نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3497
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3497
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

زنجیر فولادی خشکه گرید G80

(G80 lifting chain)

زنجیر فولادی یکی از کاربردی ترین اتصالات در لیفتینگ بار می باشد که بصورت اسلینگ های زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر فولادی خشکه در سایز های مختلف از اغلب از سایز 6 میلیمتر که در اتصال بشکه گیر های زنجیری نیز بکار گرفته می شود تا سایز 36 میلیمتر تولید می شود. زنجیر فولادی به سبب داشتن مقاومت سایشی بالاتر نسبت به سیم بکسل از انتخاب های مناسب در لیفتینگ بار چه به صورت اسلینگ زنجیری و چه در اتصال ماشین های لیفتینگ بار می باشد.
از زنجیر فولادی خشکه در گرید G80 در سایز های 8 میلیمتر و بالاتر در اتصالات جرثقیل های سقفی دستی و برقی، وینچ های برقی زنجیری و انواع پولیفت استفاده می شود. زنجیر فولادی خشکه با برش زدن و خم کاری مفتول های فولادی که در نهایت پس از تشکیل حلقه زنجیر با جوشکاری بسته می شود تولید می شود. زنجیر فولادی با داشتن درصد متوسطی از کربن همراه با نا فلزاتی چون گوگرد و سیلیسیوم تشکیل شده و پس از تولید مفتول عملیات نورد فولاد برای افزایش قابلیت ساشی و کششی بر روی آن صورت می پذیرد. محدود بودن ناحیه الاستیک برای این گرید از فولاد، داشتن تنسایل 550 N/mm2 و سختی سطحی بالا که مقاومت سایشی را تضمین می کند از مشخصات مکانیکی زنجیر فولادی بار خشکه در گرید G80 است.
زنجیر فولادی خشکه اغلب بصورت وارداتی همراه با پلاکی که مشخصات مکانیکی آن را مشخص می کند و مخصول چین هستند. این زنجیر ها بصورت بشکه ای در ایران وارد شده و مطابق با خواست کاربران برش می خورند. گرید های بالاتر از G80 نیز در تولید زنجیر فولادی در لیفتینگ و در موارد خاص با برند های معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. از شناخته شده ترین برند های تولید کننده زنجیر بار خشکه فولادی در دنیا برند کروزبی آمریکا می باشد.
زنجیر فولادی خشکه بصورت آبکاری شده گالوانیزه به رنگ نقره ای و گاهی نیز به رنگ مشکی مات بصورت فسفاته در بازار عرضه می شود.

زنجیر فولادی خشکه گرید G80
دیگر محصولات
ورق گیر عمودی
ورق گیر عمودی
بشکه گیر دو قلاب
بشکه گیر دو قلاب
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
شگل نعلی 25 تن
شگل نعلی 25 تن
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved