نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16829
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16829
پیچ متری گالوانیزه سایز 8
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

پیچ متری گالوانیزه سایز 8

(M8 fully threaded rod)

پیچ متری گالوانیزه در قطر M8 میلیمتر الی M12 میلیمتر دارای حداکثر کاربری صنعتی می باشد. پیچ متری در واقع شبیه به یک میله تمام رزوه می باشد که در گرید های آهنی، فولادی و یا استنلس استیل تولید شده است. پیچ های متری آهنی گالوانیزه و یا استنلس استیل دارای کاربری گسترده در صنایع تاسیساتی و ساختمانی هستند. پیچ متری در طول 1، 2 و 3 متر بر حسب قطر مفتول تولید می شود. در قطر های پایین مانند 8 میلیمتر اغلب امکان تولید پیچ متری گالوانیزه در طول بیشتر از 1 متر میسر نمی باشد چرا که در زمان دنده زنی پیچ طول زیاد آن سبب ایجاد تاب یا خمش در پیچ می شود. با این وجود امکان تولید پیچ متری گالوانیزه در طول 3 متر نیز در قطر های بزرگ تر وجود دارد.
پیچ متری گالوانیزه یا از گرید 4.6 و یا از گرید 5.6 آهن کم کربن تولید شده است که هر دو دارای تنسایل کششی نسبتا پایینی بوده و فاقد عملیات سخت کاری حرارتی هستند. نوع دنده های بکار گرفته شده در تولید پیچ آلنی گالوانیزه از نوع دنده های درشت Coarse thread می باشد. البته در برخی از کاربری های صنعتی بعنوان مثال در تولید شافت مرکزی بال اسکرو ها از پیچ های متری با دنده کبریتی نیز استفاده می شود. پیچ متری گالوانیزه سایز M8 می تواند از گرید فولادی خشکه 8.8 نیز تولید شده باشد. این گرید از پیچ متری دارای تنسایل 800 مگاپاسکال و سختی سطحی بالا بوده که ناشی از بکارگیری درصد بالاتری کربن در ترکیبات آلیاژی فولاد و انجام فرایند سخت کاری حرارتی می باشد. پیچ متری گالوانیزه طبق استاندارد DIN975 تولید می شود و در مواردی تا قطر M52 میلیمتر نیز تولید شده است. پیچ متری گالوانیزه در سایز M8 دارای طول گام دنده 1 میلیمتر بوده و حدود 320 گرم وزن دارد. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده انواع پیچ و مهره صنعتی و پیچ های متری آهنی و خشکه بصورت گالوانیزه در ایران می باشد.

پیچ متری گالوانیزه سایز 8

پیچ متری دنده کبریتی در سایز 8 میلیمتر

پیچ های متری گالوانیزه در سایز 8 میلیمتر با دنده درشت دارای کاربری در صنایع تاسیسات و برای اتصال کانال ها و داکت ها هستند. در واقع با توجه به نیاز داکت ها به یک سطح تکیه گاهی پیچ متری گالوانیزه در بالا بر روی سقف پیچ شده و در پایین پس از عبور از کنار داکت ها و بکارگیری یک ورق تکیه گاهی با مهره بسته شده و مجموع پیچ متری و روق در کف حامل وزن داکت ها و کانال ها خواهند بود.
نوع دیگری از پیچ متری برای کاربری های غیر تاسیساتی نوع دنده کبریتی آنها می باشد. در واقع پیچ متری گالوانیزه در سایز M8 با دنده کبریتی بگونه ای تولید می شود که نقطه پیک دنده ها تیز نبوده بلکه سطحی تخت دارد. از این رو طول گام پیچ متری دنده کبریتی بالاتر از طول گام پیچ متری با دنده درشت می باشد. علاوه بر این با توجه به داشتن سطحی تخت در قله هر یک از دنده ها مقاومت سایشی در بخش دنده برای پیچ متری گالوانیزه دنده کبریتی بالاتر از نمونه های دنده درشت ساده است. از پیچ متری دنده کبریتی در صنایع مختلف از جمله صنایع دفاعی و هوا فضا استفاده می شود. یکی از کاربری های پیچ متری گالوانیزه قطر M8 در تولید بال اسکرو ها برای قرار گیری ساچمه های داخلی و کاربری در تولید چاشنی های تنظیم زمانی برای کاربری های خاص می باشد.

دیگر محصولات
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ ام دی اف سایز 4
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ استوانه ای سر عدسی استیل سایز M5
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن مغزی سایز M6
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ آلن خشکه 8.8 سایز 10 میلیمتر
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ نوک مته ای شیروانی سایز 5
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ شش گوش آهنی سایز 6 میلیمتر تمام دنده
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ آلن سر تخت استیل M8
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ فولادی سازه HV سایز 10 میلیمتر
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ خشکه سایز 8 میلیمتر
پیچ شیروانی سایز 14
پیچ شیروانی سایز 14
بازگشت به انواع پیچ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved