نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16793
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16793
پیچ آلن سر تخت استیل M8
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

پیچ آلن سر تخت استیل M8

(M8 stainles steel allen bolt)

پیچ آلن سر تخت که به آن آلن خزینه نیز گفته می شود در گرید های استنلس استیل با قابلیت مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و بدون نیاز به آبکاری سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. سایز های ریز تر پیچ آلن سر تخت استیل در اتصالات ماشین آلات بیمارستانی و صنایع پزشکی استفاده بسیار گسترده تری دارد. سایز M8 از پیچ آلن سر تخت خزینه از جنس و گرید استنلس استیل در اتصالات برخی از ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پیچ سر تخت طبق استاندارد DIN7991 تولید شده است و برای اتصال نیاز به ایجاد سوراخ اولیه داشته و قطر جان پیچ در آن ثابت است. پیچ آلن سر تخت استیل با دنده های درشت Coarse thread تولید شده و هم بصورت درگیر در قطعه کار و هم همراه با مهره استیل شش گوش استاندارد DIN934 اتصال پیدا می کند.
پیچ آلن سر تخت خزینه در طول 12 میلیمتر الی 60 میلیمتر تولید می شود. مزیت اصلی پیچ سر تخت نسبت به پیچ آلن گل استوانه ای در این است که پس از اتصال بصورت کامل بر روی سطح کار می نشیند و گل آن بیرون قطعه کار قرار نمی گیرد. در سایز برابر وزن پیچ آلن سر تخت سایز M8 نسبت به پیچ آلن استوانه ای M8 کمتر و طبیعتا قیمت آن نیز پایین تر می باشد. البته با توجه به بالاتر بودن چگالی استنلس استیل نسبت به گرید های فولادی، پیچ آلن سر تخت استیل در سایز های بالاتر اندکی افزایش وزن نسبت به موارد فولادی دارد. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده انواع پیچ های صنعتی شش گوش و آلن و پیچ آلن خزینه در سایز های M5 الی M24 در ایران می باشد.

پیچ آلن سر تخت استیل M8

مشخصات مکانیکی پیچ آلن سر تخت خزینه استیل سایز 8

گرید های استنلس استیل همانگونه که از نام آنها مشخص می باشد گرید های ضد زنگ هستند. پیچ آلن سر تخت استیل با دارا بودن حداقل 18 درصد کروم Cr و 8% نیکل در ترکیبات آلیاژی خود در تماس با آب و خورنده های محیطی طول عمر بسیار بالاتری نسبت به نمونه های فولادی دارد. تنسایل و مقاومت پیچ آلن سر تخت خزینه استیل در برابر تنش های کششی برابر 700 نیوتن بر میلیمتر مربع بوده که بالاتر از گرید های آهنی و اندکی پایین تر از پیچ خشکه 8.8 می باشد. لازم به ذکر است که حتی پیچ های آلنی نیز در تماس با خورنده های محیطی دچار زنگ زدگی می شوند اما سرعت زنگ زدگی آنها هم به گرید استیل بستگی داشته و هم به قابلیت خورندگی مواد.
پیچ آلن سر تخت یا خزینه استیل در 3 گرید مختلف تولید می شود که هر سه از نظر کششی تقریبا در یک رده قرار دارند. گرید استیل 304 که به پیچ آلن سر تخت استیل سایز 8 بگیر مشهور می باشد اندکی قابلیت جذب با آهنربا را داشته و ارزان ترین گرید پیچ آلن سر تخت استیل محسوب می شود. گرید 310 که به استیل نسوز مشهور می باشد دارای کاربری محدودتری نسبت به دو گرید دیگر است. پر کاربرد ترین گرید پیچ آلن سر تخت خزینه استیل گرید 316 می باشد که به گرید A4 نیز شهرت دارد. این گرید با داشتن درصد محدودی Mo در ترکیبات آلیاژی هیچ جاذبه ای به آهنربا نداشته و در تماس با کلر یا ترکیبات شیمیایی کاردار مقاومت بهتری نسبت به دو گرید دیگر دارد. پیچ آلن استیل سر خزینه سایز 8 میلیمتر M8 به ازای هر 1000 عدد در طول 50 میلیمتر 25 کیلوگرم وزن دارد.

دیگر محصولات
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
بازگشت به انواع پیچ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved