچ نوک مته ای شیروانی در سایز های 2 الی 5 مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد و بصورت گالوانیزه سرد و به رنگ نقره ای براق در بازار یافت می شود.
گرید های استنلس استیل پیچ نوک مته ای شیروانی شامل گرید های A2 و A4 می باشد که گرید A2 از استنلس استیل بگیر یعنی گرید 304 و پیچ شیروانی نوک مته ای استنلس استیل A4 از استیل گرید 316 تولید شده است که مقاومت محیطی و طول عمر بالاتری در برابر خورنده های محیطی دارد.

دیگر محصولات
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
بازگشت به انواع پیچ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved