نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3550
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3550
ورق گیر عمودی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

ورق گیر عمودی

(metal sheet clamp)

ورق گیر یکی از اتصالات اسلینگ می باشد که اغلب همراه با اسلینگ های زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد. ورق گیر ها بدنه ای دو تکه و تمام فولادی دارند که در لیفتینگ ورق های فلزی از جمله ورق های فولادی، آهنی، چدنی و استیل در کارخانجات فولاد و صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.
ورق گیر ها دارای دو دسته اصلی شامل بغل گیر و عمود گیر هستند. در حالی که ورق گیر بصورت بغل گیر همراه با اسلینگ های زنجیری دو شاخه و با ایجاد اهرم فشار در دو سمت بار بصورت افقی مورد استفاده قرار می گیرد، ورق گیر عمودی که به عمود گیر نیز شناخته می شود همراه با اسلینگ های تک شاخه زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد. امنیت در کاربری و ظرفیت لیفتینگ عمودگیر ها به شکل بغل گیر طبیعتا بیشتر از ورق گیر عمودی است چرا که اولی با ایجاد دو سطح تکیه گاهی در دو سمت ورق فلزی به لیفتینگ می پردازد در صورتیکه مورد دوم یا عمودگیر تنها بر روی یک سطح و آن هم تنها با اتکا بر نیروی اصطکاک به لیفتینگ می پردازد.
در تولید ورق گیر عمودی از آلیاژ های پر کربن فولادی مانند G80 استفاده می شود که طی عملیات سخت کاری سختی و تنسایل آنها بالا رفته اند. در تولید ورق گیر ها از روش فورج گرم استفاده می شود. بدنه ورق گیر شامل یک بدنه اصلی همراه با قلاب بالایی و یک فک متحرک می باشد که در صورت عمودگیر بودن دارای دنده های سطحی به منظور افزایش اصطکاک در لیفتینگ ورق می باشد. اغلب نمونه های ورق گیر موجود در بازار ایران وارداتی از کشور چین هستند. ابزار بکسل مهرداد وارد کننده انواع ورق گیر، بغل گیر و عمود گیر در ایران است.

ورق گیر عمودی
دیگر محصولات
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
بشکه گیر دو قلاب
بشکه گیر دو قلاب
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
شگل نعلی 25 تن
شگل نعلی 25 تن
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved