نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3605
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3605
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه

(M10 wire rope clip)

بست بکسل یا بست سیم بکسل در واقع یک قطعه مکانیکی می باشد که برای ایجاد یک حلقه بسته پس از عبور سیم بکسل بر روی یک سطح مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بکسل دارای یک دهانه می باشد که برای عبور سیم بکسل بصورت دوبل یعنی یکبار در رفت و پس از ایجاد حلقه یکبار در برگشت طراحی شده است. بست بکسل هم در گرید های فولادی تولید می شود، هم در گرید های چدنی و هم در گرید های استنلس استیل.
در اتصال سیم بکسل استیل از بست بکسل تمام استیل استفاده می شود که هم در گرید بگیر 304 و هم در گرید نگیر 316 تولید شده است. در اتصال سیم بکسل فولادی هم از بست بکسل تمام فولادی استفاده می شود و هم از بست سیم بکسل چدنی که در واقع فقط بدنه گریپ که بر روی سطح سیم بکسل فشار وارد می کند از آلیاژ های چدنی تولید شده است.
بست بکسل در دو تیپ تولید می شود و هر دو تیپ نیز دارای سه بخش یعنی بدنه گریپ فورج، یک پیچ یو U bolt که در واقع یک انکر بولت است و دو عدد مهره در دو سمت تشکیل می شوند. بست بکسل از سایز M3 به بالا و اغلب تا سایز حداکثر M36 تولید می شود.
بست بکسل فولادی با وجود داشتن مقاومت سایشی بالا در برابر زنگ زدگی آسیب پذیر بوده و از این رو در اغلب موارد بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد که رنگ نقره ای براقی دارد مورد استفاده قرار می یگرد. بست های بکسل بصورت چند تایی بر روی سیم بکسل بسته می شوند تا امنیت اتصال بالایی را فراهم آورند. تنها در برخی از کاربری های سبک سیم بکسل استیل مانند تولید نرده های سیم بکسلی است که بست سیم بکسل را بصورت تک نیز استفاده می کنند.
ابزار بکسل مهرداد عرضه کننده بست سیم بکسل در سایز های مختلف برای انواع اسلینگ های سبک سیم بکسلی و وارد کننده کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ بار می باشد.

بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
دیگر محصولات
ورق گیر عمودی
ورق گیر عمودی
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
شگل نعلی 25 تن
شگل نعلی 25 تن
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
بشکه گیر دو قلاب
بشکه گیر دو قلاب
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved