نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فورس وایر واردات انواع سیم بکسل با کیفیت و طول عمر بالا و مشاوره رایگان قبل از خرید
دفعات بازدید : 192211
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 192211

درباره سیم بکسل های نتاب

درباره سیم بکسل های نتاب سیم بکسل نتاب طبقه بندی مخصوصی از سیم بکسل های فولادی هستند که بدلیل نوع طراحی هنگامیکه زیر بار هستند در برابر چرخش یا پیچش مقاومت میکنند. بعلت طبیعت طراحی اینگونه سیم بکسل ها ، در نحوه بکارگیری این نوع سیم بکسل نتاب محدودیتهایی وجود دارد که در ساختارهای دیگر مطرح نیست. سیم بکسلهای نتاب در دو طبقه بندی عمومی زیر قرار میگیرند

1- تک لایه این نوع سیم از یک لایه شامل 3 یا 4 استرند تشکیل میشود. در این گونه سیم بکسل معمولا مغزی وجود ندارد و استرند ها تکیه گاه هم هستند.

2- چند لایه سیم بکسل هایی که از دو یا بیشتر لایه استرند به 8 تا 20 استرند بیرونی تشکیل میشوند. در این سیم بکسل ها هریک از لایه های استرند در جهت مخالف یکدیگر پیچیده شده که در نتیجه نیروهای حاصل از پیچش هر لایه بر لایه دیگر به گونه ای تاثیر میگذارد که میزان چرخش سیم بکسل نتاب به حداقل ممکن برسد. در زیر چند نمونه سیم بکسل نتاب با توضیحات و مشخصه های آن قید شده است.

ساختار های بسیار پر کاربرد سیم بکسل نتاب در ایران 7*19 و 7*35 هستند.

در سیم بکسل نتاب چند لایه ، نقاط تماس بین استرند ها نقاط تمرکز تنش به میزان بسیار میباشد. حرکت استرند ها نسبت به یکدیگر در این نقاط باعث از بین رفتن اجزا داخلی سیم بکسل نتاب میگردد. بدلیل این خصوصیت طراحی ساختارهای چند لایه ، در صورت پایین بودن قطر چرخ سیم بکسل نتاب باید از گذاردن بارهای سنگین اجتناب گردد. فاکتور طراحی برای سیم بکسل های نتاب کمتر از 5 توصیه نمیشود.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved