نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16828
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16828
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر

(carbon steel bolt size 8 mm)

پیچ شش گوش در گرید خشکه دارای بالاترین سطح کاربری و محبوبیت در صنایع می باشد. پیچ خشکه سایز 8 الی 24 در صنایع کاربری بسیار گسترده ای دارد. در واقع پیچ خشکه هم به شکل شش گوش و هم به شکل آهنی تولید می شود که کاربری نمونه های آلنی آن بر روی دستگاه های صنعتی رو به فزونی دارد. پیچ شش گوش خشکه سایز 8 میلیمتر با کلاس 8.8 تولید می شود. این گرید از پیچ خشکه نه تنها درصد کربن بالاتری نسبت به نمونه های آهنی دارد بلکه دارای عملیات سخت کاری حرارتی در زمان تولید می باشد. تنسایل مقاومت کششی پیچ شش گوش خشکه سایز 8 میلیمتر حدود 800 مگاپاسکال می باشد و سطح مقاومت سایشی این گرید از پیچ خشکه بالا است. گرید خشکه در واقع یکی از گرید های آلیاژ فولاد محسوب می شود که قابلیت تولید هم بصورت دنده درشت و هم بصورت دنده ریز را دارد. پیچ شش گوش خشکه سایز 8 میلیمتر هم بصورت تمام دنده و هم بصورت نیم دنده تولید می شود.
در اتصال پیچ شش گوش خشکه سایز 8 که با کلاس 8.8 تولید شده است از مهره شش گوش ساده که طبق استاندارد DIN934 تولید شده است و در کلاس 8 سخت کاری شده است استفاده می شود. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده انواع پیچ های صنعتی از جمله پیچ خشکه در سایز 8 میلیمتر الی 24 میلیمتر است.

پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر

مقاومت سطحی پیچ خشکه کلاس 8.8 در سایز 8 میلیمتر

پیچ خشکه 8.8 در واقع یک گرید از پیچ های فولادی محسوب می شود. آلیاژ های فولادی دارای درصد بالایی آهن در ترکیبات آلیاژی خود هستند که دارای الکترون هایی با ثبات کم داشته و میل بالایی برای از دست دادن این الکترون ها دارد که به پدیده زنگ زدگی شناخته می شود. در واقع پیچ شش گوش خشکه سایز 8 میلیمتر در صورت نداشتن آبکاری و مقاوم سازی سطحی در تماس با آب، رطوبت، باران های اسیدی و مواد خورنده به سرعت دچار زنگ زدگی می شود.
روش های مختلفی برای افزایش مقاومت سطحی پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر وجود دارد که آبکاری به دو روش گالوانیزه و داکرومات با بکارگیری فلز زینک و روش زاج کاری با فسفاته سازی سطحی پیچ خشکه کلاس 8.8 صورت می پذیرد. طی فرایند آبکاری گالوانیزه سرد پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر یک لایه از روی که میل بالاتری برای از دست دادن الکترون دارد بر روی سطح بیرونی پیچ قرار می گیرد. عملیات گالوانیزه در حمام هایی در دمای تقریبی 240 درجه را به گالوانیزه سرد و در دمای تقریبی 600 درجه را به گالوانیزه گرم می شناسند. پیچ خشکه کلاس 8.8 در سایز 8 میلیمتر با فرایند گالوانیزه گرم ضخامت بالاتری از روی را بر روی سطح بیرونی خود داشته و مقاومت بالاتری نیز دارد.
روش زاج کاری پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر در واقع همان روش فسفاته سازی سطحی می باشد که هزینه کمتری را نسبت به روش گالوانیزه به همراه دارد. پیچ شش گوش خشکه کلاس 8.8 که به روش زاج کاری مقاوم سازی شده باشد دارای رنگ مشکی مات بر روی سطح پیچ می باشد.

دیگر محصولات
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
بازگشت به انواع پیچ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved