نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3506
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3506
شگل نعلی 25 تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

شگل نعلی 25 تن

(25 ton european type shackle)

شگل نعلی شکل فولادی با ظرفیت وزنی 25 تن که برای بارگیری های ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد با برند های مختلف در ابزار بکسل مهرداد قابل عرضه می باشد. شگل های نعلی شکل از اتصالات پر کاربرد بالاخص با اسلینگ های زنجیری هستند اما در لیفتینگ بار با اسلینگ های سیم بکسلی نیز بکار گرفته می شوند. شگل نعلی شکل در واقع بصورت یک رابط بین چشمی اسلینگ با دیگر ادوات و ماشین آلات لیفتینگ بار ، اتصال به قلاب، تسمه حمل بار، قلاب گردان جرثقیل و غیره عمل می کند.
در تولید شگل 25 تن فولادی از نوع نعلی شکل از Alloy steel یا فولاد الیاژی که درصد متوسطی کربن همراه با نافلزاتی چون گوگرد و سیلیسیوم است استفاده می شود. به منظور بالا بردن مقاومت در برابر تنش های کششی و سایشی شگل نعلی شکل فرایند های سخت کاری حرارتی که شامل چند مرحله سرمایش و گرمایش است را طی می کند. در تولید شگل نعلی 25 تن اغلب از گرید G80 فولاد استفاده می شود که به ازای هر میلیمتر مربع از سطح مقطه خود در مرحله شکست کامل بار 55 کیلوگرم را تحمل می کند.
شگل نعلی 25 تن در گرید فولادی هم بصورت پین دار تولید می شود که پس از عبور پین در سمت دیگر از یک خار برای تکمیل اتصال استفاده می کنند و هم بصورت پیچ دار. نوع پیچ دار شگل نعلی نیز خود به دو شکل پیچ و مهره ای و پیچی ساده تولید می شود که در نوع پیچی ساده طرف رزوه شده پیچ در داخل حفره یک سمت از شگل نعلی بسته می شود. مورد پیچ و مهره ای از شگل نعلی 25 تن دارای یک مهره شش گوش در طرف بیرونی برای تکمیل اتصال بوده بالاترین درجه امنیت را در اتصال داشته قیمت بالاتری نیز دارد. ابزار بکسل مهرداد وارد کننده گرید های مختلف از شگل های نعلی و ساده در تناژ مختلف در ایران است.

شگل نعلی 25 تن
دیگر محصولات
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بشکه گیر دو قلاب
بشکه گیر دو قلاب
ورق گیر عمودی
ورق گیر عمودی
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved