نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3521
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3521
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه

(galvanized eye nut)

قلاب دینام مادگی در واقع نوعی مهره می باشد که بصورت متصل به یک چشمی به شکل حلقه تولید شده است. قلاب دینام مادگی هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل تولید می شود. قلاب دینام به روش فورج گرم تولید می شود که پس از تولید در صورت مادگی بودن با حدیده و در صورت نری بودن با قلاویز دنده می شود.
قلاب دینام مادگی در صنعت لیفتینگ همراه با اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی برای لیفتینگ بار مورد استفاده قرار می گیرد. قلاب دینام در انتهای اسلینگ قرار گرفته و بر روی پیچ هایی که بصورت برامده بر روی سطح فولادی انواع ماشین اتوماسیون از جمله گیربکس ها، موتور ها و ژنراتور ها جوش شده است بسته می شود. قلاب دینام نری به ندرت بصورت تک و اغلب بصورت متصل به اسلینگ های چند شاخه مورد استفاده قرار می گیرد.
در تولید قلاب دینام مادگی فولادی از آلیاژ های پر کربن فولاد که MBL , WLL بالایی دارند استفاده می شود. قلاب دینام مادگی پس از تولید فرایند سخت کاری حرارتی را طی کرده و قابلیت های مکانیکی از جمله کشش و سایش در آن تقویت می شود. از پر کاربرد ترین گرید ها در تولید قلاب دینام مادگی G80 است یعنی گریدی که در تولید زنجیر های خشکه اتصالی جرثقیل ها و پیچ های فولادی خشکه بکار گرفته می شود. این گرید از فولاد حد بالایی از قابلیت کششی و سایشی را برای قلاب دینام مادگی به همراه دارد.
قلاب دینام مادگی بدون آبکاری مستعد زنگ زدگی می باشد. فرایند آبکاری گالوانیزه هم بصورت سرد در دمای پایین تر با ضخامت کمتر و هم در دمای بالاتر با ضخامت بیشتر برای قلاب دینام مادگی قابل انجام می باشد. قلاب دینام مادگی در سایز های اینچی و میلیمتری تولید می شود که در استاندارد بین المللی متریک با ابعاد میلیمتری اغلب از سایز M5 الی M24 مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار بکسل مهرداد عرضه کننده سایز های مختلف قلاب دینام و کلیه اتصالات اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی در ایران است.

قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
دیگر محصولات
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
ورق گیر عمودی
ورق گیر عمودی
بشکه گیر دو قلاب
بشکه گیر دو قلاب
شگل نعلی 25 تن
شگل نعلی 25 تن
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved