نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3531
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3531
بشکه گیر دو قلاب
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

بشکه گیر دو قلاب

(drum grip holder)

بشکه گیر در واقع نوعی اسلینگ زنجیری می باشد که به منظور لیفتینگ بشکه های فولادی لبه دار که برای حمل انواغ پودر های صنعتی، قطعات فولادی، قیر و ... مورد استفاده قرار می گیرد بکار گرفته می شود. بشکه گیر زنجیری هم بصورت 2 رشته و هم بصورت 4 رشته مورد استفاده قرار می گیرد که نوع دو رشته آن با کاربری عمومی تر و نوع چهار رشته آن به منظور به حداقل رساندن لنگر در لیفتینگ و برای حمل بشکه هایی که محتویات مایع دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
بشکه گیر ها بر خلاف دیگر انواع اسلینگ زنجیری که دارای ظرفیت وزنی مختلفی هستند با ظرفیت واحد و محدود تولید می شوند. در واقع محدودیت حجمی و وزنی بشکه ها سبب می شود که نیازی به تولید بشکه گیر در ظرفیت وزنی بالاتر وجود نداشته باشد. بشکه گیر از دو رشته زنجیر در سایز 6 میلیمتر تولید می شود که در قسمت فوقانی به یک حلقه اسلینگ فولادی خاص که حرکت زنجیر در یک نقطه از آن محدود شده است می رسند. در قسمت پایین هر یک از رشته های زنجیر بشکه گیر دارای یک قلاب به شکل دو فک هستند که یکی اتز فک ها به زنجیر محکم شده و فک دیگر با قرار گیریدر پشت لبه بشکه و پس از اعمال کشش به زنجیر محکم می شود.
تمامی اجزای بشکه گیر زنجیری از گرید های سخت فولادی تولید می شوند تا هم مقاومت کششی مناسب و امنیت را در لیفتینگ و حمل بشکه داشته باشند و هم در برابر سایش بر روی لبه های بشکه مقاومت کنند. پر کاربرد ترین گرید فولاد در تولید بشکه گیر ها گرید G80 فولاد می باشد که یک آلیاژ با تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع بوده که طی عملیات حرارتی سخت کاری شده است.
بشکه گیر زنجیری بصورت اسلینگ و در اتصال با جرثقیل های سقفی که اغلب چهار کاره هستند مورد استفاده قرار می گیرد. پس از اتصال کامل بشکه گیر بر روی بشکه ها جرثقیل به لیفتینگ و پس از آن به انتقال افقی بشکه بر روی ریل های سقفی از طریق ترولی می پردازد. اغلب نمونه های بشکه گیر زنجیری موجود در بازار ایران وارداتی از کشور چین هستند.

بشکه گیر دو قلاب
دیگر محصولات
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
قلاب دینام مادگی فولادی گالوانیزه
رابط زنجیر فولادی سایز M10
رابط زنجیر فولادی سایز M10
شگل نعلی 25 تن
شگل نعلی 25 تن
قلاب هرزگرد جرثقیل
قلاب هرزگرد جرثقیل
ورق گیر عمودی
ورق گیر عمودی
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
زنجیر فولادی خشکه گرید G80
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بست سیم بکسل فولادی گالوانیزه
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved