نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16811
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16811
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5

(M5 pan head screw)

پیچ های استوانه ای سر عدسی استیل در واقع از نوع پیچ های ماشینی هستند که برای اتصال نیاز به سوراخ کاری اولیه با دریل دارند. پیچ های سر عدسی استوانه ای دارای بدنه یا جان پیچ با قطر ثابت هستند که بصورت دنده ریز Fine thread رزوه شده است. نام پیچ سر عدسی از گل پیچ گرقته شده است که به شکل یک عدس منحنی طراحی شده و در قسمت کف پیچ یعنی جایی که گل و جان به هم می رسند تخت می باشد. در زمان اتصال پیچ سر عدسی استوانه ای سایز 5 میلیمتر M5 کل گل پیچ بر روی سطح کار باقی می ماند. اتصال پیچ استوانه ای سر عدسی استیل M5 با بکارگیری مهره های شش گوش و واشر استیل و در برخی از موارد بصورت داخلی و درگیر درون قطعه کار صورت می پذیرد.
پیچ استوانه ای سر عدسی در سایز M5 الی M10 میلیمتر و طبق استاندارد DIN7985 تولید می شود. از این سری پیچ های صنعتی اغلب در اتصالات ماشین آلات استاتیک و ثابت مانند انواع ماشین آلات و تجهیزات آشپزخانه، آزمایشگاه و بیمارستان ها استفاده می شود. در واقع پیچ استوانه ای سر عدسی سایز M5 یک پیچ صنعتی برای عملکرد در تنش های پایین می باشد. بر روی گل پیچ استوانه ای سر عدسی استیل شیار هایی برای ایجاد قابلیت اتصال با آچار پدید آمده است. اشکال قدیمی تر و طراحی های قدیمی پیچ سر عدسی استیل تنها دارای یک خط شیار برای اتصال با آچار دو سو بودند، با افزایش کاربری آچار های چهار سو این شیار ها به شکل چهار سو در آمدند. در طراحی های مدرن پیچ استوانه ای سر عدسی استیل از دو شیار بصورت ضربدر که یکی شیار عمقی تر است استفاده شده تا قابلیت اتصال پیچ استوانه ای سر عدسی سایز M5 و یا سایز های دیگر هم با آچار دو سو و هم با آچار چهار سو میسر شود. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده و عرضه کننده پیچ استوانه ای سر عدسی استیل در سایز های مختلف می باشد.

پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5

گرید های مختلف پیچ استوانه ای سر عدسی استیل

استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ دارای گرید ها و کد های مختلفی می باشد که هر یک دارای قابلیت های مکانیکی و شیمیایی مختلفی هستند. پیچ استوانه ای سر عدسی استیل در سه گرید مختلف استیل که دو مورد با کاربری گسترده تر و یک مورد با کاربری خاص مصرف می شود تولید می شود. دو گرید از پیچ سر عدسی استیل بصورت آستنیته تولید می شوند که گرید های A2 , A4 می باشند. گرید A2 ازر پیچ سر عدسی استیل در واقع به گرید 18-8 نیز شناخته شده که به دلیل جذب اندک توسط آهنربا به پیچ استوانه ای سر عدسی استیل بگیر شناخته می شود. گرید A4 از پیچ سر عدسی استیل به سبب عدم جذب توسط آهنربا به استیل نگیر شناخته شده و به گرید 18-10-2 شناخته می شود. هر دو گرید از پیچ سر عدسی استیل سایز 5 میلیمتر دارای حداقل 18% کروم و 8-10 درصد نیکل در ترکیبات آلیاژی خود هستند. گرید پیچ استیل نگیر A4 حدود 2% نیز عنصر فلزی فوق فعال Mo یا مولیبدنیوم دارد که به افزایش قابلیت های مقاومت در برابر زنگ زدگی در پیچ استوانه ای سر عدسی استیل گرید 316 نگیر کمک قابل توجهی می کند.
گرید 310 از پیچ استوانه ای سر عدسی استیل به گرید نسوز شناخته می شود. این گرید دارای درصد بسیار محدودی کربن در ترکیبات آلیاژی خود می باشد و از نظر مقاومت کششی و سایشی با گرید های استیل A2 , A4 برابر بوده اما مقاومت حرارتی بالاتری از خود نشان می دهد. تمامی گرید های پیچ استوانه ای استیل سر عدسی در سایز 5 میلیمتر الی 10 میلیمتر دارای تنسایل برابر 700 نیوتن بر میلیمتر مربع هستند.

دیگر محصولات
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
بازگشت به انواع پیچ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved